Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi thuisnetwerk: kan ik met huisgenoten chatten?

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:50

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je niet gewoon op de bank gaan zitten zonder laptop?

Het lastige is dat 1 laptop op ChromeOS draait en dan ben je dus "redelijk verplicht" om applicaties uit de app-store te installeren. Allicht dat Google Hangouts een optie kan zijn; ik ben niet zo thuis in de apps die kunnen chatten op Google.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:54
Skype zou je kunnen proberen kan je bellen en chatten. (Zal op de Chromebooks wel via de webversie moeten denk ik zo)

[Voor 36% gewijzigd door HKLM_ op 25-09-2018 18:49]

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-07 18:33

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Whatsapp web?

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:34
Het gaat er denk ik vooral om dat het een gesloten chatomgeving is? Slack is denk ik een mooie optie. Of moet het 100% offline?

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:43

Oekol

waka waka hey hey

Lies77 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:45:
Bedankt voor het meedenken en alle reacties tot zover!
Maar hey, beste @wimmel_1 : je kwetst mij enorm door te suggereren dat er iets mis is op sociaal vlak. Mijn dochter zit net een paar weken op het VWO en is ze zo geconcentreerd bezig met haar huiswerk dat ik haar niet persoonlijk wil storen. Dat is de achterliggende gedachte. Trots op haar.
Maar dan snap ik het even niet. Als je haar niet wil storen, waarom dan wel een chatprogramma waar je haar potentieel van t werk af houdt als je chat? Neem aan dat ze de rest van de tijd in je buurt is en je echt kan praten? Waarom dan zo'n chat omgeving?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:14
wimmel_1 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:17:
Als je in huis op je eigen netwerk al een chat-app wil hebben om met elkaar te kunnen communiceren dan gaat er toch érgens iets écht goed mis op bepaalde andere sociale vlakken volgens mij?

@Lies77 Ik vraag me hierbij dus af wat de achterliggende gedachte achter deze wens is (je moet niet alles middels een stukje techniek op willen lossen, maar da's mijn persoonlijke mening dan weer).
Je had natuurlijk ook gewoon op een normale manier kunnen vragen waarom Lies dit wil, in plaats van direct te gaan roepen dat er 'écht iets goed mis is als je dit wilt' :?

The devil is in the details.

• Lies77
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 17:09
@Leoon. : Jeetje, ik stel hier gewoon een vraag. Moet ik nu een pedagogisch antwoord geven, in het kader van de opvoeding van mijn dochter?
Ze is zo lief en zo ijverig.

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22:33
Werkt NET SEND nog? :P
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True