Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PUBG Discord Discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 4.787 views

Acties:
  • +3Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 11:55
quote:
gotfurrr schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:32:
het is inderdaad geen tweakers.net discord, maar gewoon een tweakers discord.

volgens mij lijkt het me handig de merknaam niet te voeren in de naam van een voip drama broeinest :+
Maar het logo en de huisstijl wel?...

verder wil ik @Insehh vragen om de je empathie luikje open te zetten, de invite tekst opnieuw te lezen en proberen te begrijpen waar het "jat" onderbuik gevoel bij de huidige admins vandaan komt.

Ik weet dat wij 2 ook niet zon best track record hebben maar toch vraag ik je dit...

looyenss wijzigde deze reactie 27-07-2018 13:13 (37%)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True