Acties:
  • +3Henk 'm!
Je hebt meer betaald, dus je krijgt meer. Zie niet in wat er mis is met die logica.

The Division 2 gaat voor minstens een jaar, hoogstwaarschijnlijk twee, en zeer waarschijnlijk drie jaar ondersteund worden met continu nieuwe updates en content. En jij zit je druk te maken over de eerste drie dagen die het minst relevant zijn van allemaal....

Als je de season pass koopt in siege krijg je ook een week eerder toegang tot de operators. Daar heb je echt geen OP voordeel mee hoor. Het is een incentive om verkoopsorders erdoor te krijgen, wie had dat verwacht van een bedrijf...

[Voor 34% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-03-2019 22:43]

Acties:
  • +5Henk 'm!
Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:15:
[...]

Ik heb al duidelijk aangegeven wat er mis mee is in bovenstaande posts, maar een hele neutrale kijk hierop zal je niet hebben met zelfs een ubisoft tag onder je naam :+

Blijkbaar lees je de helft niet van wat ik gezegd heb want ik melde al dat meer krijgen voor meer geld ik geen enkel probleem vindt, maar daar gaat het dus helemaal niet om..
a) de ubisoft tag komt niet van mij of van ubisoft, maar van het forum en andere gebruikers. Ik krjg die niet omdat ik positieve reacties over ubisoft plaats, maar wel omdat ik goed beargumenteerde reacties plaats, in die betreffende topics. Probeer het ook eens...

Ik vind het nogal sterk dat je anderen de les spelt over niet lezen, maar zelf de moeite niet neemt om de karma-faq te bekijken voor je er opmerkingen over maakt.

b) Over niet lezen gesproken: een drie dag delay is heus niet zo erg als enkele andere pay2win zaken die wij hebben aangehaald, maar blijkbaar dringt dat niet door. Als je later kinderen hebt en je kleine plundert je kredietkaart om fifa punten te kopen, ga je heus niet getroost zijn met "tenminste gaf hij geen geld om het wat eerder te kunnen spelen"

*snip* laten we niet te persoonlijk worden
boe2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:43:
Hail corporate! Ik ben eigenlijk geshockeerd om te zien hoe passioneel de jongere generatie games van 90 euro en bijhorende staggered releases verdedigt. De natte droom van iedere CEO.

Weten we meteen dankzij welk soort mensen deze praktijken springlevend zijn.
oh god niet het "gamebedrijven zijn evil " mantra a la jimquisition en TB....

Weet je trouwens dat inflatiegewijs, games eigenlijk nooit goedkoper zijn geweest dan nu? Zeker goedkoper dan de vroege jaren 90. Toch irritant als feiten zo in de weg staan van een mening he....

[Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2019 00:45]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:48

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pas op! Inhoudelijke informatie! :+ :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb de game in de Braziliaanse PSN store gekocht en heb dan voor de Ultimate welgeteld €15 meer betaald dan de standaard versie in de NL PSN store.
Ik snap niet wat er mis is aan wat eerder toegang. Alsof je daardoor veel betere uitrusting krijgt waardoor je alle Standard-edition n00bs compleet owned in de game. :+ :+

Maar ik heb natuurlijk alleen maar de eerdere toegang gekocht zodat ik tijd heb om een Character aan te maken voordat de game vrijdag voor de rest live gaat.

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-03-2019 08:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:31
Vanmiddag maar eens de VPN naar NZL aanslingeren om te kijken of dat wil starten dan ;) Na deel 1 echt wel zin om Washington te gaan verkennen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
OzzieMann schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:01:

Maar ik heb natuurlijk alleen maar de eerdere toegang gekocht zodat ik tijd heb om een Character aan te maken voordat de game vrijdag voor de rest live gaat.
Ik zie binnenkort weer een riot op internet komen, niet omdat vrouwtjes te mooi in games worden gezet, maar simpelweg te lelijk :P (RDR2 is ook al zo'n drama).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06 09:55
@Freek0416 binnen de discord wordt er zodra het kan een clan opgestart (dus mainly voor PC users)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb nu een VPN naar Auckland open staan en kan de The Division 2 opstarten :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

NLxAROSA schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:34:
Kreeg het met Tunnelbear nog niet voor elkaar. Client start wel, maar aan de serverkant roept hij wat over dat ik te vroeg ben. :P Welke VPN gebruiken jullie?
Windscribe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Melding: Poor connection to host server, klein beetje lag wel. Maar goed speelbaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Thanks, werkt als een tierelier. 10GB gratis data is ook beter dan de 500MB van Tunnelbear. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42
Werkt prima met Torguard via Japan

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55

tha_crazy

Mafketel

Zo, 't is mooi geweest voor vanavond.
Al vanaf half 6 aan het spelen, op level 9 ge-eindigt en pas net in de 3e zone.
Al met al vermaakt ik me prima _O_

Tevens, een Police M4 replica weten te craften met +15% stabillity.
Ding is een beest _O_

Tevens ook een paar leuke commendations, wel even in spoilers
spoiler:
30 dagen achter elkaar spelen, met elke dag minimaal 1 uur en elke dag minimaal 1 missie :X
&
14 dagen per maand spelen op een totaal van 12 maanden :X

Tevens houd ik me aanbevolen voor een tweakers clan.

