Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Bloedvat
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:23
Kan iemand mij vertellen of het iets uitmaakt in welk m.2 slot ik mijn ssd (Crucial MX500 m.2) plaats op mijn nieuwe ASRock z370 Extreme4?

Er zitten twee slots op het mb zoals hieronder te zien:

linksonder en in het midden

Z370 manual omschrijft het plaatsen van een m.2 wifi kaartje en m.2 ssd, maar er staat niet bij welke ik in welk slot moet duwen. Mag ik daaruit concluderen dat het niks uit maakt?

Alle reacties

• Bloedvat
Bedankt voor de, wederom, snelle antwoorden!!

(SATA wordt inderdaad uitgeschakeld, maar die gebruik ik niet, dus is geen probleem. Maar bedankt voor de reminder d:)b )

• Bloedvat
Is er ook iemand die me kan vertellen of, en zo ja waar op het moederbord ik de PCIe voedingskabel(s) moet aansluiten?

Sorrie dat m'n vraag misschien wat vaag is, maar kennelijk heb ik niet genoeg Tweakers "karma" om foto's te uploaden

Bij de voeding (RM650x) zitten twee PCIe kabels met diverse stekkertjes eraan, maar ik vind hierover niks omschreven staan in de z370 manual

• Bloedvat
SambalBij schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:55:
[...]

De CPU kabel van de voeding gaat in de 8-pins aansluiting die in de hoek tussen die twee heatsinks zit (rechtsboven op het plaatje)
De PCIe kabels van de voeding sluit je aan op de 6- of 8-pins aansluitingen die op je videokaart zitten.
Ach natuurlijk! 7(8)7

Oke, nu voel ik me een beetje dom... (ik heb echt een half uur zitten zoeken _O- )

Heb de gpu er nog niet in, dus zag ook nergens die aansluiting

Bloedvat wijzigde deze reactie 26-09-2018 12:00 (4%)

• Bloedvat
Hackus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:02:
@Bloedvat Heb je de handleiding wel doorgelezen ?
Ja, maar omdat die pci aansluiting dus op de gpu zelf zit, staat die aansluiting niet in de handleiding van het mb

Plaatsen van de gpu was ik nog niet aan toe gekomen
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True