Waarom verwacht je van een deel 2 dat het wel iets zou zijn dat je aanstaat als je deel 1 niets vond? Als het helemaal anders was, zou het geen deel 2 noemen, maar een nieuwe IP....
o is die Kwistnix nog niet weg uit t forum?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ja, laten we alles overhoop halen met het risico huidige klanten van de best verkopende nieuwe IP te verliezen, in de hoop die paar nieuwe aan te trekken...Kwistnix schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:42:
[...]
Persoonlijk hoop ik bij een vervolg altijd op vernieuwing en verbetering, geen simepele herhalingsoefening die meer van hetzelfde oplevert. De setting spreekt mij namelijk wel erg aan en verhalen van Tom Clancy vind ik meestal ook wel te pruimen.
Bedrijven kunnen zo dom zijn...
https://store.ubi.com/nl/homePRE-ORDER TOM CLANCY'S THE DIVISION 2 VOOR PC EN ONTVANG EEN GRATIS GAME!
KIES TUSSEN: GHOST RECON WILDLANDS, WATCH DOGS 2 OF FAR CRY PRIMAL
De aanbieding op de gratis game is alleen geldig voor PC Digital en eindigt op 15/03/2019. Beperkingen zijn van toepassing.

[Voor 5% gewijzigd door Paulus07 op 14-02-2019 11:05]
Kan, heb ik net gedaan, ook vorig jaar al pre-order gedaan.AntiChrist7 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:28:
[...]
wtf, en ik heb al vorig jaar gepreorderd. Ik moet eens zien of ik dat nog kan claimen. De andere twee heb ik al maar far cry primal kan nog eens leuk zijn als tussendoortje
refund...Inflatable schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:23:
[...]
Ik heb hier gebruik van gemaakt en Watch Dogs 2 erbij genomen..
Klein addertje onder het gras is dat je die game ook pas kan spelen na The Division 2 release.. Dat is best wel balen, want ik had gehoopt met die game mijn tijd te vullen tot 15 maart, maar helaas dus.. Ik snap dat soort beperkingen niet, waarom?!? Zodra The Division 2 uit is heb ik toch helemaal geen tijd meer voor die andere game..
Watch Dogs 2 is best een aardige game hoor, zeker stukken beter dan deel 1.Angeloonie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:56:
[...]
Hmmz. niet echt heel interessante games.. Wildlands heb ik al (anders was dat mijn keuze), Primal is een beetje meh en WD2 weet ik niets van, WD1 gespeeld maar was wat "leeg" en erg repetetive naar mijn gevoel.
Denk toch maar Primal doen dan
Met plezier verhaal voltooid

Wanneer bedoel je denk ik. Google al gevraagd?wh00pz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:03:
Wnnr is de open beta?
^
Klopt. Ik had 'm ook al verwijderd en heb ook een invite gehad. Technical Test pre-load is nu beschikbaar als download in Uplay, downloading as we speak.
Klopt. Ik had 'm ook al verwijderd en heb ook een invite gehad. Technical Test pre-load is nu beschikbaar als download in Uplay, downloading as we speak.
Net de Legendary editie gepre-ordered, was nog net geen 90 euro kwijt. Onderaan de standaard pre-order pagina vind je dezelfde game / editie, met 8% korting. Vervolgens 100 uPlay punten ingewisseld voor extra korting en dan kom je op 88 euro uit zo uit mijn hoofd, 7 euro goedkoper geloof ik dan wanneer je alleen de Ultimate pre-ordered met alleen de uPlay punten korting en je hebt ook de gratis game.
Ik doel dan op betaalde DLC wat vrij komt met de season pass, bijvoorbeeld. Een ieder kan het net zo duur maken wat diegene zelf wilt. Jij wilt dat niet, een ander wilt dat wel. Ik zie er echt het probleem niet in, waarom het zo'n punt zou moeten zijn. Of je moet jaloers zijn of zo, dat is echt de enige reden die ik kan bedenken. Ik begrijp dan ook niet dat er mensen zijn die menen zelfs hierover iets te moeten uiten of een discussie erover te starten, het ontwricht naar mijn mening alleen maar.Inflatable schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 04:32:
Je hoeft helemaal niks bij te kopen met de standaard versie, alle DLC is 'gratis' voor iedere versie.. Alleen krijg je die een week later met de standaard editie..
Tja, what's in a name... Ik vergis me een keer in de naam, wist niet dat er "Tweakers" zijn die zelfs daar op vastlopen, pfffff. Knip, laat die verwijten en beperkingen achterwege.Dat van die zogenaamde legendary editie was al beantwoord hierboven zie ik.. Moest dus ultimate zijn..
[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 22-02-2019 21:47]
Knip, topic report werkt een stuk beter dan in gaan op een reactie. Het dank van de crew is groot als je die gebruikt ipv te reageren.
[Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 22-02-2019 21:49]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Hier leek ie significant makkelijker en dus saaier te zijn...looyenss schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:38:
Technical test bevalt goed, kan alleen zo 1-2-3 niet melden welke grote verbeteringen er nou zijn
Oh and Chem launcher right?
[Voor 4% gewijzigd door Titus op 22-02-2019 17:16]
Voor mensen zoals ik die alle drie die games al hebben volgt er een speciale beloning. Nog niets bekend gemaakt over wat dat dan wordt.
Pre-order bonus alle versies
Bonus Ultimate | DZ | Phoenix Shield
Bonus Ultimate | DZ (USA only) | Phoenix Shield
Bonus Ultimate | DZ | Phoenix Shield
[Voor 3% gewijzigd door MaTr1x op 24-02-2019 15:07]
PS. de extra stash van de Ultimate edition is geen extra stash space! Het unlocked alleen de volledige stash op je level 1 character ipv dat je die pas later unlocked. Het is dus niet zo dat je end-game meer stash hebt dan andere spelers.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kwam het volgende filmpje tegen over de year 1 content:
en een bijbehorende Plaatje over de year 1 pass:
en een bijbehorende Plaatje over de year 1 pass:
HK reactie
Ik heb gewoon de ultimate gepre-ordered. hij is wel gedowngrade vanwege commentaar maar ach, kon hem voor een zacht prijsje regelen. Ik heb er vast zin in!
Ik heb gewoon de ultimate gepre-ordered. hij is wel gedowngrade vanwege commentaar maar ach, kon hem voor een zacht prijsje regelen. Ik heb er vast zin in!
[Voor 67% gewijzigd door Geronimous op 27-02-2019 23:42]
Ziet er uit dat er heel veel verschillende activiteiten uit gaan komen zowel bij launch als verspreid over het eerste jaar. Heb zelf ook de Ultimate besteld en ga me hier zo te zien minimaal een jaar prima mee vermaken.
Nee, er is duidelijk gemaakt dat elke nieuwe extra specialization gewoon te unlocken is in de game voor iedereen die alleen de standaard game heeft.. Wat de Year One Pass doet is je meteen toegang tot de nieuwe specialization geven zodra deze uitkomt, je hoeft dan niks te unlocken.. Wat er na het 1e jaar gebeurd is nog niks van bekend, maar ik vermoed dat er dan een soort van Year Two Pass komt die hetzelfde doet (heeft Ubisoft ook al met b.v. Ghost Recon Wildlands gedaan).. Maar ze willen waarschijnlijk eerst afwachten hoe het allemaal loopt in het 1e jaar met The Division 2..looyenss schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:48:
Zullen ze verdere specializations achter een betaalmuur gooien? Year 1 content suggereert zoiets imo
Hier een video van een interview met de Live Content Manager van The Division 2: YouTube: THE DIVISION 2 YEAR 1 PASS & CONTENT BREAKDOWN | EVERYTHING YOU WANT...
[Voor 21% gewijzigd door Inflatable op 28-02-2019 06:41]
Ook van Reddit:Angeloonie schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:12:
Godsamme hebben ze serieus weer andere rewards voor Open Beta spelers t.o.v. de Private beta? M.a.w. ik moet de Open Beta wel gaan spelen als ik alle rewards heb, terwijl het exact dezelfde inhoud is weer
For everyone who has already participated in the Private Beta, here are the additional content highlights for the Open Beta:
Character level cap increase to level 8
An additional Story mission—Viewpoint Museum
An additional Skill—Chem Launcher with two variants, Riot Foam and Explosive Vapor
Two additional Settlement Projects with the second upgrade of the Theater
An additional Skirmish PVP map—Capitol Ruins
Kortom toch nog wat nieuws te spelen
Morgenavond samen dan maar?looyenss schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:18:
[...]
Rustig blijven ademhalen angelootie :-P
maar ik was inderdaad niet van plan deze open beta te spelen maar ja, wil ook alles hebben

