Vraag

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik zoek een
Smartphone met vlotte hardware , prima accu en goede camera. Ik kom van een p8 af maar het moederboard is kaduuk

Wat is je budget?
Ongeveer 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
whatsappen , Social media, foto's te maken, video bellen

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf gekeken naar de Motorola g6 serie, Huawei P smart, Xiaomi mia1

Welke vragen heb je hier nog over?
Slechte ervaring met de laatste Huawei door het moederbord. Zit de P smart beter in elkaar? Het liefst zo weinig mogelijk bloatware en een kale android versie. M'n gedachte gaat maar Motorola maar ik zie in dit forum weinig voorkeur hiervoor waarom is dat?Krijgt Motorola nog genoeg updates? Zijn er misschien nog andere toestellen die interessant zijn?

Kortom wat is de beste koop voor ~200 euro?

[ Voor 65% gewijzigd door jwdgk op 08-08-2018 07:11 ]

Beste antwoord (via jwdgk op 09-08-2018 22:29)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Het update beleid van Motorola is wat wisselend sinds ze door Lenovo gekocht zijn, maar de G serie heeft een prima prijs prestatie verhouding. Nokia is nu populair omdat ze in het Android One programma zitten sinds dit jaar waarbij ze 3 jaar updates garanderen na lancering van de telefoon en de Android kaal is.
De Xiaomi A1 zit daar ook in, maar toestel is al een jaartje ouder, er komt wel een A2 aan als opvolger.

Hier nog een filter op de pricewatch voor toestellen binnen je budget:

categorie: Smartphones

Alle reacties

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:36

Daniel36

vernieuwde formule

Ik weet zo niet wat de Moto G6 kost maar heb zelf sinds vorige zomer een g5plus waar ik prima tevreden over ben.
Updates komen geregeld.

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Het update beleid van Motorola is wat wisselend sinds ze door Lenovo gekocht zijn, maar de G serie heeft een prima prijs prestatie verhouding. Nokia is nu populair omdat ze in het Android One programma zitten sinds dit jaar waarbij ze 3 jaar updates garanderen na lancering van de telefoon en de Android kaal is.
De Xiaomi A1 zit daar ook in, maar toestel is al een jaartje ouder, er komt wel een A2 aan als opvolger.

Hier nog een filter op de pricewatch voor toestellen binnen je budget:

categorie: Smartphones

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-11 13:36
Mi A2 is iets boven budget wellicht. Je hebt dan wel de opvolger van de Mi A1; dus een jaar nieuwer. Onder andere verkrijgbaar bij Belsimpel / Mobiel.nl of uit China via Banggood/ Gearbest / Geekbuying.

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-11 11:01
Xiaomi Redmi Note 5 Global version? Is ook een recente telefoon, doet m.i. niet onder voor de miA2. Is al te koop voor rond de 170 euro. Ben er zelf na 2 weken gebruik zeer tevreden over, camera vind ik goed. Alleen audio kwaliteit kon beter, maar ik las in de review van GSM Arena, dat de miA2 daar niet beter mee scoort. Pluspunt de zeer goede batterijduur..Draait op MIUI Global rom, vrijwel geen bloatware.

[ Voor 6% gewijzigd door jaxel70 op 08-08-2018 23:40 ]

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 01:35

Tahref

God bless you

pricewatch: Xiaomi Redmi Note 5 4GB ram, 64GB opslag Zwart

of

https://www.banggood.com/...l?ID=224&cur_warehouse=HK (Priority Direct Mail als verzend methode kiezen)

De note 5 is een betere phone (betere processor, betere camera) maar heeft geen stock android, de A2 lite wel. De MIa2 is ook mogelijk maar wel buiten je budget

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-11 10:38
Op Eglobalcentral is de 32 Gb versie van de mi a2 al te koop voor 201 €.
Heb persoonlijk al 2 keer iets gekocht via de website en altijd was alles dik in orde.
Je moet wel een weekje geduld hebben eer je het toestel in je handen hebt.

• ComputerHoed
  • Laatst online: 07-11 15:49

ComputerHoed

Electronica <3

jaxel70 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 23:36:
Xiaomi Redmi Note 5 Global version? Is ook een recente telefoon, doet m.i. niet onder voor de miA2. Is al te koop voor rond de 170 euro. Ben er zelf na 2 weken gebruik zeer tevreden over, camera vind ik goed. Alleen audio kwaliteit kon beter, maar ik las in de review van GSM Arena, dat de miA2 daar niet beter mee scoort. Pluspunt de zeer goede batterijduur..Draait op MIUI Global rom, vrijwel geen bloatware.
Daar kan ik mij zeker bij aansluiten. Ik heb dezelfde telefoon gekocht voor een familielid en de telefoon doet zeker niet onder t.o.v. (veel) duurdere toestellen.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• jwdgk
  • Laatst online: 27-11-2023
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de g6+ kunnen kopen voor 225. Topic mag dus gesloten worden
Pagina: 1