Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nokia 6.1+/X6] Ervaringen & Discussie topic gesloten

Pagina: 1
Acties:

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
Geachte heer / mevrouw,

Graag wil ik het kinderlijke gedrag van moderator rens-br ter sprake brengen, het lijkt wel aandachtstekort :9~ .
Ik heb een topic geopend en ingevuld over de Nokia 6.1 Plus, maar meneer denkt dat nu te moeten dwarsbomen (topic sluiten) omdat de lay-out van de openingspost volgens hem te veel lijkt op die van andere topics. Seriously?

Ik heb hierover ook twee dm's gekregen, maar dit is toch niet serieus te nemen ;w. De openingspost is met eigen content gevuld om de discussie over dit toestel te kunnen starten.

Naar mijn idee een mooi staaltje machtsvertoon, deze werkwijze is een ondergang voor GoT. Graag ontvang ik een reactie hierop. Mocht deze OP teveel op andere topics lijken sluit 'm dan maar :> .

[Voor 9% gewijzigd door Wietsee. op 10-10-2018 13:29]

• Wietsee.
  • Nu online
rens-br schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:16:
@Wietsee.Dat doen meer mensen en het is dan ook gebruikelijk om het te vragen / in de OP wat credits op te nemen. Er zijn genoeg mensen die mijn layout gebruiken.
Wie zegt dat die vormgeving jouw lay-out is en ik daarvoor bij jou moet aankloppen. Leuk die zelf bedachte regels, wat een opgeklopte persoonlijkheid zeg.

• Wietsee.
  • Nu online
Puc van S. schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:55:
volgens de AV van tweakers (https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/) heeft de user de auteursrechten over zijn geplaatste content:

[...]
Er is geen content overgenomen.

• Wietsee.
  • Nu online
rens-br schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:22:
[...]

dat was ook de reden waarom ik in mijn DM dit op een nette manier aan je heb gevraagd.
Ik hoef mij niet te verklaren per dm aan jou m.b.t. een zogenaamde ongeschreven regel in jouw hoofd, waarbij als ik mij niet schik aan jou het topic dus gesloten wordt. Absurd! Redt oe d'r met! Wat zul jij veel ergernissen ervaren in deze maatschappij, ik wens je daar onwijs veel sterkte voor, ondanks dat het mogelijk een chronische iets is.
Je weet het dus niet zeker en je beweert in de sluitingspost van wel, misschien moet ik het nog even markeren. Lekker hè, dat voor eigen rechter kunnen spelen, veilig voor een toetsenbordje.
Puc van S. schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Hoe lullig het ook is, maar ook de look/feel/indeling/volgorde van de tabellen vallen onder auteursrecht, simpelweg de texten aanpassen houd nog steeds in dat het een afgeleid werk is:

Wikipedia: Afgeleid werk
Dat geldt niet vanwege het onderstaande, dus toon het maar aan!
Evanescent schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:47:
Sowieso is die specifieke layout nou niet echt veel meer dan een tabel met wat headertjes. From scratch zou je zomaar op hetzelfde uitkomen. Er zijn geavanceerdere OP's.

[Voor 57% gewijzigd door Wietsee. op 10-10-2018 13:44]

• Wietsee.
  • Nu online
Ik zie dat het topic weer heropend is. Laten we de vrede dan maar bewaren en dit topic sluiten.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True