Ik heb de game gewoon uitgespeeld zoals ik andere games ook uitspeel. Missies dus 1x doen en niks grinden. Doe er dan al lang genoeg over en meer dan dat interesseert me ook niet. Heb genoeg andere games om te doen.looyenss schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Heb je deel 1 gespeeld?
hoevaak heb je daar dezelfde missies opnieuw gespeeld zonder echte progress want met elke patch was er weer gear uselesss?
Mja ontwikkeling is prima als het ver uit elkaar zit, maar de game komt nu over een week of 2 al uit. Dan zit het te kort op elkaar om echt wat verschil te merken.Inflatable schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:38:
[...]
Het zijn een soort previews, of demo's zoals je wilt.. het kost je niks en niemand die je verplicht om het te spelen.. In de full game speel je ook missies meerdere keren om gear te grinden etc, dus ik zie het probleem niet zo dat het steeds grotendeels dezelfde content is.. Wat in de beta zit is maar zo'n klein gedeelte van de hele game.. Nu kan je ook mooi de ontwikkeling van de game zien, als dat je tenminste interesseert.... Ik heb de alpha eind vorig jaar ook gespeeld en daar miste best nog veel dingen, de private beta was alweer een stuk verder en meer af.. Ik ga komend weekend ook de open beta weer spelen om te zien wat er nu weer veranderd en verbetert is.. Daarna gelukkig nog maar een week wachten op de volledige game..
Verder ben ik geen RPG speler en kan mij de hogere levels gestolen worden. Ik speel dit soort games gewoon 1 keer alle content, meestal voor het verhaal, en dan raak ik ze niet meer aan. Heb bij de vorige ook gewoon alle missies een keer gedaan. Wellicht een paar dubbel omdat maten die meespeelden nog niet zo ver waren, maar overall alles gewoon 1 keer gedaan. De DLC heb ik wel even aangeraakt, maar was me ook te herhalend. Grinden heb ik een broertje dood aan en mogen devs in hun reet steken als mechanic om de lengte van een game te rekken. Betere loot met een ander kleurtje en hogere cijfers terwijl je vijanden vrijwel net zo hard (of soms harder) omhoog gaan, interesseert me niks. En dat is prima. Ik geloof dat er wel meer mensen zijn die games als deze zo spelen en wat mij betreft is daar niks mis mee. Een goed Tom Clancy verhaal kan ik altijd wel waarderen, maar voor mij houd het spelplezier wat eerder op dan voor anderen. Daarom ook liever niet teveel vaak overnieuw spelen, want ik beleef daar gewoon weinig plezier aan. Heb genoeg andere games om mijn aandacht op te richten.
Ik vond bij de vorige game dan ook het verhaal erg cool en ga er vanuit dat deze ook gewoon top is. Eerste beta beviel op dat vlak prima en rondlopen op een plek waar ik IRL ook eens op vakantie ben geweest is ook erg tof. Washington is dan ook een erg mooie stad. Weinig saaie wolkenkrabbers en juist enorm veel detail in de gebouwen. Kan het iedereen aanraden te bezoeken

[Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2019 21:11]
Met de gold edition 3 dagen eerder.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30
Echt? Fuck dat had ik gemist.
Ik heb twee weken vrij nu, dus dan wissel ik maar even naar de Gold Edition

Thnx.
Edit: Ooh whow die is wel heel duur

Edit2: €79,95 big Ubisoft an het inwisselen van 100 muntjes, doe ik daar ook nog eens wat mee

[Voor 20% gewijzigd door Donstil op 01-03-2019 09:53]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mochten mensen nog hun gratis game willen claimen bij de pre-order: https://store.ubi.com/nl/...-Division-2-Giveaway.html
Welke muntjes bedoelen jullie? Of zijn dat die club points?
Die dingen zijn niet weg te werken, zit nog steeds boven de 1100.....
Welke muntjes bedoelen jullie? Of zijn dat die club points?
Die dingen zijn niet weg te werken, zit nog steeds boven de 1100.....

[Voor 33% gewijzigd door Paulus07 op 01-03-2019 10:55]
gewoon een cheap ass game kopen, en wat ubi points scoren, mits het dan dus voordeliger isSinergyX schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Ik moet er nog 50, maar zou ik dus eerst de game moeten kopen voor 80 muntjes, om dan de muntjes te hebben om de game te kunnen kopen met 20% korting

Je krijgt 1 punt voor iedere euro die je uitgeeft in UPlay. Daarbovenop unlock je er per game meestal ook nog wel 100-200 voor de challenges. Je kunt ze ook uitgeven aan cosmetics, consumables, etc. maar als je dat niet doet dan hou je inderdaad een flinke stash over. Ik vind die 100 inruilen voor 20% korting een hele goede deal. En voor het restant bedrag van je aankoop ontvang je weer nieuwe, dus uiteindelijk kom je niet heel snel van je stash af.Donstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:59:
[...]
Ja die. Ik heb er 2100.
Nou ben ik wel een Ubisoft speler maar zou niet weten hoe ik er daadwerkelijk aan gekomen ben eigenlijk

Voor Ubi is het een goed middel om mensen in UPlay te laten kopen ipv Steam of andere stores (% inleveren aan uitbater van de store). 20% is minder dan de 30% die Valve rekent bijvoorbeeld.
Kans dat je er een boel kwijtraakt op 31 maart, ze hebben de regels aangepast. Hier kun je zien hoeveel je er kwijtraakt https://welcome.club.ubisoft.com/nl-NL/unitsDonstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:59:
[...]
Ja die. Ik heb er 2100.
Nou ben ik wel een Ubisoft speler maar zou niet weten hoe ik er daadwerkelijk aan gekomen ben eigenlijk
Ook gespeeld, voelt echt identiek tov division 1. Alleen een andere map.
psn: HertogJack
Onzin.HertogJack schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:59:
Alleen een andere map.
Al eens eerder gepost maar nog maar een keer dan:
Zo'n beetje álle mechanics zijn aangepast of gestroomlijnd; enemies zijn/gedragen zich anders, wapens/modding, unlocks, perks, skills, etc. Crafting, resources. Ultimates vs signature weapons. Random events in PVE. Unlocken/opbouwen van settlements, unlocken van world bosses, control points met loot en na capture met effect op de directe omgeving (afhankelijk van of ze wel of geen resources hebben). Supply drops die nu compleet anders werken. Dark Zone landmarks zijn ff andere koek dan in TD1 (in ieder geval op level 7 met alleen blauw/groen

