Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nokia 6.1+/X6] Ervaringen & Discussie topic gesloten

Pagina: 1
Acties:

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:04
Geachte heer / mevrouw,

Graag wil ik het kinderlijke gedrag van moderator rens-br ter sprake brengen, het lijkt wel aandachtstekort :9~ .
Ik heb een topic geopend en ingevuld over de Nokia 6.1 Plus, maar meneer denkt dat nu te moeten dwarsbomen (topic sluiten) omdat de lay-out van de openingspost volgens hem te veel lijkt op die van andere topics. Seriously?

Ik heb hierover ook twee dm's gekregen, maar dit is toch niet serieus te nemen ;w. De openingspost is met eigen content gevuld om de discussie over dit toestel te kunnen starten.

Naar mijn idee een mooi staaltje machtsvertoon, deze werkwijze is een ondergang voor GoT. Graag ontvang ik een reactie hierop. Mocht deze OP teveel op andere topics lijken sluit 'm dan maar :> .

[Voor 9% gewijzigd door Wietsee. op 10-10-2018 13:29]

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:04
rens-br schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:16:
@Wietsee.Dat doen meer mensen en het is dan ook gebruikelijk om het te vragen / in de OP wat credits op te nemen. Er zijn genoeg mensen die mijn layout gebruiken.
Wie zegt dat die vormgeving jouw lay-out is en ik daarvoor bij jou moet aankloppen. Leuk die zelf bedachte regels, wat een opgeklopte persoonlijkheid zeg.

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15:33
volgens de AV van tweakers (https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/) heeft de user de auteursrechten over zijn geplaatste content:
10 Licentie en intellectuele eigendom
10.1 Met inachtneming van hetgeen is bepaald in deze Algemene Voorwaarden, behoudt het Lid in beginsel de auteursrechten en andere intellectuele eigendomsrechten op de door hem geplaatste Content.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Wietsee. schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Er is geen content overgenomen.
Hoe lullig het ook is, maar ook de look/feel/indeling/volgorde van de tabellen vallen onder auteursrecht, simpelweg de texten aanpassen houd nog steeds in dat het een afgeleid werk is:

Wikipedia: Afgeleid werk

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-07 08:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wietsee. schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:13:
Je weet het dus niet zeker en je beweert in de sluitingspost van wel,
Ik zei bewust 'wist'. Ten tijde van het sturen van mijn DM wist ik het niet zeker, inmiddels weet ik het wel zeker.
dus toon het maar aan!
Buiten het feit dat het enorm toevallig is dat je exact dezelfde UBB-codes, tabellen indeling en anchors gebruikt als in mijn topics. Iets waarvan de kans sowieso erg klein is dat je het toevallig precies hetzelfde maakt, maar het kan. Komt in jouw topic de volgende zin voor:
Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM.
In jouw eerste versie ging de link van DM nog naar https://gathering.tweaker...end_privatemessage/333229. Dat is toevallig zeg, volgens mij DM je dan mij. Lijkt me duidelijk gewoon een kopie dus.

[Voor 12% gewijzigd door rens-br op 10-10-2018 15:41]

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
IANAL: Ik zou denken dat de tabelvorm van de bewuste topicstart te eenvoudig is om de werkproef te doorstaan. Het is een heel gebruikelijke vorm van het presenteren van content, die het niveau "triviaal en banaal" niet ontstijgt. Over een persoonlijk stempel valt ook te discussiëren.

Maar auteursrecht of niet, ik vind het een nogal zware maatregel om het topic te sluiten.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

De houding van de TS pas in ieder geval wel bij het soort dingen die je van @forexposure_txt op Twitter ziet, bijvoorbeeld https://twitter.com/forex...tatus/1044979917811679237. Iets kopieren zonder toestemming of overleg, dan geen credit willen plaatsen en gaan brullen.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True