Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• T1eA
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-05 11:25
Hoi mede-Tweakers,

Ik zit al een tijd met het idee om een setup te creëren in combinatie met mijn TV.
Mijn TV is een Grundig 55 inch FLX9490SL welke zeker voor een TV zeer goed (voor mijn oren) geluid produceert. Er zit 30Watt aan Mid/Hoog in en een 30Watt subwoofer.

Echter zijn er situaties waarin achter speakers een welkome toevoeging zouden zijn. Daarnaast zou ik graag de rechtsachter speaker mobiel hebben zodat ik deze mee de tuin in kan nemen als draagbare speaker.
Ik wil ze ook graag draadloos hebben zodat ik niet met kabels hoef te werken.

Nu heb ik uiteraard al even rond gekeken maar heb ik zelf tot nu toe niet zo'n setup kunnen vinden.

Waar ik nu een beetje naar neig:

- HEOS 1 HS2
- HEOS Link of HEOS AVR

Wat ik ook nog zou kunnen proberen is 2 keer HEOS 1 via een AUX kabel (deze kan ik nog wel weg werken) maar werken de HEOS speakers dan in stereo of moet ik ze beide aansluiten op de aux?
Mijn TV biedt een instelling om het op de koptelefoon of L/R audio aan te sluiten.

Mocht iemand nog andere ideeën hebben dan hoor ik dat graag want ik ben er nog niet helemaal over uit!

ICT G33K

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True