Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Priveterreinen rondom/in Eindhoven om met auto te oefenen?

Pagina: 1
Acties:

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:43

Destruction

(ex-)Automonteur

RemcoDelft schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:17:
Ik herinner me een aflevering Wegmisbruikers waarin een paar motorrijders op een afgesloten terrein vrij gecontroleerd wheelies aan het oefenen waren. Die kregen gewoon een bekeuring.
Dat is dan wel bijzonder, want als het van de openbare weg gescheiden terrein is heeft de Politie daar in beginsel niets over te zeggen ;) Ik zou dus zeker bezwaar aantekenen tegen die boetes.
AW_Bos schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:21:
Neem anders eens contact met de mannen van YouTube kanaal MasterMilo. Die stunten ook graag met hun auto's op privé-terrein. :P

Volgens mij zitten ze ergens in Brabant, maar ze zijn onlangs wel verhuisd, dacht ik.
Mastermilo nam eerder inderdaad altijd op vanuit Alphen, begin vorig jaar brandde die schuur uit. Vanaf dat moment heeft hij niet echt meer een testterrein, bezoekt volgens mij nu vooral (verlaten) bosgebieden etc. Maar wie weet wil-ie prijs geven waar dat is.

Overigens, dat oefenen/spelen.. Dat deed ik regelmatig op openbaar toegankelijk maar afgelegen plaatsen. Nooit ergens uren blijven hangen, de BMW een paar keer dwars gooien/donut maken en weer wegwezen :P

Dat was het leukste in een wijk die destijds in aanbouw was, er stonden nog geen huizen, de straten waren wel vast "aangelegd", lees: begaanbare zandwegen >:) Dat werd gewoon een mini-rally daar :D

Het was wel een kwestie van kiezen tussen een leuke middag of de auto schoon houden..

:P

* Destruction heeft nu al een paar jaar geen RWD auto meer. Zit er af en toe wel naar te kijken, maar je komt dus al snel bij BMW uit, en het gros van de enigsinds betaalbare exemplaren wil je niet kopen :P Een jonger/duurder model zou imo een deel van de funfactor weg nemen, je wil met ~5.000 euro niet de risico's nemen die met ~500 nog een keer te overzien zijn. Buiten dat, het geld dat je niet aan de auto zelf besteed kun je uitgeven aan 't veilig houden van diezelfde auto en evt. ergens een terrein huren voor een middagje ;)

Een gericht antwoord op je vraag heb ik verder niet, ik woon niet in die omgeving :)

[Voor 15% gewijzigd door Destruction op 01-10-2018 01:35]

Mitsubishi Carisma 1.6 16v '01 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True