Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Samsung TV] werkt niet meer. Help?

Pagina: 1
Acties:

• II AngerFist II
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22-09-2018
Hi iedereen.

Gister heb ik helaas een bliksem inslag moeten mee maken en het hele huis klapte eruit kwa stroom nadat alles weer terug was wilde me tv niet meer aan het enigste wat hij doet is bij de aan/uit knop knipperen.

Ik heb van alles geprobeerd hard reset tot alle kabels eruit etc dus ik ben radeloos.
Ik heb dus hier en daar ff gegoogled maar iedereen zegt verschillende dingen.

Condensator
Voeding

Maar goed nu ik geen geld heb om een nieuwe te kopen wil ik graag hulp om te kijken of deze te fixen valt zoja hoe? En waar koop ik onderdelen

Ik kan later fotos delen als dat nodig is van de achterkant van me tv. Het model is: ue40d6200

Hier ook nog een voorbeeld van wat mijn tv doet

Mvg _/-\o_

[Voor 8% gewijzigd door II AngerFist II op 22-09-2018 02:28]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True