Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Foto’s op nieuwe ipad

Pagina: 1
Acties:

• Ygdrasil
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 08-10-2018
Hallo,

Misschien een gekke vraag:
Ik had een iPad 2 met 64 gb aan opslagruimte waarvan 32 gb aan foto’s.
Nu heb ik een iPad air, met 16 gb aan opslag.
Vanaf het moment dat ik mijn oude iPad id weer invulde, kwamen tot mijn verbazing ook alle foto’s zichtbaar op de nieuwe iPad, op precies dezelfde manier in de foto’s app.
Ik heb nu echter helemaal niet zoveel ruimte.
En bij instellingen geeft hij aan dat er wel nog 8 gb vrij is.

Op de oude had ik wel een extra opslag in de cloud van 50 mb.

Staan ze nu eigenlijk in de cloud, en laad ik ze pas echt op de nieuwe iPad als ik ze bekijk en moet ik daar dus voorzichtig mee gaan zijn?

Wat is de beste manier met deze krappere ruimte om toch bij de foto’s te blijven kunnen?

Bedankt.
Mvg, Yvon

• Ygdrasil
Bedankt!
Ik heb nog niet bij de instellingen gekeken, maar dan doet hij het zelf nog mooier dan ik al hoopte.
Graag nog een vraag: Als ik foto’s ga wissen in de app, wis ik ze dan dus ook in de iCloud?
Of kan dat ook anders?

• Ygdrasil
Bedankt.
Ik weet inmiddels ook dat foto’s die je laadt ook weer teruggezet worden naar klein formaat als je ze een tijdje niet bekijkt of als er te weinig ruimte is.
Wel een heel mooi systeem zo.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True