En dan ben ik nog niet eens aan PVP begonnen, wat zo te zien ook al niet op de PVP uit TD1 lijkt.
Als je de game niet leuk vindt: prima, maar ga geen onwaarheden lopen verkondigen (of speel langer dan 5 minuten).
Bij deze zeker niet.baronruud schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 22:29:
[...]
Dat is bij alle vervolgen van een game toch?
[Voor 7% gewijzigd door NLxAROSA op 01-03-2019 22:31]
Snap je gevoel, het voelt inderdaad als deel 1, toch is er wel een hoop anders hoorHertogJack schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:59:
Ook gespeeld, voelt echt identiek tov division 1. Alleen een andere map.

wat fijn ik ook wel weer fijn vind, genoeg uurtjes vermaakt in deel 1
[Voor 9% gewijzigd door looyenss op 01-03-2019 22:35]
Ik ben blij juist dat veel hetzelfde aanvoelt en lijkt. Maar juist als je dieper de menu's ingaat, kijkt naar kleine zaken dan zie je dat er veel verbetert is. Men heeft goed geluisterd de afgelopen jaren en de input in deel 2 verwerkt.NLxAROSA schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 22:30:
[...]
Onzin.
Al eens eerder gepost maar nog maar een keer dan:
Zo'n beetje álle mechanics zijn aangepast of gestroomlijnd; enemies zijn/gedragen zich anders, wapens/modding, unlocks, perks, skills, etc. Crafting, resources. Ultimates vs signature weapons. Random events in PVE. Unlocken/opbouwen van settlements, unlocken van world bosses, control points met loot en na capture met effect op de directe omgeving (afhankelijk van of ze wel of geen resources hebben). Supply drops die nu compleet anders werken. Dark Zone landmarks zijn ff andere koek dan in TD1 (in ieder geval op level 7 met alleen blauw/groen). DZ levels met bijbehorende perks. En ik ben vast nog een hoop vergeten. Er is, in ieder geval in PVE, nauwelijks iets hetzelfde vergeleken met TD1.
En dan ben ik nog niet eens aan PVP begonnen, wat zo te zien ook al niet op de PVP uit TD1 lijkt.
Als je de game niet leuk vindt: prima, maar ga geen onwaarheden lopen verkondigen (of speel langer dan 5 minuten).
[...]
Bij deze zeker niet.
Ik heb halverwege maart helaas weinig tijd om te gamen maar hoop in april toch zeker deze titel te kunnen gaan spelen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | Anycubic Photon D2
Is dat nou juist niet de essentie van een (gratisch) beta? testen, testen en fixen.Pykow schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:33:
WTF een open beta waarbij je weer niet kan spelen door onderhoud
Zat midden in een missie en bam eruit.
Dat het in de closed beta gebeurde, kon ik nog wel begrijpen.
Maar een open beta ?
DUGG
Potato potatoPykow schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:48:
[...]
Nee want tegenwoordig zijn beta versies gewoon demo versies
Maar als we als gebruiker een fout ontdekken, kunnen ze schuilen achter de naam "Beta"

Zolang ik er nog niet voor heb betaald, zie ik het spelen van een game als een gunst en geen recht

