Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• T1eA
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 03-10 16:44
Ik zal dit topic nog even updaten.

Inmiddels via een mede tweakert 2x Heos 1 HS2 speakers gekocht. Ben er echt heel blij mee, het zijn perfecte speakers voor mij.

Zonder een Denon apparaat kan ik ze inderdaad niet koppelen, wel even heel lelijk de hoofdtelefoon gesplitst naar L/R en hierna de speakers aan de TV geknoopt.
Heb het de eerste keer voor elkaar gekregen om zonder lag geluid uit de speakers te krijgen, geeft een goed idee hoe het gaat klinken dus daar was ik blij mee. TV plus HEOS speakers.

Echter werkt het niet praktisch en kreeg het daarna niet goed voor elkaar. Het was sowieso geen definitieve oplossing meer om te Tweaken ;)

1 speaker op de hoofdtelefoon aansluiting en dan de andere koppelen via WiFi werkt ook goed maar met een flinke lag.

Nu rustig op zoek naar een Soundbar of AVR oid. Mocht ik voor een AVR oplossing gaan dus zonder de extra toevoeging van speakers zal ik nog even een update geven hier. Zo kan een gek zoals ik toch iets van informatie vinden op het internet haha

ICT G33K

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True