Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Féline2012
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 05-10-2018
Per 1 jan ga ik bij mijn werkgever weg,. Ik heb een studieschuld en mijn nieuwe werkgever wil dit overnemen.nu wil mijn oude werkgever de schuld verrekenen met mijn eindejaarsuitkering en verlofdagen. Ik zou dan de kosten bij mijn nieuwe werkgever moeten terughalen. Ik zou liefst zien als zij het samen regelen en mij er buiten laten. Maar mijn oude werkgever wil geen factuur sturenvan. Weet iemand of dit zo maar kan?

• Féline2012
Ik heb een.studieovereenkomst er wordt nu niets van mijn loon ingehouden. Ik zou 2jaar na afstudeerdatum in dienst moeten blijven maar ga dus eerder weg

• Féline2012
De schuld staat niet op mijn loonstrook.

• Féline2012
Ok dat ga ik doen

• Féline2012
nog even een vraagje. Mijn nieuwe werkgever wil de studiekosten overnemen en ik krijg daarvoor een terugbetaalregeling. Nu willen ze het geld rechtstreeks zijn mijn oude werkgever overmaken.
Mijn oude werkgever wil het bedrag inhouden op mijn vakantiedagen en extra uren. Ik zou het geld wat hierbij hoort en het resterende bedrag moeten terug vragen bij mijn nieuwe werkgever en het dan aan mijn oude werkgever betalen.
Mag ik weigeren dat het geld van mijn vakantiegeld etc wordt afgehouden? is het logisch dat ik als tussen persoon wordt gebruikt?

• Féline2012
Ik heb mijn oude werkgever tot nu toe geen geld betaald, maar in de regeling staat dat ik minimaal 2 jaar in dienst moest blijven. Als ik eerder weg zou gaan zou ik het resterende bedrag moeten betalen.

geld dat dan ook. Ik heb het vermoeden dat er een subsidie is gebruikt voor mijn studie en dat mijn bedrijf geen kosten heeft gemaakt.

• Féline2012
ik zou ook denken maak een factuur dat gaat naar nieuwe werkgever en die betaald het. probleem opgelost, maar blijkbaar gaat het niet zo simpel.

• Féline2012
en wat als mijn nieuwe werkgever het gehele bedrag wil betalen

• Féline2012
hoe zit het dan als met aftrek van vakantiedagen etc er nog een schuld overblijft. Dat moet ik dan ook in geld terug betalen of kan dat dan ook niet?

mvg

• Féline2012
bedankt voor alle tips. ik ga er mee aan de slag. Eerder zijn collegas weggegaan met studieschuld maar hoe nu lijkt is daar nooit iets mee gedaan. wat ik begreep is dat nieuwe werkgevers de schuld willen overnemen, maar niet in de gaten wat dit inhoud. Ik heb het idee dat mijn huidige werkgever ook niet echt weet hoe ze dit moeten aanpakken.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True