Vanaf 12 maart sta ik er anders in

DUGG
Op vaste gezette tijden... Gelukkig maar dat er onderhoud isNLxAROSA schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:24:
[...]
Afhankelijk van de versie die je hebt gekocht. Ik heb bijvoorbeeld Ultimate en dan kan ik vanaf de 12e al spelen.
[...]
Ook na de 12e zal er wel eens onderhoud zijn denk ik.
NLxAROSA schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:24:
[...]
Afhankelijk van de versie die je hebt gekocht. Ik heb bijvoorbeeld Ultimate en dan kan ik vanaf de 12e al spelen.
[...]
Ook na de 12e zal er wel eens onderhoud zijn denk ik.
Ze hebben al aangekondigd dat het onderhoud op donderdagen zal plaatsvinden. State of the game op woensdagen.looyenss schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:02:
[...]
Op vaste gezette tijden... Gelukkig maar dat er onderhoud is
Tevens hebben ze het dit keer zo gemaakt dat balans issues te hotfixen zijn aangezien dit serverside aanpasbaar is.
Heb gisteren de open beta gespeeld en moet zeggen dat het op ps4 soepeler loopt vergeleken met de closed. Seekermine besturing hebben ze ook beter gemaakt.
De open beta nu een tijdje gespeeld (PC) en ik merkte meteen vanaf het begin al dat het alweer een stuk beter liep allemaal dan de private beta, laat staan de alpha van eind vorig jaar.. Het is nu echt bijna een product dat af is, op wat kleine dingen na.. Zo heb ik ook nog steeds af en toe dat een bepaald geluid wegvalt etc, wat hopelijk in de release of snel daarna gefixt zal zijn.. Voor de rest niet echt veel echt mis mee zover ik kon zien.. Ik ben helemaal hype voor de game, nu alweer compleet loot verslaafd in de beta, haha..
De gedachtegang om de UI en de controls zo te veranderen ten opzichte van deel 1 snap ik ook totaal niet. Het is zó omslachtig en dubbelop geworden, zeker op de PC.
Druk op spatie om dit item te selecteren.
Klik nog een keer met je muis om dit te bevestigen.
Wil je dit item verwijderen? Druk op X.
Weet je het zeker? Druk op X.
Weet je het heel zeker? Houdt X 4 seconden ingedrukt.
Bevestig het verwijderen van dit item door 3 keer een kruisje te slaan in de naam van de Godin der verwijdering van items en breng een offer. Druk op X om het offer te bevestigen. Binnen 5 werkdagen wordt uw offer door onze experts beoordeeld en hierna hebben zij 2 weken de tijd om uw verwijderverzoek te behandelen. Indien men hier rede tot ziet mogen zij de termijn zonder tegenspraak met 4 weken verlengen. Indien men besluit uw item verwijderverzoek goed te keuren ontvangt u binnen 5 werkdagen na het besluit een brief. Bij deze brief zit een bevestiging om het item te verwijderen. Voorzie de brief van uw handtekening en 2 schepjes kruidenboter en stuur de brief naar het vermelde antwoordnummer. Na ontvangst van uw brief zal het item binnen 72 uur uit uw inventory worden verwijderd.
Druk op spatie om dit item te selecteren.
Klik nog een keer met je muis om dit te bevestigen.
Wil je dit item verwijderen? Druk op X.
Weet je het zeker? Druk op X.
Weet je het heel zeker? Houdt X 4 seconden ingedrukt.
Bevestig het verwijderen van dit item door 3 keer een kruisje te slaan in de naam van de Godin der verwijdering van items en breng een offer. Druk op X om het offer te bevestigen. Binnen 5 werkdagen wordt uw offer door onze experts beoordeeld en hierna hebben zij 2 weken de tijd om uw verwijderverzoek te behandelen. Indien men hier rede tot ziet mogen zij de termijn zonder tegenspraak met 4 weken verlengen. Indien men besluit uw item verwijderverzoek goed te keuren ontvangt u binnen 5 werkdagen na het besluit een brief. Bij deze brief zit een bevestiging om het item te verwijderen. Voorzie de brief van uw handtekening en 2 schepjes kruidenboter en stuur de brief naar het vermelde antwoordnummer. Na ontvangst van uw brief zal het item binnen 72 uur uit uw inventory worden verwijderd.
[Voor 8% gewijzigd door Divak op 02-03-2019 15:59]
Heb mij vandaag met wat vrienden ook bijzonder vermaakt met de open beta.
Gameplay is voor mijn gevoel wezenlijk anders dan TD1. Veel tactischer, vanuit cover. Main weapon is een mmr met een smg of ar als backup. Misschien ben ik het vergeten na alle end game uren in TD1, maar daar was de meta vrij snel de lwm4 en rushen.
Ik geef toe. TD2 is qua looks niet echt vernieuwend. De Maps zijn weer mooi en gedetailleerd maar niet merkbaar mooier dan New York. En de 3 main missies zijn herkenbare echo’s van TD1. Maar goed, we hebben nog maar een klein stukje van Washington gezien.
Ik vrees dat TD2 weer een aardige uren-sink gaat worden 😁
Oh ja, uiteraard zitten er nog behoorlijk wat bugs in, maar ik ben niks gamebreaking tegen gekomen in 5 uur gameplay. Al viel ik 1 keer dwars door een vrachtwagen en toen respawnde ik direct.
Morgen de endgame missie nog spelen. En daarna wachten op de release
Gameplay is voor mijn gevoel wezenlijk anders dan TD1. Veel tactischer, vanuit cover. Main weapon is een mmr met een smg of ar als backup. Misschien ben ik het vergeten na alle end game uren in TD1, maar daar was de meta vrij snel de lwm4 en rushen.
Ik geef toe. TD2 is qua looks niet echt vernieuwend. De Maps zijn weer mooi en gedetailleerd maar niet merkbaar mooier dan New York. En de 3 main missies zijn herkenbare echo’s van TD1. Maar goed, we hebben nog maar een klein stukje van Washington gezien.
Ik vrees dat TD2 weer een aardige uren-sink gaat worden 😁
Oh ja, uiteraard zitten er nog behoorlijk wat bugs in, maar ik ben niks gamebreaking tegen gekomen in 5 uur gameplay. Al viel ik 1 keer dwars door een vrachtwagen en toen respawnde ik direct.
Morgen de endgame missie nog spelen. En daarna wachten op de release
DUGG
Seekermine en drone inzetten vind ik allemaal een beetje lastig.. Gaat wat traag voor mijn gevoel..
Voor de rest betere AI die meer flanken, agressief zijn, wat ik ook positief vind.
Veel te looten, gear die je moet afstemmen op een bepaalde speelstijl vanaf begin. Niet zomaar het "beste" pakken..
Ben positief verrast. Nu nog de soundbugs eruit en wat andere kleinigheden en ik ben totdat Borderlands 3 uitkomt onder de pannen..
Voor de rest betere AI die meer flanken, agressief zijn, wat ik ook positief vind.
Veel te looten, gear die je moet afstemmen op een bepaalde speelstijl vanaf begin. Niet zomaar het "beste" pakken..
Ben positief verrast. Nu nog de soundbugs eruit en wat andere kleinigheden en ik ben totdat Borderlands 3 uitkomt onder de pannen..
Om hier even terug op te komen. Als je iets complete bij een vriend, ook al is het verder in de story, dan komt ie ook als completed op je eigen map te staan. Je kan alleen niet verder vanaf dat punt:Triple.J schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:45:
Ik vraag me iets af als ik een vriend join en van alles doe in zijn wereld ( je joinend namelijk de spelwereld van een ander) vanaf level 1 missies doen,upgraden van settelements noem het maar op als je alles in coop doet en ik speel daarna alleen heb ik hem dan zitten spekken en kan ik zelf ook nog eens aan de bak? Of is alles wat je gezamenlijk haalt ook voor je zelf ?
Aardig wat uurtjes in de beta gestoken.
Op de pc (1080Ti OC, 7700K) draait het als een zonnetje met alle toeters en bellen op 1440p. Grafisch gewoon dik in orde, en wat ik voorbij heb zien komen...de menu’s zijn erg irritant tov D1.
Ook de Ps4 Pro versie getest, maar dat is schandalig uitgekleed tov de pc versie...grafisch echt matig, controls daarin tegen wel heerlijk.
Persoonlijk vindt ik het sfeertje en setting van D1 nog steeds het beste. Heb de ps4 versie ge-pre-ordered (vaste vrienden spelen daar meer op) maar na het zien op mijn PC toch een klein beetje teleur gesteld. Maar goed, zal ongetwijveld weer gezellig worden
Op de pc (1080Ti OC, 7700K) draait het als een zonnetje met alle toeters en bellen op 1440p. Grafisch gewoon dik in orde, en wat ik voorbij heb zien komen...de menu’s zijn erg irritant tov D1.
Ook de Ps4 Pro versie getest, maar dat is schandalig uitgekleed tov de pc versie...grafisch echt matig, controls daarin tegen wel heerlijk.
Persoonlijk vindt ik het sfeertje en setting van D1 nog steeds het beste. Heb de ps4 versie ge-pre-ordered (vaste vrienden spelen daar meer op) maar na het zien op mijn PC toch een klein beetje teleur gesteld. Maar goed, zal ongetwijveld weer gezellig worden

[Voor 13% gewijzigd door Richie B op 03-03-2019 14:48]
Op controller is het dezelfde skill knop, heb je drone op LB, is het LB voor target. Zo kan je brleide skills actief hebben en ze individueel targetten.NLxAROSA schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:04:
[...]
Drone is ook niet mijn favoriet. Seeker mine wel. Hij target standaard de dichtstbijzijnde vijand in range, maar door te aimen en 'E' (neem aan met controller dezelfde button die je voor deze skill gebruikt) kun je een ander doel aanwijzen. Gebruik hem zelf vooral om vijanden uit cover te dwingen.
Mijn andere skill is de turret. Handig als decoy en doet best redelijke damage. Heb chem launcher, etc. nog niet geprobeerd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De beta loopt tot 5 maart, 10 uur 's ochtends.Stylze schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:44:
is de beta tot en met morgen ? of stopt het vandaag al? moet het nog downloaden namelijk maar ga ik niet doen als ik het alleen nog maar zometeen ff kan spelen
Afgelopen weekend heb ik ook wat missies gespeeld, eigenlijk alleen de hoofdmissies om bij de end game te komen. Wat mij opviel ten op zichte van de private beta is:
Die melee gasten zijn inderdaad irritant, het is dan ook erg belangrijk je minimap links bovenin in de gaten te houden
Een shotgun (ik ben er geen fan van) helpt zeker goed bij die melee gasten.
- De sound bugs zijn er nog steeds, zo niet heftiger dan in de private beta.
- De omgeving is wat minder kleurrijk, waardoor het toch een beetje meer division 1 gevoel geeft (dik plus punt)
- Meer troep op straat, waardoor het toch een beetje meer division 1 gevoel geeft (dik plus punt)
- De moeilijkheid is volgens mij best wat tandjes naar beneden geschroefd, de missies vlieg je doorheen en de end game missie was vele malen makkelijker dan in de private beta.
- De chemlauncher is een leuke gadget, maar zal niet mijn 1ste keuze zijn.
- Geen disconnects meer
Ik kan je aanraden om deel 1 toch even te spelen, niet voor het verhaal ofzo, maar gewoon voor de sfeer en een mooie voorbereiding op deel 2.Kaap schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:30:
Hier sowieso hele nieuwe The Division speler, deel 1 nooit gespeeld. Heb mezelf behoorlijk vermaakt. Toch heb ik wel 1 punt van frustratie. Melee enemies. Soms ben je met een missie bezig waarbij er genoeg tegenstanders zijn waarbij je afstand probeert te houden, dat ze niet flanken etc. En dan opeens achter je staan er 1 of 2 melee enemies op je in te hakken.
- Je wordt dan soort van gestunned zo lijkt?
- Damage van melee is behoorlijk
- Andere shooting enemies blijven doorschieten dus die damage pak je dan vaak ook nog
Al met al gaat het dan erg snel. Als ik doodga in het spel dan komt dat dan meestal door melee tegenstanders. Ik vind melee behoorlijk frustrerend.
Desalniettemin heb ik toch maar een key gekocht. Omdat season pass mij, na het zien van filmpje en developer uitleg tijdens stream, geen toegevoegde waarde leek heb ik elders heel goedkoop nog een key kunnen scoren.
Die melee gasten zijn inderdaad irritant, het is dan ook erg belangrijk je minimap links bovenin in de gaten te houden

