Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - [Syneast [IkUitEnschede]

Pagina: 1
Acties:
  • 594 views

• IkUitEnschede
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 27-04 09:18
Zojuist heb ik een wraakreview ontvangen van deze Tweaker.

Ik heb hem vanmorgen een Beoordeling gegeven wegens het afzeggen van een afspraak.

Hier kan hij het uiteraard niet mee eens zijn, maar de daaropvolgende reactie
Komt op z'n zachts gezegd redelijk dreigend over.
Had ook anders gekund, dan had ik mijn beoordeling altijd nog kunnen aanpassen.

Tweaker komt via de DM dreigend over en denk niet dat wij hier uit gaan komen.

Ik heb hem verzocht deze te verwijderen.
Maar krijg hier geen antwoord op

Zouden jullie tevens mijn ster gegeven op "voldoet aan beschrijving" weg kunnen halen, die beoordeling is niet correct

[Voor 50% gewijzigd door IkUitEnschede op 02-10-2018 12:22]

• IkUitEnschede
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 27-04 09:18
Goedemorgen.

Als het kan, mag je de door mij gegeven 0 ster voor "voldoet aan beschrijving" weghalen aangezien dit niet relevant is.

Thnxx
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True