Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[STACK] Android Webdav client voor instant upload foto/video

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• beerten
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 16-07 11:32
Hoi,

ik zoek een appje om foto/video te uploaden naar een webserver. Stackstorage om precies te zijn. Die leveren een app maar dat werkt kwalitatief uitermate teleurstellend.

- Instant upload
- Manual upload
- Webdav server
- Android
- betaald/gratis: geen advertenties of troep. Betalen is geen probleem.
- upload niet alleen met wifi, databundel is groot genoeg

Iemand een suggestie?

Beste antwoord (via rens-br op 15-10-2018 10:06)

• nuc8
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-01-2019

nuc8

End the net!

Ik gebruik Quickpic's ownCloud ondersteuning on foto's te synchroniseren. (Werkt prima met NextCloud en TransIP.)

Alle reacties

• beerten
26779 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:44:
En de Android app van TransIP zelf is niet goed genoeg? https://play.google.com/s...tails?id=nl.transip.stack
Anders Total commander. Daar is een webdav plugin voor. Ik weet alleen niet of deze plugin ook voor de android app van total commander beschikbaar is. https://www.ghisler.com/android.htm

/edit: volgens de relase notes beschikbaar sinds: 2016-01-14 Added: WebDAV: Support SNI (Server Name Indication) via setHostname() for servers with multiple certificates on the same IP address (Android 4.2 or newer)
http://ghisler.fileburst.com/android/history2.txt
De app van transip/stackstorage is bagger. Vooruit, werkt volkomen kut op mijn telefoon. Instant upload werkt soms, bijna niet. handmatig uploaden veelal, vaak niet. Support op de app doen ze niet (meer) aan. Zie geen active ontwikkeling/debug.

Total commander: die kwam ik tegen. Heel veel appjes kom ik tegen in de playstore. Maar welke heeft een insdtant upload? Die functie zie ik nergens.
Als ik een foto maak moet die gewoon meteen de cloud in. De cloud is webdav compatible.

• beerten
Geinstalleerd, thnx. Ik moet me sterk vergissen, maar de a[[s lijken sterk op elkaar. Open Source ;)
Zal feedback posten over enkele dagen. Thnx

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True