Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Experia "wifi versterker" van KPN en Telfort -> gastnetwerk?

Pagina: 1
Acties:

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 28-07 22:40
rens-br schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:27:
@ASW1 gezien het feit er op de website het volgende staat:

[...]

Lijkt me tot nu toe de kans erg klein dat iemand het ding al heeft.
Gisteren was hij wel leverbaar en bij Telfort sowieso nog. Het ding wordt dus al uitgeleverd, dus ik wacht met smart op jullie ervaringen.

• valkenier
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 28-07 18:16
Waarom zou je een accesspoint kopen dat alleen werkt met KPN/experiabox? Zou ik nooit doen. Als je ooit eens van provider wisselt is dat ding gelijk useless. Bovendien verwacht ik dat KPN misschien wel meer controle over dat ding heeft dan jijzelf. Zou ik personlijk niet voor gaan.

• mAiden88
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13-07 21:47
rens-br schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:27:
@ASW1 gezien het feit er op de website het volgende staat:

[...]

Lijkt me tot nu toe de kans erg klein dat iemand het ding al heeft.
Morgen kan ik er 2 ophalen bij mijn PostNL locatie! :-)
Oveirgens krijg ik ze gratis toegestuurd van KPN, ben inderdaad ook klant van KPN.
Uiteraad ga ik de test doen om te proberen te koppelen met mijn eigen router ipv met de experiabox.

[Voor 22% gewijzigd door mAiden88 op 09-10-2018 13:16. Reden: Wat meer info]

• SledgehammerNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-07 20:59
Ik heb er hier 2 draaien. Ook bij de Experia Wifi is een gastnetwerk NIET mogelijk. KPN heeft aangegeven dat dit in de toekomst wellicht beschikbaar komt. Overigens zijn de AP's niet alleen geschikt om op Experia boxen te draaien maar ook op andere routers. Het is een volwaardig AP dat overal inzetbaar is.

Voor technische gegevens: https://www.kpn.com/faq/21465

[Voor 26% gewijzigd door SledgehammerNL op 09-10-2018 21:46]

XS4ALL FttH | Fritz!Box 7590 | 3 x Fritz!Repeater 3000

• SledgehammerNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-07 20:59
Nope..hij doet geen DFS. Keuzes zijn Auto, 36, 40, 44 en 48.

XS4ALL FttH | Fritz!Box 7590 | 3 x Fritz!Repeater 3000

• valkenier
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 28-07 18:16
@Rambie Ik quote hieronder even mijzelf. Later in dit topic las ik dat wat ik hieronder zeg niet waar zou zijn , maar als ik jou post lees, denk ik toch: had ik dan toch gelijk?

Schiet jij niks mee op, maar als het niet werkt met non-KPN stuff zou ik het heel snel terugsturen naar KPN en een normaal accesspoint kopen.
valkenier schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:06:
Waarom zou je een accesspoint kopen dat alleen werkt met KPN/experiabox? Zou ik nooit doen. Als je ooit eens van provider wisselt is dat ding gelijk useless. Bovendien verwacht ik dat KPN misschien wel meer controle over dat ding heeft dan jijzelf. Zou ik personlijk niet voor gaan.

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 28-07 22:40
SledgehammerNL schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:43:
Overigens zijn de AP's niet alleen geschikt om op Experia boxen te draaien maar ook op andere routers.
Baseer je dat op je eigen ervaring?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True