Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:35
Ik zoek een voeding voor mijn upgrade configuratie
Ik heb nu een 400W van BQ en ben zeker dat deze niet sterk genoeg is. De voeding moet voldoen, niet de luidste zijn en ook niet te duur. Doen waar hij voor gemaakt is.

Wat is je budget?
Max € 75 ongeveer?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merken voorkeur, heb tot nu toe BQ gehad en tevreden over.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is:

CPU: Intel Core i5-8400
RAM: DDR4 16GB
GPU: Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G
Moederbord: Gigabyte Z370
Opslag: 1 x SSD256 en 1x SSD500

Ik heb de volgende gevonden, maar als het op voedingen aankomt bent ik niet helemaal zeker!

pricewatch: Corsair RM550x (2018)

[Voor 8% gewijzigd door Loondijke op 25-09-2018 16:55]

Beste antwoord (via Loondijke op 26-09-2018 09:32)

Alle reacties

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:35
Dank je voor jouw reactie!

Ik heb nu de Corsair 450W en ga voor de Corsair 650W. Altijd tevreden over geweest en heerlijk stil.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True