Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game/Deeplearning pc van rond de 2200

Pagina: 1
Acties:

• Inrage
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-07 18:58
Ziet er goed uit, niets houd je tegen om later nog RAM bij te stoppen, je kan al beginnen met 16GB...

De Intel i5 & i7s staan wel ruim boven hun prijs van 3 maand terug. Eventueel een Ryzen 5 2600X overwegen... Meer cores voor een 30% minder... Het overwegen waard denk ik dan :)
Deeplearning ken ik niet zo goed, maar als je zegt dat dat GPU driven is dan denk ik dat een Ryzen CPU daarom geen probleem is.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Soulfix Als je niet gaat overklokken is een B360 moederbord een goede optie. SLI ga je ook niet neem ik aan ? Waterkoeling is ook niet nodig en dit snelle RAM kun je inruilen voor 2666MT/s. Heb je deze kast gekozen voor USB-c front ? verder erg duur is mijn mening. @Geertdv Keuze van 2700X is niet gelijk X470 van noodzaak. en je gekozen voeding is erg veel W voor een systeem al je keuze. verder zou ik voor opslag oa deze HD kiezen, is wat nieuwer en zuiniger pricewatch: Seagate Barracuda, 1TB (ook in 2-3-4TB) waarbij de 4TB iets trager is.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True