Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• speedy65
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 14:11
Heb de volgende vraag over eventuele garantie of coulantie regeling , ik heb dit toestel gekocht 08-09-2016 voor 3999,- bij Platte TV.NL na 10 maanden normaal gebruik even teletext kijken dagelijks en zenders zoals rtl4/sbs etc is het volledige scherm vernieuwd door LG wegens vroegtijdig Inbranden! Nu 5 oktober 2018 weer hetzelfde verhaal weer inbranden van teletext / Rtl scherm word waarchijnlijk vervangen maar moet ik waarschijnlijk de volledige kosten dragen voorrijden/nieuw paneel etc, Heb Platte TV.NL om coulantie regeling gevraagt dit was niet mogelijk ook al was het scherm nog maar net 3,5 week buiten garantie.
Is er eventueel hier iets aan te doen? vervangen toestel of vergelijkbaar toestel?
Ook ben ik bang als het paneel weer vervangen word 2x in 2 jaar tijd dat ik over goed 10 maanden weer aan de beurt ben voor alweer een zeer dure reparatie.

Hoop dat iemand me hierin kan adviseren.

[Voor 9% gewijzigd door speedy65 op 05-10-2018 17:20]

Alle reacties

• speedy65
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 14:11
@n3othebest

Hartelijk bedankt ik ga hier eens om uitleg vragen bij Platte TV.NL

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True