Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sommige spellen heb ik last van micro/fps stotterting

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Onderwerpen

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:49

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

djay96 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:24:
[...]

oke nouja sorry dat wist ik zelf natuurlijk helemaal niet
Eventjes; GoT is niet echt een "slowchat zo snel mogelijk posten forum".

Een aantal tips die ik gaf, kunnen makkelijk een half uur tot uur duren om zelf te testen zoals Afterburner, een game verplaatsen, de settings verlagen, etc. etc.

Advies: lees even dat andere topic. Je systeem is, met uitzondering van het moederbord, bijna hetzelfde maar helaas heeft die andere persoon er een beetje met de pet naar gegooid dus daar was nog geen oplossing bekend.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:49

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

djay96 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:28:
[...]

mag ik vragen wat je met GoT bedoelt of iets ?
Elke website heeft een FAQ; die staat in dit geval op https://tweakers.net/info/faq/ en daar kan je lezen dat GoT de afkorting is voor "Gathering of Tweakers" :)

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True