Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe SSD in computer

Pagina: 1
Acties:

• Richardlol
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10-09-2019
Beste Tweakers,

Niet heel veel verstand van SSD's dat blijkt maar.. moederbord MSI Z97 Gaming 5 en heb nu een Samsung evo 960 van 250gb en een 1TB harde schijf SataIII schijf in mijn computer zitten. De 960 werkt wel maar niet op zijn optimale snelheid weet ik nu :P

Graag wil ik mijn tweede schijf vervangen door ook een SSD van een grote tussen de 500 en 1000gb. Ik zat te denken aan een Samsung evo 850 of iets daarop lijkend. Is dit mogelijk te combineren of hebben jullie advies voor bepaalde SSD's?

Met vriendelijke groet,

Richard Sterk

• Richardlol
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10-09-2019
Volgens Magician haalt hij 838/815 dus absoluut niet optimaal. Ligt inderdaad aan wat Uszka zei hierboven. Het precieze weet ik er ook niet van.. anders had ik hem in ieder geval nooit gekocht. Rapid mode doet het niet / is niet supported geeft ie aan en de over provisioning staat op 10%.

Ik wil dus weer niet dezelfde fout maken of een ssd kopen die niet past :)

Maar een 850 moet lukken dus en naar welke aansluiting moet ik dan precies kijken?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True