Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hotel wifi 2 wifi

Pagina: 1
Acties:

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 29-07 21:02

lier

MikroTik nerd

Zelf doe ik dit met een MikroTik hAP ac lite en deze tutorial:
https://justinho.com/blog/2017/07/15/hap-ac-lite.html

Deze opstelling kan meer (ook als je kabel ipv WiFi uplink wil gebruiken) en is compleet te tweaken naar eigen inzicht. Maar...MikroTik is niet eenvoudig!

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Blommie01
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:51
pricewatch: TP-Link TL-WR802N

Gebruik deze al enkele jaren. Doet precies wat je vraagt. Werkt direct uit de doos 😉

Ik heb er OpenWRT op gezet waardoor je hem helemaal naar wens in kunt richten.

[Voor 25% gewijzigd door Blommie01 op 08-10-2018 20:36]

• laurens0619
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:35
Tplink (met openwrt ) werkt vaak prima, captive portals kunnen nogal onvoorspelbaar zijn. Vaak kom je gl-inet router als oplossing tegen, die schijnen hier wat extra feautres voor te hebben. Meestal komt het neer op dns rebind protectuon uitzetten om de captive portal werkend te krijgen of mac clonen van geauthenticeerd apparaat.

Nieuwe Travel router (WISP)
Travel router/ wifi to wifi router voor meerdere laptops
https://www.gl-inet.com/

[Voor 16% gewijzigd door laurens0619 op 08-10-2018 22:36]

CISSP! Drop your encryption keys!

• happy killer
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:27
Kijk ook is naar een Hootoo.
Zelf heb ik de Hootoo tripmate HT-TM05. Dit is een powerbank en travelrouter in één.
https://www.hootoo.com/dp/B00RVIGY1I?ref=emc_b_5_i

Kan Wifi 2 Wifi en ook ETH 2 wifi.
Helaas mist die wel de optie voor vpn verbindingen volgens mij.

• BernardV
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:16
Je kunt dit met openwrt gewoon op 1 AP doen.
Je verbind een wifi netwerk met het netwerk van je hotel en die voeg je toe aan de WAN
Je maakt een tweede wifi-netwerk aan op LAN (op hetzelfde kanaal) en daarmee verbind je je clients.

Dit is kort samengevat wat het moet zijn. Ik gebruik dit op vakanties met een tp-link routertje naar volle tevredenheid.

Openwrt heeft ook de VPN opties, dus dat is ook te ondervangen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True