Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:25
Ik vind het een beetje rare combi:
- 8700K met een (whatever) moederbord: de K is om te overclocken, dus een beetje overclockbord zou je dan verwachten. (Nu zijn de prijzen nogal apart op dit moment, gezien de tekorten, en een K is bijna even duur als een non-K)
- Die cpu en dan gamen op 1080p@60hz.

Ik weet niet op wat voor monitor (welke resolutie/refreshrate) je gamet, je geeft alleen aan dat je op 1080@60hz gamet. Daarvoor is een 1080/1080ti overkill. Ik zou lekker iets kopen dat goed genoeg is voor de komende 2-3 jaar en dan opnieuw kijken. Wellicht wil je dan wel over naar 2560p/4k en dan kun je tenminste een gpu kopen die daar voor geschikt is in plaats van nu een overdaad kopen voor je huidige monitor en te weinig voor 4k gaming over 2 jaar.

Je geeft nu veel extra geld uit voor een eventuele uitbreiding naar 4k in de toekomst. En als je dan over een jaartje of 2-3 uitbreid naar 4k, dan heb je weer net geen toekomstbestendige gpu.

Ik zou dus lekker voor een 1070 gaan zoals waag aangeeft.

[Voor 3% gewijzigd door White Feather op 29-09-2018 10:54]

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01:34

AtlAntA

Hier stond iets kinderachtigs.

Als je hoge refresh wil hebben (100+ fps) dan is 1440p met een 1080ti een sweetspot. Als je bij 1080p@60hz blijft voor laten we zeggen de aankomende 2 jaar dan zou een 1070(ti) meer dan voldoende zijn.

In mijn optiek hoort bij een high end videokaart ook een high end monitor. De ene complimenteert de andere laten we maar zeggen.

Just my 2 cents :-)

Avatar does not reflect reality. *much*

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True