Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Triple monitor, advies nodig

Pagina: 1
Acties:

• zion
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 02-08 18:29

zion

I GoT my I on U

Ok, elk advies is welkom? begin met dit budget en RX480 niet aan een triple setup.

3x 1920*1080 = 5760*1080 = 6.220.800 pixels (4K = 8.294.400 pixels, 1440P 3.686.400)
Je kan met die kaart niet eens één 1440P zelfs maar in de buurt krijgen van de 144Hz, en jouw beoogde setup moet dan 1,69* zoveel pixels aansturen....

10-08-1999 - 10-08-2020, 21 jaar zion @ Tweakers.net
Nieuwe Systeem: AMD R7:5800X, 32GB-3600, 2TB SSD's, 34" 1440P-UW, Rift-S

• zion
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 02-08 18:29

zion

I GoT my I on U

JobScherp schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:14:
Er staat toch duidelijk dat hij de meeste games gewoon op één scherm wil gaan spelen en daar is die kaart in principe goed genoeg voor. Racegames op 3 schermen gaat 'm dan inderdaad echt niet worden, zal je naar de 1080Ti of nieuwe generatie kaarten moeten.

Overigens kun je overwegen om voor je middelste monitor een 1440p 144hz aan te schaffen. Dat is een stuk toekomstbestendiger, van 3 Full HD schermen ga je misschien spijt krijgen. Je zult er tenslotte waarschijnlijk nog wel even mee moeten doen.

Ook daar heb je dan overigens wel een nieuwe kaart voor nodig.
Mooi verhaal, lekker kort..... :z

Even in stukjes breken, ok?
"Er staat toch duidelijk dat hij de meeste games gewoon op één scherm wil gaan spelen en daar is die kaart in principe goed genoeg voor. Racegames op 3 schermen gaat 'm dan inderdaad echt niet worden, zal je naar de 1080Ti of nieuwe generatie kaarten moeten."
Van dhr Wessel22 (TS):
"Het is niet echt mijn bedoeling om games op 3 schermen tegelijk te spelen, maar gewoon op het middelste scherm." Echter wil ik wel 3 dezelfde monitoren hebben als ik een triple monitor scherm neem.
Ik denk wel nog af en toe een racing game op de 3 schermen tegelijk te gaan spelen, dus die optie wil ik wel open houden.
"Overigens kun je overwegen om voor je middelste monitor een 1440p 144hz aan te schaffen. Dat is een stuk toekomstbestendiger, van 3 Full HD schermen ga je misschien spijt krijgen. Je zult er tenslotte waarschijnlijk nog wel even mee moeten doen."
Van dhr Wessel22 (TS):
"Het is niet echt mijn bedoeling om games op 3 schermen tegelijk te spelen, maar gewoon op het middelste scherm." Echter wil ik wel 3 dezelfde monitoren hebben als ik een triple monitor scherm neem.
Ik denk wel nog af en toe een racing game op de 3 schermen tegelijk te gaan spelen, dus die optie wil ik wel open houden.
Ook daar heb je dan overigens wel een nieuwe kaart voor nodig.
No sh*t Sherlock..... dus behalve mij afzeiken omdat ik hem goed advies geef, heb jij hem net al het advies gegeven waarvan hij zelf al zei dat hij het niet wilde..... _/-\o_

Oftewel: je hoeft niet persé te reageren als je geen nuttige informatie voor de TS hebt....

10-08-1999 - 10-08-2020, 21 jaar zion @ Tweakers.net
Nieuwe Systeem: AMD R7:5800X, 32GB-3600, 2TB SSD's, 34" 1440P-UW, Rift-S

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True