Een shotgun (ik ben er geen fan van) helpt zeker goed bij die melee gasten.
[Voor 44% gewijzigd door ourplayground op 04-03-2019 09:25]
Ik heb het gevoel dat the Division 2 wel eens erg snel saai kan worden, het is veel van hetzelfde. Het knalt lekker weg, zeker in teamverband alleen echt vernieuwend is het niet. Naast dark zones, wat is er te beleven als je max level bent? Hoor graag wat jullie gaan doen zodra je max level bent 

Grinden natuurlijk... net als in deel 1 ;-)
Heb je Division 1 gespeeld? Dat geeft denk ik een beeld van wat je kan doen in Division 2Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:07:
Ik heb het gevoel dat the Division 2 wel eens erg snel saai kan worden, het is veel van hetzelfde. Het knalt lekker weg, zeker in teamverband alleen echt vernieuwend is het niet. Naast dark zones, wat is er te beleven als je max level bent? Hoor graag wat jullie gaan doen zodra je max level bent
ah ok, dan zoals eerder genoemd.. dat wordt grinden naar betere gear!Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:11:
[...]
Division (1) recent gekocht, ben nu level 10 dus weinig ervaring met end game content.

Veel plezier nog met D1!
Door de soundbug in de open beta is het lastig om de melee gastjes aan te horen rennen.Kaap schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:30:
Hier sowieso hele nieuwe The Division speler, deel 1 nooit gespeeld. Heb mezelf behoorlijk vermaakt. Toch heb ik wel 1 punt van frustratie. Melee enemies. Soms ben je met een missie bezig waarbij er genoeg tegenstanders zijn waarbij je afstand probeert te houden, dat ze niet flanken etc. En dan opeens achter je staan er 1 of 2 melee enemies op je in te hakken.
- Je wordt dan soort van gestunned zo lijkt?
- Damage van melee is behoorlijk
- Andere shooting enemies blijven doorschieten dus die damage pak je dan vaak ook nog
Al met al gaat het dan erg snel. Als ik doodga in het spel dan komt dat dan meestal door melee tegenstanders. Ik vind melee behoorlijk frustrerend.
Desalniettemin heb ik toch maar een key gekocht. Omdat season pass mij, na het zien van filmpje en developer uitleg tijdens stream, geen toegevoegde waarde leek heb ik elders heel goedkoop nog een key kunnen scoren.
Vooral bij Endgame had je vaak totaal geen geluid en was het lastig.
Melee gastjes zijn altijd vervelend geweest, ook in Division 1. Ik schakel ze daarom ook als eerste uit.
Mijn prio is ook vaak bij missies: Eerst Yellow bars > Melee's > Snipers > Purple bars > overige
van cover naar cover gaan is ook aan te raden. ik merk dat het in division 2 beter uitpakt dan in Division 1.
Ik had bij de closed beta al het problee en heb toen de laatste versie gedownload (officiele website) en toen werkte het nog steeds niet.Milo44 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Dan raad ik je aan toch eens beter op geluid te spelen, want je hoort de rushers/melee gasten RUIM van te voren al aankomen, want ze slaan allerlei kreten uit en schreeuwen als een malle...
[...]
Bij mij werkte het gewoon:
- Low health > toetsenbord knippert rood
- Healing drone > toetsenbord werd groen
- En nog wel een aantal dingen die ik niet goed onthouden heb, kortom alle toeters en bellen.
Zorg ervoor dat je de laatste versie van iCue hebt.
Verder heb ik mij wel goed vermaakt weer, minder als in de private beta though, maar dat komt waarsch door de herhaling.
Helaas heel veel haperingen, game freezes (oplopend tot soms wel 5 seconden) gevolgd door lagg en vervolgens liep mijn poppetje dan "vast".
Dan bleef ik de animatie van lopen zien, echter kwam ze geen stap meer vooruit.
Dan moest ik een andere richting oplopen icm doubletap spatiebalk oid voordat het weer verder ging.
Al met al schaf ik hem wel aan, maar dan als ie in een mooie sale is oid.
Het is jammer dat ze Logitech niet meer ondersteunen, zoals in Division 1

Ik heb namelijk de speakers van logitech en als je geraakt wordt, dan ging het knipperen en dat was wel leuk.
Hopelijk bij de officiele release dat alles werkt.
Grootste bug op dit moment is het geluid.
Ik speel zelf op 1440p high/ultra settings (paar kleine dingen getweaked) en haal op rustige momenten 100+ en op drukke momenten (zoals bij endgame) maar 45 fps. Dan heb ik ook last van stutters, maar ik heb de settings nog niet helemaal goed staan.
Het is in mijn ogen een soepele game, maar zal straks wel wat settings naar beneden schroeven om het soepeler te laten lopen.
Denk dat het ook weer een CPU intensieve game is of dat zelfs een RAM upgrade geen overbodige luxe is.
Het is een Loot/grind game zoals bijvoorbeeld Borderlands, Destiny, Diablo, maar dan Third person (covering) shooter. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik Destiny 2 de beste Loot/grind shooter vindt op dit moment.Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:07:
Dat komt voornamelijk door het niet realistische stijltje en zeer exclusieve items die je kan halen door een Raid of achievement te moeten halen.
Haha lees ik nu goed dat je bang bent dat er te veel is te doen??Ghostley schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:24:
Heb me dit weekend ook goed vermaakt met de beta.
Afgezien van de (NO-)soundbug en texture / object pop-ins (ps4 pro) liep het best lekker.
Missies voelde niet zo linear als met D1 (imo) en waren nog redelijk pittig.
Ook erg tof dat in co-op andere spelers automatisch omhoog scalen in level om de hoogste level player te matchen.
Het enige waar ik wel bang voor ben is dat er misschien iets te veel side activities zijn.
Projects - Blueprints - settlements upgrades - die soort van strongholds waar je (na ze bevrijd te hebben) eten en items moet droppen om de zoveel tijd - random events - the list goes on...

Ik snap dat pittige echt niet zo goed, ik vind de game zoveel makkelijker dan deel 1, ook lijkt het nog eenvoudiger dan de closed beta...
Was het ook, ze hebben de missies tov de private beta makkelijker gemaaktlooyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:26:
Ik snap dat pittige echt niet zo goed, ik vind de game zoveel makkelijker dan deel 1, ook lijkt het nog eenvoudiger dan de closed beta...

