Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Calisthenics

Pagina: 1
Acties:

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14:41
Ik heb het veel gedaan, mijn doel was een full planche en een clean muscle up zonder legthrust.
Maar daarvoor moet je ziekelijk veel trainen.

Uiteindelijk is een muscle up en een tuck planche wel gelukt. Ik moet idd zeggen dat ik toen oersterk was, vergeleken met gewoon in de sportschool trainen.

Ik ben toen een jaar gestopt, en train nu sinds een paar maanden weer "normaal" in de sportschool. Zo'n 4 a 5x per week. Misschien dat ik als ik weer 15 clean chin ups kan, dat ik weer wat meer calisthenics ga doen. Plafond is alleen te laag in mijn nieuwe gym :+

Vergelijken met cross fit zou ik het doen, het is puur op kracht en mooi/clean uitvoeren van oefeningen. Als je soms van die crossfitters aan zo'n bar zie spartelen als een vis, denk ik echt "wtf" :+

Toen ik begon trouwens dit boek gekocht:

Veel uit gehaald en idd videos van Chris Heria. Maar heel youtube staat vol.

Supreme wijzigde deze reactie 30-01-2019 08:46 (12%)

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22-08 15:46
Leuk, even bookmarken dit topic. Sinds ik weer vrijgezel ben, en nu een kamer soort van over heb, heb ik me maar even uitgeleefd:

Ik ben nog beginner in Calisthenics (wel fit, maar nog niet megasterk, L-sit is het enige wat ik wel aardig kan qua 'advanced' oefening), en combineer het met nog 2x bootcamp + 1x hardlopen per week, maar erg leuk om (met dit smerige weer) ook thuis te kunnen trainen :)

Groningen hier btw. Ga ook regelmatig naar het stadspark om me daar uit te leven in het Calisthenics parkje wat daar is aangelegd :)

spokje wijzigde deze reactie 30-01-2019 09:24 (25%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True