Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Soms trage SSD

Pagina: 1
Acties:

• ArnoutV
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 00:23
Misschien kan het volgende artikel helpen:
https://www.laptopmag.com...-windows-downloads-folder
When you're browsing through your hard drive in File Explorer (aka Windows Explorer), most folders open quickly. However, the Downloads folder, which is one of the most frequent and important places on your computer, often takes 10 seconds or longer to fully load. While you watch in frustration, a status bar in Explorer slowly fills itself for no apparent reason, even if you have a fast computer with a speedy SSD.

[Voor 66% gewijzigd door ArnoutV op 21-09-2018 09:43]

• dylan111111
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 02:24
Wat ik heb gevonden en vanavond thuis ga proberen:

1. Open File Explorer. You can get there by hitting Windows Key + E or clicking on the explorer icon in your taskbar.

2. Right click on the Downloads shortcut in the right window pane and select Properties.

3. Navigate to the Customize tab.

4. Select "General items" from the "Optimize this folder for:" list.

5. Click Ok.

Bron: https://answers.microsoft...cd-416a-bd2b-0030d6ee7125

Edit: Dit uitgevoerd bij mij zelf waarna de map downloads weer direct naar behoren werkt :)

[Voor 6% gewijzigd door dylan111111 op 21-09-2018 15:22]

⛔⛔⛔Als je dit leest dan betaal je met jouw privacy of keiharde centen!⛔⛔⛔

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:49

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@iwanscholten zet je corporate Explorer eens niet op "Quick Access" als standaard maar op "This PC". En zorg dat je fileservers geen offline caching availability aanbieden. Problem solved.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-07 15:40
MAX3400 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:20:
@iwanscholten zet je corporate Explorer eens niet op "Quick Access" als standaard maar op "This PC". En zorg dat je fileservers geen offline caching availability aanbieden. Problem solved.
Dit staat allemaal al op deze manier. :)

maar dit is niet mijn topic, en ik ben hier verder nog niet mee bezig geweest. Laten we de TS helpen met zijn probleem ;)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True