Scrubs die niet konden spelen hadden geklaagd..
Wat ik me nog kan herinneren van D1 is dat ik eigenlijk gewoon het hoofdverhaal heb doorgespeeld, alles wat op mijn pad kwam speelde ik mee. Nadat ik het verhaal klaar had ben ik rustig alles gaan verder spelen, eerst de side missies, toen echo's verzamelen etc. nu is mijn map in D1 erg leeg, maar speelde laatst met een vriend van mij mee en ik zag zijn map, het was als een speld in een hooi berg zoeken, hij had nogal wat missies openstaanGhostley schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:28:
[...]
Ghehehe, niet zo zeer echt bang, maar eerder dat het overzicht in de menu's een beetje kwijtraakt.
Main mission, side missions, en dan ondertussen ook nog jongleren met alle zaken ernaast.

In de endgame wordt de map overgenomen door de Black Tusk. Die zijn heel wat lastiger te verslaan. Nou ja sommige spelers hebben er minder problemen mee zo te zien

Pfff why? Kans is nihil dat dat gaat gebeuren, het zijn in je library ook echt 2 verschillende games.looyenss schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:10:
[...]
Zou maar zo kunnen dat dit wel gebeurt. Ik laat hem iig voorlopig nog ff staan
Heb hem er weer af gegooid hier, zodra ik kan pre-loaden staat hij er toch in 5 minuten weer op

* Angeloonie aait glasvezellijntje

[Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 06-03-2019 10:36]
Voor de mensen die ook via AMD rewards de game hebben:
We do not have control over timing. Once the game is released we will start sending game keys out. Please note we are on Eastern Standard time, we start sending emails out based on the que, starting with the earliest redeemers first.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
En meer endgame clarification
En meer endgame clarification
Nice! Heb gelijk zin in volgende week, levelen en endgame ziet er echt top uit en da's alleen nog maar de launch content.
Xbox is inderdaad al preload, gisteren 2x 10 euro tegoed genomen met m'n MS points, doe ik verder toch niets mee, dus meteen de hoogste versie maar gekocht
Die ging gelijk de hele game installeren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe zit het eigenlijk met character customisation? Ik kon zo snel niet vinden of dat kan in deel 2 en tijdens beide beta's viel mij alleen de randomise knop op. Kan natuurlijk goed zijn dat ik het over het hoofd gezien heb.
Voor degene die de laatste state of the game over de PVE endgame niet gezien hebben.
YouTube: The Division 2: State of the Game #111 - 6 March 2019 | Ubisoft [NA]
Echt een aanrader, en mennnn wat hebben ze veel toegevoegd.
Echt een aanrader, en mennnn wat hebben ze veel toegevoegd.
"Maar The Division 2 lijkt net een expansion van The Division....."
Beta heel even gespeeld en speelde lekker weg! Met bovenstaande info ga ik hem zeker day 1 halen!

Beta heel even gespeeld en speelde lekker weg! Met bovenstaande info ga ik hem zeker day 1 halen!
PSN: Kidjuh
Dat was alleen voor de beta in de full game kan je helemaal zelf je Character maken.Cerenas schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:20:
Hoe zit het eigenlijk met character customisation? Ik kon zo snel niet vinden of dat kan in deel 2 en tijdens beide beta's viel mij alleen de randomise knop op. Kan natuurlijk goed zijn dat ik het over het hoofd gezien heb.
Recapp van de laatste "state of the game" (gevonden op discord van ubisoft)
State of the Game recap:
- There will be multiple Strongholds throughout the story to level 30.
- Once you hit level 30, the final Stronghold will become unlocked and will be the final encounter of the story campaign.
- There will be a Stronghold for each faction.
- District Union Arena, Capitol Building, Roosevelt Island are the three Strongholds for each of the factions.
- There are mission requirements to doing each Stronghold and require you to complete certain main missions before they can be played.
- Once you complete the final Stronghold, the map gets invaded and the Black Tusk take over all missions and strongholds.
- During this, settlements can also be blockaded which no longer allows fast traveled to them until they're liberated.
- Once a Stronghold is taken back, the areas around it become less invaded and are available to be occupied by friendly factions.
- World Tier 1 unlocks as soon as you hit level 30 and also allows you to unlock Specializations.
- After level 30, control points become dynamic and will constantly be fought over by friendly and enemy factions.
- The factions become more and more aggressive as you continue to fight them and will want to reclaim more territory.
- Bounties become unlocked once you meet a character named "The Snitch" during the story campaign and he will provide you with the bounties.
- Cassie, the Gun Runner is a vendor that becomes available after level 30 and also requires you to have recruited The Snitch.
- Cassie provides an exotic weapon, other high-end weapons and accessories and she will appear every few days.
- Decker 52 is a list of 52 named bosses that are in bounties that the Snitch provides.
- There are four factions of bounties in the Decker 52 and each faction will have 13 named bosses.
- The bosses that correspond to the royal face cards are very dangerous.
- Completing a suit of bounties also gives you special rewards and commendations.
- After World Tier 4, new chain faction bounties become available where you must complete two hard bounties for a faction to unlock the final challenging bounty that is in a nearby zone.
- Target Intel drops from enemies and missions once you recruit Otis.
- Challenging difficulty for story missions becomes available in World Tier 4.
- Daily and Weekly Projects appear after reaching WT1, similar to the daily and weekly challenges from Division 1
- Tidal Basin will become available at a later date which will unlock World Tier 5.
End game is STACKED
[Voor 75% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2019 15:55]
Over character creation.
Interview met Julian Gerighty, Creative Driector.
Interview met Julian Gerighty, Creative Driector.
Julian Gerighty: First off, we’re going to give players much more control over the creation of their characters. In the first game you could only choose your head, some scars, and some sunglasses that you can never remove afterwards. Here, we’re giving you sliders so that you are able to define tiny things about your character, so the person on screen really looks like who you want to play as. Of course you’ll have a lot of vanity options so you can change things like piercings, glasses, facepaints, and clothing, too.
Verwacht de eerste zo tegen eind maart al te gaan lopen janken dat er te weinig content is- Tidal Basin will become available at a later date which will unlock World Tier 5.

