Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ebay, wat doe je me aan? (verzendkosten en invoerkosten)

Pagina: 1
Acties:

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23:49

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

jjbstolk schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:22:
Geld terughalen kan je vergeten, zoals het verwerkt bij de betaling is zoals Ebay het ziet. Hooguit kan je op coulance van de verkoper proberen te spelen.

Gecombineerd zendingen werken wel via Ebay als je maar via de site van dat land gaat, ik heb vaker al via EBay.co.uk dingen gecombineerd gekocht. Dan kan je nl. wel dingen aan je Basket toevoegen, een functie
die in de Nederlandse Ebay ontbreekt.
Coulance? dan maak je gewoon melding van de verkoper bij Ebay.

Functie is voor de verkoper, ik kan dit gewoon aanzetten op mijn NL based account. (mijn taalvoorkeur staat alleen op Engels)

Ik heb ook al dingen uit de hele wereld samengevoegde shipping gedaan, alleen gewicht/afmeting zit een limiet aan.

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True