Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi thuisnetwerk: kan ik met huisgenoten chatten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lies77
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13-07 19:12
Mijn vraag

Hallo! Mijn dochter en ik hebben allebei onze eigen laptop.
Mijn dochter heeft een Dell Chromebook (2 maanden oud) en ik heb zelf een Lenovo laptop (4 maanden oud).

Is het mogelijk dat ik een chatprogramma installeer dat alleen wij tweeën samen kunnen gebruiken via ons huis wifi netwerk? Zodat ik alleen met haar kan chatten? Ik heb een Ziggo abonnement

Relevante software en hardware die ik gebruik
geen idee

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
als leek zijnde weet ik het echt niet?

Alle reacties

• Lies77
Bedankt voor het meedenken en alle reacties tot zover!
Maar hey, beste @wimmel_1 : je kwetst mij enorm door te suggereren dat er iets mis is op sociaal vlak. Mijn dochter zit net een paar weken op het VWO en is ze zo geconcentreerd bezig met haar huiswerk dat ik haar niet persoonlijk wil storen. Dat is de achterliggende gedachte. Trots op haar.

• Lies77
@Leoon. : Jeetje, ik stel hier gewoon een vraag. Moet ik nu een pedagogisch antwoord geven, in het kader van de opvoeding van mijn dochter?
Ze is zo lief en zo ijverig.

• Lies77
@mcsluis : Thanks ik ga het via Skype proberen. Het lukte niet om Net Send te installeren.... Over bevooroordeeld gesproken.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True