In ieder geval een twintigvoud meer dan een bepaalde bioware shooter die recent uitgekomen is, gecombineerd met massaal veel meer levelcontentSinergyX schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:00:
[...]
Verwacht de eerste zo tegen eind maart al te gaan lopen janken dat er te weinig content is

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat zie je helemaal verkeerd, die game is een gem in wording, settings zijn perfect, combat super, en al dat content komt er allemaal aan, in een jaar tijd beste spel ooit. Zij durven 'out of the box' te gaan door weldegelijk je eerst verkregen wapen als end-game wapen te houden, door het copy&paste van diverse locaties en deze als 'nieuwe' locatie neer te zetten, perfectioneer je de speelstyle, je weet die map inmiddels blind uit je hoofd en kan je 100% focussen op combat en efficiency. De dimensie van de afwezigheid van totaal-stats-sheet geeft het idee terug van diepgang, je moet opeens zelf nadenken over je gear en opties, niet alles voorgekauwd op je scherm krijgen te zien. Dood gaan 'on the field' zonder revive of timer geeft mensen zelf-reflectie, nadenken wat je fout deed, leren van je fouten en de volgende keer deze fout simpel niet meer maken, the road to perfection. Ik vind het zelf super te zien dat zij zelfs maatschappelijk bewust deze game hebben gemaakt, mensen die simpelweg verslaafd waren aan deze game, werd de console gewoon uitgeschakeld. Cold Turkey is nog steeds de beste methode.boe2 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:10:
[...]
In ieder geval een twintigvoud meer dan een bepaalde bioware shooter die recent uitgekomen is, gecombineerd met massaal veel meer levelcontent
En dan is het natuurlijk logisch dat je eind van maart al uitgekeken bent op deze game, want het is niet meer dan een veredelde DLC op het eerste deel.
dan pas?...SinergyX schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:00:
[...]
Verwacht de eerste zo tegen eind maart al te gaan lopen janken dat er te weinig content is
Heb het zelfde. Alleen Anthem gaat hem niet worden. Alleen the d2 ook niet. Maar beide😀. A match made in heavenSipio schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:00:
Vermaak me nog goed met Anthem maar ga deze game er ook maar bij pakken denk ik, deel 1 toen nog wel vermaakt met een aantal tweakers maar echt te weinig gespeeld toen.
Hopelijk nu wat meer uurtjes insteken.
Was ook van plan Sekiro op te pakken maar dat komt dan later wel een keertje.
De open beta van vorige week smaakte naar meer.

Freelagentsloki504 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:14:
[...]
Heb het zelfde. Alleen Anthem gaat hem niet worden. Alleen the d2 ook niet. Maar beide😀. A match made in heaven

*edit, las net op reddit dat er een shooting range in de game zit? Dat zou wel mooi zijn..
[Voor 15% gewijzigd door Sipio op 07-03-2019 20:55]
Dat er nog heel veel te doen is wanneer je de hele map hebt gespeeld en max lvl bent. Dit in tegenstelling tot Division 1 waar bijna niks meer te doen was in het begin en wat ook het grootste kritiekpunt was. Zeg maar de staat waar Anthem nu in is (die hebben niet goed gekeken naar de concurrentie de afgelopen 6 jaar dat Athem in ontwikkeling was)-MD- schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:10:
[...]
Bedankt voor dit lijstje.
V.w.b. het deel dat ik quote: als ik het goed begrijp worden de encounters 'op straat' dus steeds 'moeilijker' (waarschijnlijk dus meer health/armor). Vraag me af of daar dan uiteindelijk nog een limiet op zit, anders kan het op een gegeven moment solo ondoenlijk worden?
Iemand die mij kan uitleggen wat men bedoelt met 'end game is stacked'?

[Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2019 22:15]
Ben ook zeer benieuwd naar clan systeem en hoe diepgaand dit gaat zijn, dat vond ik bij Destiny leuk, maar voor wat ik zie bij Divsion 2 gaat het nog een paar stappen verder.
YouTube: The Division 2 | Brand New Clan System Explained
YouTube: The Division 2 | Brand New Clan System Explained
Community map: https://www.google.com/ma...2C-77.03576570000001&z=14
Haha ok nice, had geen idee, kun je nagaan hoe lang ik deel 1 heb gespeeld, te kortFraggert schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:25:
[...]
Die is er ook in D1, in de kelder van je BOO, daar kun je makkelijk zien wat het effect is van mods aan je wapens en of het geselecteerde schiettuig je bevalt alvorens weer naar buiten te stormen en daar weer orde op zaken te stellen.

Heb het gelezen, en het komt nagenoeg op hetzelfde neer maar met een soort check.xamirz schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:41:
[...]
Ja dat klopt, maar in Division 1 kon je een bepaalde gear score halen en daarna via je map naar een hogere world tier gaan. Bij Division 2 werkt het niet zo, hoe het precies werkt is lastig te beschrijven. Ik zal de link opnieuw plaatsen met de timestamp van de world tier verhaal.
Als je in TD2 een bepaalde gearscore bereikt moet je eerst nog een Stronghold missie doen voordat je naar de volgende world tier kan.
M.a.w., er zit 1 extra check op t.o.v. TD1 waar je vrij kunt wisselen als je eenmaal een bepaalde GS hebt bereikt. In TD2 heb je dus naast de GS nog een soort eindmissie voor die world tier. Maar daarna geldt nog steeds: eenmaal in de hoogste world tier kun je de vorige compleet negeren.
Van de devs? dat filmpje is toch niet door een dev opgenomen? is namelijk gewoon iemand die een ontzettende hekel aan anthem heeft en het helemaal afbrand zo te horen, lijkt me sterk en onprofessioneel dat devs dit zouden doen.
Playstation 5 / LG CX 55" /
Eerste keer dat NL bijna direct mee gaatAngeloonie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:06:
Btw, als je nog wat cosmetic rewards wilt unlocken (waaronder degene die in de Ubi Club staan voor private beta): https://www.reddit.com/r/...s_via_facebook_messenger/
Je moet dan via facebook messenger die contact toevoegen, en dan krijg je een soort chat/pokemon go achtige minigame. In feite moet je in jouw buurt naar verschillende icoontjes lopen en dan unlock je daar een ECHO, na 8 echo's heb je alle rewards unlocked.

https://www.facebook.com/TheDivisiongame.nl
Het is maar cosmetics, dus vind ik het helemaal best, ga ik geen Facebook voor aanmaken.
[Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2019 13:16]
Told you @looyenssWee Man schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:37:
Ik kan de game nu ook pre-loaden. Ik had de beta nog op de schijf staan maar dit is een geheel nieuwe installatie en download.

The Division 2 will be available on March 12, midnight local time for all players in every country. Therefore, players from Australia and New Zealand will be the first to access the game. From there, you can expect videos and coverage to start being published online. This also means that players who get a copy of the game earlier than March 12 will not be able to start playing until the servers are live
https://ubistatic19-a.aka..._final_960x540_345476.jpg
https://ubistatic19-a.aka..._final_960x540_345476.jpg
Omdat het toch blijft kriebelen, overstag gegaan en de basic edition besteld, met 20% korting via die ubi coins. 48 euro is een mooie prijs, wetende dat ik nog een ander ubisoft spel cadeau krijg ook 

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Frank1973 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:21:
Even voor de duidelijkheid ik kan deze game toch spelen van maandag op dinsdag vanaf 00.01? Of van dinsdag op woensdag?
Begrijp ik het nou goed dat als je de normale versie van het spel haalt je 3 dagen later de game pas kan spelen dan mensen met de gold/ultimate edition? wat is dit voor ontzettend slechte ontwikkeling met games de laatste tijd? Dit soort grappen van uitgevers zouden imo geboycot moeten worden.
Playstation 5 / LG CX 55" /
Deze pagina bevat veel handige info en deze infographic vond ik wel nice:
https://www.reddit.com/r/...elcome_to_the_division_2/
https://www.reddit.com/r/...elcome_to_the_division_2/
Interessante verdeling van starttijden voor de ultimate en gold versies inderdaad:NLxAROSA schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:45:
Zo te zien speellt AUS/NZ eerder, VPN maar eens aanzwengelen maandagavond.
van: https://tomclancy-thedivi...erything-you-need-to-know
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Ik begrijp het ook niet. Maar liefts 30 euro extra betalen om 3 dagen vroeger te spelen. En warempel: Ook hier zijn er mensen die dit doenStylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:07:
Begrijp ik het nou goed dat als je de normale versie van het spel haalt je 3 dagen later de game pas kan spelen dan mensen met de gold/ultimate edition? wat is dit voor ontzettend slechte ontwikkeling met games de laatste tijd? Dit soort grappen van uitgevers zouden imo geboycot moeten worden.

