Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wandcontactdoos ADSL aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

CurlyMo

www.pilight.org

Is het een optie om de telefoonkabel vanuit je meterkast naar je woonkamer te vervangen door CAT5e? Ik zie namelijk een mooie 16mm PVC buis uitsteken. Da kan de modem lekker in de meterkast blijven en heb je toch een netwerkkabel naar de woonkamer waar je weer een LAN WCD op monteert.

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

CurlyMo

www.pilight.org

drie van acht schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:23:
Waarom zoveel aders in die kabel, bijvoorbeeld?
2x CAT3 kabels denk ik. Op de foto zie je een tweede telefoon WCD die niet aangesloten is.
JorA schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:24:
@CurlyMo Ik weet niet of deze tot aan de meterkast loop zoals je op het plaatje kan. Hoe ik die kabel er dan uit zou kunnen krijgen.
Als dat niet zo is, hoe denk je dan internet te krijgen in je woonkamer?

De simpelste optie om het te testen is de kabel aan de langste kant goed vast te houden en iemand aan de korte kant te laten trekken. Zodra je beweging voelt direct stoppen. Dan weet je het.
Wel een kabel getrokken van 5 meter naar de woonkamer aangezien er ook geen stopcontact in de meterkast zit.
Stopcontact is zo gemaakt. In je meterkast komt immers je elektra binnen :)

[Voor 60% gewijzigd door CurlyMo op 04-10-2018 14:27]

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• Vinzz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:57
Je kunt wel geen kabel van uit de meterkast willen, maar dat is toch echt de plek waar het aangesloten moet worden als daar het is/ra punt zit.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True