[Voor 37% gewijzigd door tha_crazy op 11-03-2019 23:30]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:13

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Cinerama schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:19:
[...]

Vermoedelijk gebruik je een Logitech headset/speaker. althans dat was bij mij het geval.

Dit was voor mij de oplossing

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Start Task Manager, select Processes, hit the "L" key, find something along the lines of "Logitech Surround Service", kill it.
Laatste update van Logitech Gaming Software 9.02.65 lost hier het probleem op.
Heb nu net eventjes kunnen spelen. tot aan de eerste safe house.

Vanavond waarschijnlijk nieuwe ultrawide monitor aansluiten en wat met de settings spelen om het soepel te houden. Haal nu met GTX1080 op high (1440p) tussen de 70 en 100 fps. en dan heb ik nog niets getweaked.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Mooi op tijd. Prima eerste ervaring van de Ubisoft Store en met 20% korting prima geprijsd ook.

Nu nog 7 uur installeren 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Poulske schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Oke thanks, heb je ook The Division 2 gehaald, welkome afwisseling van Anthem? ;)
nee, nog niet :P maar twijfel elke dag meer :P

[Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 12-03-2019 14:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:05:
[...]

Doen. Nu. Snel.

It's awesome!
maak ff geld over dan :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 10:09

Twammo

PSN: rtwouda

Hoi allen, hier even een korte waarschuwing. Ik zag al een aantal code's voor dit spel in de vraag en aanbod verschijnen die zijn verkregen doordat de verkoper een AMD product heeft gekocht. In de voorwaarden die je hier: https://www.amdrewards.com/terms kunt vinden staat onder andere:

5. REDEMPTION
a. To Redeem Coupon Code: Redeeming a Coupon Code for an Application can be accomplished via an
online redemption method. An internet connection is required. Connection fees may apply. The
Coupon Code must be redeemed no later than May 6, 2019 to obtain Application downloads after
which the Coupon Code is void.
i. Participant must visit https://www.amdrewards.com/register and sign up for a user account (if
Participant does not already have an account).
ii. Participant will input the Coupon Code (referred to as a “Unique Coupon Code” on the
website) and provide all other information, as required, and submit the web form to register
the Eligible AMD Product. Participant may be required to expressly agree to privacy and other
terms.
iii. After Participant enters the Coupon Code, the website will detect the AMD product installed
in the Participant’s system.

Wees er dus van bewust dat als je zo'n code koopt, er dus een check plaatsvindt die de betreffende hardware gaat proberen te detecteren in je systeem. Het kan verstandig zijn om dit met de verkopende partij te bespreken en hier een oplossing voor te vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
maffeleo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:48:
Hallo,

Kan iemand mij helpen/adviseren.
Ik wil graag the division spelen liefst op donderdagavond 00:00. Maar als ik via bol.com of mediamarkt.nl bestel, krijg ik hem via de post geleverd (vrijdag 14:30 is de postronde bij ons in de buurt).

Is er iemand die een beter idee heeft om het spel op donderdagavond al te kunnen spelen ? Dat de code digitaal wordt geleverd bijv.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Leo

PS: Ik wil hem graag op de PC spelen.
gewoon digitaal kopen via uplay/epic gamestore?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:42

s0kkie

Follow The Fool

Voor de geinteresseerden, veel plezier er mee! (ik ga deze game niet meer spelen)

Hallo,

We zijn blij dat we je je code voor Capitol Pack op PS4 kunnen toesturen.

HIER IS JE KEY :

EJ2K-C4NP-CDLM

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04
s0kkie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:06:
Voor de geinteresseerden, veel plezier er mee! (ik ga deze game niet meer spelen)

Hallo,

We zijn blij dat we je je code voor Capitol Pack op PS4 kunnen toesturen.

HIER IS JE KEY :

EJ2K-C4NP-CDLM
Ik dank u! Kwam mij net hier melden dat ik voor de Ps4 een preorder heb gedaan :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09-2020

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Freek0416 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Niet fysiek bestellen. Gewoon digitaal aanschaffen, bijvoorbeeld via de Ubisoft store.
Bedankt, zojuist via Ubisoft store besteld met 20% korting. Heel gunstig! :)

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
maffeleo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:23:
[...]

Bedankt, zojuist via Ubisoft store besteld met 20% korting. Heel gunstig! :)
Mooi! Veel plezier alvast ermee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
Cerenas schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:45:
Vandaag ook de code gekregen voor de Capitol Pack, maar krijgen de mensen die de beta's gespeeld hebben nog een extra code of worden die extras automatisch aan je account toegevoegd?
van wat ik gezien heb (keek toevallig even in die punten shop) kun je die gratis binnenharken via de shop van je uplay punten. (daar stonden ook al die open en closed beta rewards bij namelijk)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-05 21:10
Heb een GoT clan aangemaakt op de PS4. Ben sowieso van plan de komende tijd wel dagelijks online te zijn! Naam: Tweakers (Gathering of Tweakers = te lang). Tag: GoT.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +4Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:43

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Voor Xbox ook een clan opgericht. 'Tweakers'.

[Voor 17% gewijzigd door WhateverSuitsU op 13-03-2019 09:21]

• RubenSaurus
looyenss schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:45:
[...]

Had je gewoon geen anthem moeten kopen :9
Why not both? Heb in Anthem ook al weer 80 uur zitten :P
Volgende week weer salaris joh :P

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 00:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sipio schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:40:
Las op reddit dat er toch een flink aantal mensen zijn die problemen ervaren met het zwaar inzakken van de framerate zowel op PS4 pro als Xbox X, console/game herstarten schijnt dan te helpen in sommige gevallen. (memory leak?)

Hier al mensen op een van deze consoles met early acces die dezelfde problemen ervaren?
Ik speel op een Pro, vind de performance vrij goed hoewel de framerate wel wat dropt zodra vier man compleet losgaan met al hun drones en turrets bijvoorbeeld. Ik heb gisteravond een vrij lange sessie gespeeld maar geen bijzondere verandering in framerate gemerkt iig.

Verder vind ik het na het eerste avondje spelen eigenlijk wel heel erg tof. Boven verwachtingen zelfs. Ik vind deze setting zoveel mooier dan altijd maar die sneeuw in NY.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 00:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Die Grace Larson moet je overigens eerst unlocken door twee Main Quests voor The Theater te doen. Daarna kun je pas clans joinen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:00
WhateverSuitsU schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Ik speel ook op een X en ik ben meer dan tevreden over hoe alles loopt. Tot op heden geen enkele bug tegen gekomen nog, sta er eigenlijk van te kijken t.o.v. andere game releases de laatste tijd. Het spel is alleen net iets te verslavend O-)
Ik ken het... om half elf zei ik nog tegen mijn vrouw: ik kom er ook zo aan.. om half twaalf lag ik er uiteindelijk in. Op zich niet heel laat, maar de wekker gaat weer vroeg. Elke keer had ik weer even iets anders wat ook wel weer leuk was. :)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb er nu 12 uur in zitten (PC) en ben net level 16. Doe per gebied op level de main en side quests. Unlock safe houses en doe de control points. Vermaak me meer dan prima. Waar ik bij Anthem al snel klaar was en alleen speelde om het verhaal uit te spelen voel ik nu de behoefte om alles te bekijken en te spelen. Ik ben hooked!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:05
MaTr1x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:16:
Enig idee waarom een maat van me die gisteren samen met mij voor het eerst inlogde vanuit zijn mailbox een blue level 3 MPX (The House) tevoorschijn haalde? Die loot hoort niet bij de Ultimate Edition :?
Is een Ubi club reward die je kunt unlocken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:51
MaTr1x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:16:
Enig idee waarom een maat van me die gisteren samen met mij voor het eerst inlogde vanuit zijn mailbox een blue level 3 MPX (The House) tevoorschijn haalde? Die loot hoort niet bij de Ultimate Edition :?
Dat is deze:

http://i68.tinypic.com/i38i0l.png

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Die pre-order wapens zijn best leuk, die rifle is beetje nutteloos met dubbel shot, maar die shotgun is heerlijk om mee te schieten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kidjuh
Over de clan levels, CXP is te verkrijgen vanaf 4 members:
Clan Level 1 - base level

Clan Level 2 - Clan Vendor
The vendor in the quarters is unlocked. This vendor stocks seven items and refreshes every seven days.

Clan Level 3 - Insignia Borders
Borders are unlocked, the insignia can be customised with 5 new borders.

Clan Level 4 - Clan Bounty Board
The bounty board in the quarters is activated, offering all members one normal bounty each week.

Clan Level 5 - Tier 1 grade
The Tier 1 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.

Clan Level 6 - Weekly Cache Slots Upgrade
The weekly cache slots re increased in size and able to store 2 caches.

Clan Level 7 - Clan Vendor Upgrade
The vendor in the quarters has been upgraded and now stocks ten items.

Clan Level 8 - Additional Insignia Borders

Clan Level 9 - Clan Bounty Board Upgrade
The bounty board in the quarters is upgraded, offering one normal and one hard bounty each week.

Clan Level 10 - Tier 2 grade
The Tier 2 grade is added to the insignia showcasing the accomplishments of the clan.
The clan now generates 5% more CXP.

Clan Level 11 - Weekly Cache Slots Upgrade
The weekly cache slots are increased in size and able to store 3 caches.

Clan Level 12 - Clan Vendor Upgrade
The vendor in the quarters has been upgraded and now stocks two salvaged items.

Clan Level 13 - Additional Insignia Borders

Clan Level 14 - Clan Bounty Board Upgrade
The bounty board in the quarters is upgraded, offering one normal, one hard and one challenging bounty each week.

Clan Level 15 - Tier 3 grade
The Tier 3 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.

Clan Level 16 - Clan Vendor Upgrade
The vendor in the quarters has been upgraded and now stocks higher quality items.

Clan Level 17 - Bandana with Headset
Represent your clan!
The bandana with headset is now available for purchase from the clan vendor. It changes colour to match your clan.

Clan Level 18 - Additional Insignia Borders

Clan Level 19 - Weekly Cache Upgrade
The weekly cache now has a 20% chance to give an extra item.

Clan Level 20 - Tier 4 grade
The Tier 4 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.
The clan now generates 10% more CXP.

Clan Level 21 - Raiding Bonus
When participating in a Raid with a team comprising of all Clan members, all CXP is increased by 15%

Clan Level 22 - Baseball Cap with Headphones
Represent your clan!
The baseball cap with headphones is now available for purchase from the clan vendor. It changes colour to match your clan.

Clan Level 23 - Additional Insignia Borders

Clan Level 24 - Clan Conflict Bonus
When participating in matchmade conflict with a team comprising of four clan members, all CXP is increased by 25%

Clan Level 25 - Tier 5 grade
The Tier 5 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.

Clan Level 26 - Raiding Bonus Upgrade
When participating in a Raid with a team comprising of all Clan members, all CXP is increased by 30%

Clan Level 27 - Beret with Headset
Represent your clan!
The beret with headset is now available for purchase from the clan vendor. It changes colour to match your clan.

Clan Level 28 - Additional Insignia Borders

Clan Level 29 - Weekly Cache Upgrade
The weekly cache now has a 50% chance to give an extra item.

Clan Level 30 - Tier 6 grade

The Tier 6 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.
The clan now generates 15% more CXP.

• OzzieMann

OzzieMann

Voor de mensen die het allemaal wat minder serieus nemen is er deze PS4 clan.

• looyenss
Volwassen naam weer @OzzieMann :-P

De PC GoT clan is ondertussen alweer lvl 4, best netjes met nog maar 12 man aan boord

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

m0nk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:30:
[...]

Clannaam GoT? De join ik vanmiddag even.
Tweakers ;)

Gisteren bijna de 12 uur total gameplay aangetikt al.
En dat terwijl ik ook nog 8 uur per dag werk :9

[Voor 23% gewijzigd door tha_crazy op 13-03-2019 12:33]

• looyenss
@Fraggert meer dan in D1, veel meer

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:42
Ik zou me nog niet blind staren op de droprates. Dat groen en paars heel veel te vinden is, is leuk voor de story. Ik vind het belangrijker wat en hoeveel er in de endgame dropt en als je overal al alle kistjes open hebt gemaakt, dan zal het wel schaars worden.

PSN: Kjujay

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Kju schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:11:
Ik zou me nog niet blind staren op de droprates. Dat groen en paars heel veel te vinden is, is leuk voor de story. Ik vind het belangrijker wat en hoeveel er in de endgame dropt en als je overal al alle kistjes open hebt gemaakt, dan zal het wel schaars worden.
De meeste kistjes komen terug en droppen (tot nu toe) loot op je huidige level. Vind het wel leuk gedaan!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:23
overdoseh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Wat voor hardware zit er in je PC?

Mijn GTX 1070 moet het prima kunnen trekken verwacht ik. Hopelijk is dat ook zo met mijn i5-7600.
AMD Ryzen 5 1600
16 GB RAM
GTX 970
WhateverSuitsU schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:14:

De meeste kistjes komen terug en droppen (tot nu toe) loot op je huidige level. Vind het wel leuk gedaan!
Ja, dat kistjes verversen heb ik ook gezien.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

overdoseh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:37:
Brr maak me zorgen of mijn i5-7600 (non-k) het gaat trekken. Lees op veel forums dat mensen met een i5 constant op 100% CPU usage zitten.

Laat dat nou net mijn probleem zijn bij games als BF1 en BFV.

Daarentegen lijken Ryzen processoren het prima te draaien.
Ik heb er een i5-6500 inzitten en heb tot op heden toe nog geen enkel probleem gehad.
Daarbij dan nog 16GB ram en een GTX1060 6GB. Alles op Windows 10.

Dus denk dat het wel losloopt.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Frank1973 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:19:
Is er ook een GoT clan voor de Xbox?
Yup, genaamd 'Tweakers' met 'GOT' als afkorting.

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 10:52
Goede Clan tag :P

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:01
Choo Choo! AMD heeft de activation vrijgegeven, kan al preloaden, dus dat wordt op tijd spelen morgen, wie weet met VPN truc!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 13:54

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Grom.. al die leuke verhalen hier..

Heb hem zojuist via de ING webshop gekocht voor 39,- (PS4)
Kan niet wachten tot hij morgen binnen is oOo

Legion 7i i9 3080 32gb

• luckyjan
Korkss schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:19:
Ik wacht het allemaal nog even af. De exploits, bugs en weet ik veel wat voor ellende uit Division 1, hangt me nog vers in het geheugen.
Als mensen100+ uur in de game hebben en nog tevreden zijn, spring ik wel in.
Alles wat ze in de Division 1 fout hebben gedaan hebben ze nu hier goed gedaan. Niet dat er geen bugs inzitten want dat is bijna onmogelijk in zo'n grote game. Ik heb nog geen game breaking bug gezien.
De wereld zo leeg als ie was in D1 zo vol leven is die in D2. Side missions die meer content hebben dan sommige main missie's in D1 en continue wat te doen in de open Wereld.
Voor mij iig een prima start van deze game. _/-\o_

Ik heb hetzelfde gevoel als deze youtuber :)

[Voor 9% gewijzigd door luckyjan op 14-03-2019 09:29]

• ironpino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:04
markklok schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:02:

Thanks voor de info! Daar hem nu ook besteld, stuk goedkoper en had toch veel punten

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino *

• looyenss
NikkiNailz schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:15:
Heb echt te doen met de mensen die morgen worden begroet met de Day One patch van 90GB als ze de disk nietsvermoedend in hun console stoppen.
Ik heb het altijd te doen met mensen die een disc gebruiken 8)7

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Sipio schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:17:
Morgen eerst maar een poos bezig met een Character maken en dan in de avond maar eens los met een paar biertjes, ben ook benieuwd naar de regen en onweersbuien, die schijnen echt geweldig te zijn.

Heb er zin in..
Ja, dat is echt vet. Regen en onweer geven de game een mega andere uitstraling.

• looyenss
Martinspire schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:49:
Waar blijven de reviews eigenlijk?
10/10

Alsjeblieft

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 02:01

• MaartenLu
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:04
markklok schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:02:

ING Webshop? Nooit aan gedacht! En die rente punten doe ik toch niks mee. Had nog een preorder van bol.com open staan i.v.m. de beta code. thanks!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 08:49
Werkt, ik ben nu ingame via Singapore. (Hide.me gratis VPN)
Derbiss schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:06:
Vraagje aan allen.
Ik ga het nu zeker nog niet aankopen maar is het iets voor single player-fan's?
Of ben je ergens verplicht multipplayer te spelen om het spel ten volle te ervaren?
Je kunt niet alle endgame content solo doen (raids etc.), maar de hele campaign, side missies, activities, etc. is allemaal prima solobaar.
Ered schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Kan je het met een VPN niet bypasses?
Yes.
NikkiNailz schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:39:

Op PC wellicht wel, maar op consoles zover ik weet niet.
Ligt eraan of je thuis een router hebt en welk merk, in de mijne kun je een VPN configureren. Dan gaat een evt. console daarachter ook via de VPN.

• looyenss
Clan zit alweer zowat vol. Misschien goed om te weten, iedereen die niet op de discord zit word weer verwijderd.

• RubenSaurus
Henkje.doc schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:58:
[...]

Dat is vlot. Hoeveel leden kunnen er maximaal in een clan?
50 maar

• looyenss
Henkje.doc schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:58:
[...]

Dat is vlot. Hoeveel leden kunnen er maximaal in een clan?
50

• Lienuks
  • Laatst online: 01-06 18:49

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik wacht nog op een key van de keyshops, daarna idd ook even vpn open inloggen , vpn uit en gaan.

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:23
Handige tip voor PC spelers: in plaats van Log out -> Quit game kun je ook gewoon /quit typen.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

looyenss schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:55:
Clan zit alweer zowat vol. Misschien goed om te weten, iedereen die niet op de discord zit word weer verwijderd.
Dan denk ik dat ik even mijn discord naam moet gaan veranderen :+
die is namelijk anders als mijn naam in de game.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

looyenss schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:55:
Daarom zojuist aangemeld. Ben nog lekker aan het levellen
Maar straks met raids en endgames is het wel nice om wat mede tweakers te kunnen benaderen

• looyenss
Ondertussen max level en bezig met de world-tier grind. Je verliest in ieder geval de tijd in het spel ;-) enige wat aan me blijft knagen is de "eenvoud" t.o.v het eerste deel

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Hallo agents, ik heb een clan gemaakt. Iedereen is welkom die clanloos is. Momenteel super casual dus geen raids etc etc gewoon bedoeld als "dak" boven je hoofd en zonder druk werken aan clan doelen om de clan te levelen. Hoofd doel is om nu gewoon de game te spelen zoals je zelf wil maar wel bij een clan te horen.
Wellicht dat het later wat minder casual gaat worden met raids etc maar voor nu gewoon super laid back.
Solo spelers dus ook gewoon welkom en iedereen is uiteraard gewoon vrij om dingen onderling via clanchat af te spreken mbt missies doen etc.

Clan: Baking Soda INC (bsi)

EDIT: PC

• luckyjan
NLxAROSA schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:54:
[...]

Thanks voor de tip, gelijk op Discord aangemeld.

[...]
Top, wist ik niet, thanks!
Ik doe altijd ALT F4. Werkt prima :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:04

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:56
Ik heb op de PS4 een community gemaakt genaamd Tweakers The Division 2.
Deze staat open voor iedereen om te joinen. Is wellicht ook makkelijk straks als de Tweakers clan al vol zit om toch mensen te vinden om mee te spelen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Redfoxone schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:33:
[...]

Gekke vraag maar waar kan ik die vinden?
Ik doe veel vanuit de Xbox app. App openen, linksbovenin op hamburgermenu klikken. Clubs en dan find club.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Laatst online: 15:11
Ik doe veel vanuit de Xbox app. App openen, linksbovenin op hamburgermenu klikken. Clubs en dan find club.
Volgends mij heb ik hem gevonden.

Xbox, Ardunio, C#, Arduino, Vissen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 20:31
Aangezien de eerste Tweakers clan al vol zit is er nu ook een "Tweakers Twee" Clan (don't ask cijfers mochten kennelijk niet >.>) We hebben gewoon dezelfde tag dus kunnen elkaar snel spotten ingame :)

Atm kun je mij ingame een request sturen op Vivacio of zoeken naar de clan uiteraard :)

[edit]
Betreft hier btw de PC editie!

[Voor 6% gewijzigd door Jaguar645 op 15-03-2019 11:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 19:42
sten123 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:33:
De game is aan het downloaden PS4. Van het weekend vermaak ik me wel met F1 en Division 2.

Mocht er nog ergens een plek in een clan zijn om mee te spelen voor fun en later serieus, ik houd me beschikbaar;.
We hebben plek. Serieus zijn we alleen niet...

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 16:45
Ryur schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:02:
Damn, dacht ik eens slim te zijn en bij G2A te bestellen.
Is mijn key nog niet vrijgegeven :(

Enige idee hoelang het kan duren voordat een Key online komt?

Ik ben zo benieuwd naar het spel!
Gaat niet alleen daar fout maar bijvoorbeeld ook bij Bol.com. Krijg van hen net dit bericht:

"Digitale content wordt geleverd door de leverancier. Tot onze spijt bemerken wij dat er geen codes zijn doorgegeven. Inmiddels is dit in behandeling bij de verantwoordelijke afdeling en loopt er navraag bij de leverancier. Als er codes worden vrijgegeven dan versturen wij deze per email. Houd je email dus in de gaten, en controleer je spamfilter als je een hotmail/msn/ live account hebt. Onze emails verdwijnen regelmatig in de spamfilters bij deze emailservers."

Ook via AMD Rewards zijn er vertragingen, maar dat is blijkbaar vaker het geval, ook met andere games.

Edit:
Plots is op Bol.com de prijs (voor PC versie) ook gestegen met 22 euro, van 45 naar 67 :?

Edit 2:
Inmiddels is heel het product van de website verwijderd. Ik ben benieuwd.

[Voor 7% gewijzigd door Nipje op 15-03-2019 11:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:15
Beaudog schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:45:
AMD rewards loopt prima geen vertraging .
Gisteren een mail gehad en meteen pre load .
Op Reddit heeft schijnbaar een AMD medewerker geroepen dat alle keys uitgegeven zijn en dat iedereen die nog geen key heeft gekregen waarschijnlijk frauduleus zijn, wat niet zo is voor veel mensen. Lekkere PR voor AMD.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kidjuh
Had woensdag al een Tweakers clan aangemaakt op PS4 met als naam: Tweakers . Kiek maar welke je joint, lijkt mij juist wel mooi om het een beetje serieus aan te pakken dat iemand wel moeite doet om Projects te halen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 13:54

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ik heb hem vandaag binnengekregen (gisteren besteld via ING).

Vriendin was zo aardig om hem
A ) te installeren
B ) controleren dat de 30gb update netjes is geïnstalleerd.

Als ik thuis kom van werk kan ik lekker potje spelen 🤗😎

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AlphaPrinciple
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:49
schumi1986 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:29:
Niet alleen de keys hebben vertraging op gelopen, de reviews laten ook lang op zich wachten.
Ik lees in verschillende reviews in progress dat de reviewer geen zin heeft om verder te schrijven omdat hij geen zin heeft om te stoppen met spelen :D

https://www.windowscentral.com/division-2-xbox-one-review "I struggled to pry myself away from playing to write this. It's that addictive."
https://www.usgamer.net/a...sion-2-review-impressions "Maybe I'll burn out or tire of shooting dudes behind cover, but right now, I'm all in-to the point that I really want to stop writing these review impressions so I can go back to playing."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:05
Nipje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:38:
[...]

De game zit bomvol content. Kan me voorstellen dat reviews wat langer duren bij een game als deze. Zijn ze wel snel? Dan zijn ze in mijn ogen niet accuraat. Tevens zijn er al genoeg "reviews in progress" beschikbaar met daarin conclusies tot op heden.
Ik begrijp dat het een grote game is maar dat is toch geen excuus?

Kijk naar RDR2 ook erg groot maar wel gewoon optijd.

Zou UBI de reviewers te laat een key hebben gegeven?

Het gebeurd echt zelden dat een grote game uitkomt zonder review, meestal minimaal 1 dag van te voren.

PC : Ryzen 7 5800X3D / PNY RTX 4090 / 32 GB DDR4 3600 CL18

Acties:
  • +5Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Dikke game! (mijn review)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:55
@TheDivisionGame
13 min.13 minuten geleden
Meer
Head's up, Agents! We're performing a quick server restart in 30 minutes. Expected downtime is approximately 5 minutes.

Wel netjes dat ze dit ook ingame tonen.

Nu even pauze :P

[Voor 16% gewijzigd door Kw4kje op 15-03-2019 16:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 13:12
iaxe393 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:55:
Heeft iemand hem via de ING al binnen? Er stond dat ze hem op de 15e zouden leveren, hier zat ie iig niet tussen de post. Komt de pc versie digitaal of heb ik gewoon geen geluk?
Ik heb hem vandaag binnengekregen voor de PC, gisteren besteld. Er zitten 6 dvd's bij en de key!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:33
Wat een verademing is dit spel als je van Anthem afkomt zeg. Ik vermaak me opperbest. Nu lvl 8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

Ook maar overstag gegaan en het spel gekocht. Had het idee om vanavond nog te spelen echter zie ik dat niet gebeuren met de downloadsnelheid. Wat een aanfluiting anno 2019.

Ik heb een 500Mbit (56MB/s) verbinding en de snelheid die ik op dit moment heb is nog niet eens 300 KB/s...
En het mooie is dat ik de rest van het weekend geen tijd heb om te spelen....

Juist dat is weer een reden waarom elk spel gewoon op steam hoort te verschijnen!

Edit: na een paar keer op de pauze knop gedrukt te hebben download ik nu met 30 MB/s 8)

[Voor 9% gewijzigd door MazeWing op 15-03-2019 20:46]

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:26
zojuist krijg ik de in-game melding dat de server offline gaan voor maintenance.. lekker handig op zaterdag...

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
1.5 uur volgens twitter.

PSN: Mallakai-NL

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Net het spel gekocht, na een uur downloaden en installeren zijn de servers offline. Games kort na release kopen blijft toch een beta test....

• DENNIS79
  • Laatst online: 04-06 15:14
agoNITE schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:48:
Tijdens de gesloten/open beta, werd het overal een "Demo" genoemd, nu is het spel uit, gaan we het weer een "Beta" noemen omdat ze elke dag onderhoud uitvoeren/patches uitbrengen? Ik ben blij met het vele onderhoud deze week/dagen. Had ook anders gekund.
Mwah, dit is iets te lief voor de uitgevers... Het ook anders gekund, namelijk niet in 48 uur dat het spel uit is (inclusief Oceanië) al minimaal drie keer de servers eruit gooien voor onderhoud, en ervoor zorgen dat het gewoon meteen goed werkte...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:04
Op Xbox een 2e Clan aangemaakt: TweakersTwee. Is open, dus je kunt jezelf meteen toevoegen.

En inderdaad had @WhateverSuitsU het over een Xbox Community genaamd "Tweakers The Division 2"

https://account.xbox.com/...e?clubid=3379888874372388

Beide kunnen wel in de TS worden opgenomen denk ik. Voor Xbox kunnen mensen nu dus TweakersTwee joinen, al kan bij Tweakers (zonder nummer) dus nog wel een opening komen voor mensen die de game niet meer spelen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Joetje079 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:49:
Na een kleine 30 jaar alleen maar op consoles gespeeld te hebben en nu dus The Division 2 als eerste pc game aan het doen ben moet ik toch wel heel erg wennen aan de controls met muis en toetsenbord, voel me net een complete n00b :P . Toch is het me zojuist gelukt om de eerste main mission te completen zonder dood te gaan ;) Wat zijn eigenlijk een beetje de beste skills voor in het begin voor iemand die niet zo heel veel skills heeft? Ik heb de turret al unlocked en moet zeggen dat ik daar best veel profijt aan heb gehad.
Drone met repair. Die kan je eigen healen.
En assault turrent als afleiding als je solo speelt.