Ik weet het, er zit ook een season pass in, maar sinds wanneer kopen mensen effectief die zaken?
lol heb jij onder een steen geslapen voor de laatste 5 jaar? Ooit gehoord van Fifa Ultimate team en fifa points? of star wars battlefront 2? Pure Pay2win is al lang in sommige games (aka EA games) geslopen. Een extra reden dat ik geen EA games meer speel
3 days vroegere toegang gaat je heus geen onoverkomelijk nadeel geven. Zie het als een filmpremiere. Je gaat niets missen als je er niet van het eerste moment bij bent. Ik heb de season pass ook gekocht, maar heus niet voor die drie dagen, gewoon omdat ik graag alles heb van een game, en ik Ubisoft graag steun (heb er trouwens weer een -20% coupon voor kunnen gebruiken). Kans is zelfs groot dat de mensen die drie dagen eerder spelen met e serverproblemen zitten, zoals bij de meeste grote releases
Ik lees de klachten hier vooral als mensen die heel graag zo snel mogelijk willen spelen en wat grumpy zijn dat er anderen eerder gaan zijn (vandaar ook het gebruik van vpn's). Want het is echt geen nieuwe praktijk, dus ik snap niet dat daar elke release over gezeurd wordt.
3 days vroegere toegang gaat je heus geen onoverkomelijk nadeel geven. Zie het als een filmpremiere. Je gaat niets missen als je er niet van het eerste moment bij bent. Ik heb de season pass ook gekocht, maar heus niet voor die drie dagen, gewoon omdat ik graag alles heb van een game, en ik Ubisoft graag steun (heb er trouwens weer een -20% coupon voor kunnen gebruiken). Kans is zelfs groot dat de mensen die drie dagen eerder spelen met e serverproblemen zitten, zoals bij de meeste grote releases
Ik lees de klachten hier vooral als mensen die heel graag zo snel mogelijk willen spelen en wat grumpy zijn dat er anderen eerder gaan zijn (vandaar ook het gebruik van vpn's). Want het is echt geen nieuwe praktijk, dus ik snap niet dat daar elke release over gezeurd wordt.
[Voor 12% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-03-2019 18:36]
Zal je helaas uit je droom halen, een bedrijf (game publisher of iets anders) heeft als oogmerk geld verdienen en ze hopen met de early acces in de season pass meer te kunnen verkopen om zo meer geld te verdienen. Gaming is tegenwoordig (helaas) main stream geworden dus ook grote investeerders hebben het voor het zeggen en die hebben helaas maar 1 ding voor ogen nog meer geld verdienen dan het jaar ervoor.Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:19:
Ik vindt het gevaarlijke hieraan dat als deze trend zich gaat voortzetten er zelfs met gaming een trend gaat ontstaan tussen rijk/arm zometeen (je kan dit als vergezocht zien natuurlijk maar you never know), natuurlijk is het zo dat met tv's etc mensen met veel geld de nieuwste modellen meteen kunnen kopen terwijl andere het pas na een paar jaar met een forse prijsdaling in huis kunnen halen. Maar willen wij met gaming hier ook naartoe gaan? Iedereen zou imo gewoon tegelijkertijd met een game aan de slag moeten kunnen zodat er ook geen oneerlijk voordeel bestaat voor mensen die meer geld neerleggen en dus al een voorsprong hebben. Ik vindt dit echt een zeer slechte ontwikkeling en hoop dat er snel wat tegen gedaan gaat worden.
Ben desondanks wel zeer hyped voor deze game en heb zin om vrijdag te gaan spelen, endgame ziet er erg goed uit ook!
En deze praktijken zijn helaas niet van de laatste paar jaar, gaat zeker al langer dan 5 jaar geleden zijn dat de eerste "gekke" praktijken zich voor deden mbt verkoop van games.
Maar terug ontopic, Heb zin in de Division, Wat ze hebben laten zien is er na het levelen gelukkig veel te doen. Kan niet wachten tot dinsdag.
-20% coupon, is hier al meerdere keren aangehaald.... Alleen ongeletterde idioten betalen vandaag de volle pot voor games, het staat letterlijk op de store pageboe2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:47:
[...]
Ik weet dat je nu je 90 euro aankoop probeert goed te praten, maar dit argument?
Ik heb trouwens niets goed te praten, want het is mijn zelf verdiende geld

EDIT: ohja, heb er ook nog eens een gratis game uit gehaald. nog meer verlies voor Ubi...
[Voor 17% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-03-2019 20:01]
Voor degenen die het zo moeilijk hebben met "deze praktijken": stem met je portemonnee, en koop het spel gewoon niet. Scheelt je een hoop frustratie en is beter voor ons allemaal
Ik kijk er in ieder geval naar uit!
Ik kijk er in ieder geval naar uit!
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Dan loop je flink achter, want dit soort praktijken zijn namelijk al zo'n 10 jaar aan de gang.. Eerst moest je bijbetalen om alle content die later toegevoegd werd (DLC) te kunnen spelen, dat was pas een echte scheiding tussen arm/rijk zoals jij het noemt.. Bij The Division 2 gaat het hoofdzakelijk alleen nog om een paar dagen eerder kunnen spelen en houdt dus geen belangrijke content achter voor mensen die niet extra betalen.. Optimaal is dat nog steeds niet, maar wel een stuk makkelijker te accepteren..Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:19:
Ik vindt het gevaarlijke hieraan dat als deze trend zich gaat voortzetten er zelfs met gaming een trend gaat ontstaan tussen rijk/arm zometeen (je kan dit als vergezocht zien natuurlijk maar you never know)
ik heb ook de gold edition gekocht, omdat er de season pass bij inzit en dat ik 3dagen eerder kan spelen
maar het grootste pluspunt is natuurlijk de teddybear:P
Nee maar ik vind 90 euro niet heel veel geld voor een game waar ik heel wat uur plezier uit ga halen.
vind 1 maal 90 euro beter dan elke keer die micro transacties erbij
maar het grootste pluspunt is natuurlijk de teddybear:P
Nee maar ik vind 90 euro niet heel veel geld voor een game waar ik heel wat uur plezier uit ga halen.
vind 1 maal 90 euro beter dan elke keer die micro transacties erbij
Alsof al die betaalde DLC niet bewust uit de game gelaten werd om apart te kunnen verkopen (los of via season passes).. Nu heb ik voor 50 euro tenminste toegang tot alle content, dat ik daar dan een paar dagen extra voor moet wachten is jammer maar beter dan 100 euro of meer moeten betalen voor alle content..Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:38:
[...]
Vindt dat toch wel heel wat anders, als de makers na het uitbrengen werken aan nieuwe content vindt ik het logisch dat daar betaald voor moet worden aangezien dat extra geld kost aan manuren etc.
Puur een scheiding maken tussen mensen door een releasedatum terwijl het spel gewoon af is om extra te cashen vindt ik een totaal niet acceptabele manier om geld te "verdienen".
'Betaalde extra' is een vrij gangbaar concept op heel veel producten en doet niks af aan de standaard versie. Als ik morgen BMW bel om te klagen over mijn 218 omdat ze tegen betaling ook een snellere en luxere 225 verkopen lachen ze me vierkant uit. En terecht.
Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)