Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

26-pin keyboard connector

Pagina: 1
Acties:

• Faloude
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 04-08 22:26
Dus ik heb mijn keyboard connector op het moederbord van mijn ASUS laptop gemold. Het gaat om een 26-pin connector met verticaal klepje (zie foto). Het bevestigingsklepje is gebroken + de uiterste 2 rechterpinnen zijn naar binnen gebogen (maken geen contact meer).

Enig idee waar je zoiets krijgt in Nederland? Te krijgen op AliExpress maar met te lange levertijden.

• Faloude
Ik ben er net achter dat het een FFC connector (Flexible flat cable) heet en een boel Nederlandse leveranciers gevonden. Zal straks een link posten voor toekomstige lotgenoten.

[Voor 10% gewijzigd door Faloude op 19-09-2018 22:29]

• Faloude
Nou voor toekomstige zoekers: Het is een FFC / FPC connector en hier zijn wat leveranciers.

Distritec / RS comp / mouser / sinuss (NL) / farnell / rechelt / digi-key

Sinuss is de enige Nederlandse leverancier (geloof ik).

De connector die ik nodig heb (26 pinnen, 0,8 mm pitch) is niet te krijgen bij de deze leveranciers dus ik moet toch uitwijken naar Aliexpress

• Faloude
Klopt, maar enkel Sinuss verzendt vanuit een Nederlandse warenhuis. Maar dat is het probleem niet. Het probleem is dat geen enkele leverancier het component in hun assortiment heeft.

[Voor 6% gewijzigd door Faloude op 28-09-2018 21:32]

• Faloude
Correct!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True