• Anoniem: 93248
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wordt er nog iets gedaan aan de shit load melee enemies? Verpesten voor mij een beetje de game.. gister is zelfs mijn hele groep gekapt omdat iedereen er lijp van werd

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:13

Yonix

RJ Gaming 🎮

Agent reporting for duty! 8) Zojuist het spel in ontvangst mogen nemen van de postbezorger. :)

Deel 1 helemaal 'grijs' gespeeld op PC en gisteravond besloten dat ik deel 2 op de Xbox One X wil spelen. Ben benieuwd! Heb de beta héél kort gespeeld, te kort om er iets over te zeggen, maar de eerste recensies zijn positief voor deel 2.

Oh, en een fysieke kaart. Nice! :*)

See out there you in the field!

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:43:
[...]
Washington D.C.-edition. Inclusief artbook en 'Battleworn Secret Service DLC'. Was 60 euro bij Bol.com.
Ooh das keurig. Ik had geen kaart bij mijn Gold edition 8)7
Freek0416 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:52:
[...]

Ik heb zojuist tweakers clan gejoind op de PS4. En er was nog meer dan voldoende plek.
Of zit ik in de verkeerde?
Clan naam was tweakers.
Nou dan zitten we in ieder geval samen in de verkeerde :)

[Voor 36% gewijzigd door Donstil op 16-03-2019 18:56]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:23
Yonix schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:43:
[...]

Washington D.C.-edition. Inclusief artbook en 'Battleworn Secret Service DLC'. Was 60 euro bij Bol.com.
Washington dc editie (PS4) was bij de MM even duur als de normale. Dus ook die editie aangeschaft al had ik wel iets van een steelbox verwacht.

• Freek0416
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Washington dc Is gewoon de normale versie met preorder bonus toch?
Normale versie met artbook en een map van Washington D.C.

Je kreeg ook de pre order bonus en het Battleworn Secret Service Pack

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:23
Freek0416 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:32:
[...]

Normale versie met artbook en een map van Washington D.C.

Je kreeg ook de pre order bonus en het Battleworn Secret Service Pack
Klopt, met een hoes er rond.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Anoniem: 93248 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:57:
Wordt er nog iets gedaan aan de shit load melee enemies? Verpesten voor mij een beetje de game.. gister is zelfs mijn hele groep gekapt omdat iedereen er lijp van werd
Je moet ook niet in cover blijven hangen.
Melee gasten zijn niet de ergste. Je moet ook nog andere tegen die het moeilijker maken.
Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:13:
Hoe zit het nou precies met die mods, ik kan mij herinneren dat ik die in deel 1 overal oppakte maar nu zitten ze achter een soort van skill tree lijkt het wel?

En hoe zit het met wapens en kleurtjes. Sommige kan ik “pimpen” maar de meeste niet lijkt het.
In division 1 waren de wapen mods als loot te grinden. In division 2 moet je ze craften in the white house. 1 maal gecraft is altijd in je bezit.
Je hoeft je ook noet druk te maken over het verliezen van een wapen mod.

Groene wapens kan je niet pimpen met een kleurtje. Maar vanaf blauw, paars,yellow en orange kan je dat wel doen.

Tip craft alleen wapen mods. Andere gear is onzin. Dat krijg je gewoon door te spelen.
Daarnaast kan je elke 24 uur langs je controlpoints gaan. In de supply room kan je dan wapens en andere gear uit kisten looten. Alleen de grote doos blijft dicht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Kw4kje schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:03:
Vraagje, als ik mijn drone aangeef om een teammaat te healen. Hoe kan ik hem dan weer terug halen om mij weer te healen?
snel double tappen op je key waarmee je de skill hebt gedeployed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Origins schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:56:
Vanmorgen weer een beetje gespeeld, hele fijne game hoor! alleen irritant die turrent bug, als ik hem plaats dan verdwijnt hij zomaar weer in mijn bag met 15 sec. cooldown.. meerdere keren gebeurt vandaag.
Hier ook last van, soms wel irritant.. naja altijd eigenlijk..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Mijn turret en drone zijn nu echt onspeelbaar geworden. Zeker niet een work around bekend? Heerlijk spel, maar ik moet toch wel op m'n spullen kunnen vertrouwen 😅

Acties:
  • +8Henk 'm!

• luckyjan
Het moment dat je merkt teveel uren achter elkaar in D2 gezeten te hebben. Van "Hee daar kan ik mooi opklimmen"

Pagina: 1 2 3 ... 12

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee