Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:29
Neem contact op zou ik zeggen. Dan hoor je uit eerste hand of ze kunnen leveren en voor welke prijs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lars.ruiter
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05 11:42
Corsair heeft een zeer snelle support/service. Corsair kennende heb je max. Met 1/2 weken(afhankelijk van hun voorraad uiteraard) een nieuwe set in huis. Ik had zelf een RMA en dat was totaal 3 dagen opgelost. Maar, dit was rechtstreeks met Corsair en niet met tussenkomst met het aankooppunt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@JGHTJUH Ik zou niet zelf contact opnemen als alles via de (web)shop loopt. Dat zorgt alleen voor meer (ruis) in de communicatie. Je kan goed af met ff 8gb RAM, evt in V&A kijken. (het is altijd handig iets achter de hand te hebben)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
JGHTJUH schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:07:
[...]

Whoa dat is wel nice! Misschien kan ik wel even contact opnemen met Corsair zelf.. of had jij het rechtstreeks bij Corsair gekocht?

Met 3 dagen is goed te leven :P Ik heb ooit eens een kapotte harde schijf voor garantie opgestuurd en die moest helemaal naar Frankrijk en duurde wel 6 weken voordat ik m terugkreeg. (Het was overigens geen nieuwe, gewoon mijn eigen schijf want kon met Recuva mijn spul terugkrijgen)
Je kunt ook gewoon een advanced replacement doen bij Corsair (als je een creditcard hebt). Ze sturen de nieuwe set dan op, factureren die en dan moet de oude set binnen x-tijd bij ze binnen zijn, dan cancellen ze de factuur.

Je kunt dan gewoon je ene Dimm gebruiken terwijl een nieuw setje jouw kant op komt.

https://www.corsair.com/us/en/warranty

(Even zoeken naar advanced)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee