Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
nightraven79 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:39:
[...]

zit inmiddels aan lvl 29.
Moet enkel nog de faction strongholds doen;...
of doe ik beter eerst de DLC?
Haha... Je gaat nog wel beleven hoor. Speel eerst maar even door

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:56
Jeroenzer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:52:
[...]

Wordt wel opschieten.
De nieuwe division heartland laat niet heel lang op zich wachten meer :P
Wordt een compleet andere game als Div2 en aangezien ze weer content gaan maken voor Div2, hoef je je echt niet te haasten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:18
Na maanden van Call of Duty / Warzone ben ik wel weer hooked aan dit spel. Lekker knallen, mijn gear is nog steeds om te janken maar het zoeken naar de juiste gear is voor nu nog heel leuk. Ik probeer door de season pass heen te rushen voor wat named items.

Met een skill build drone/turret en redelijk veel skill damage kom je een heel eind. Empress en Hana-u werkt goed. Allen geen viable wapen voor dit.

Wel geluk dat de momento backpack dropte bij een named enemy, dat zet wel zoden aan de dijk.

Voorlopig de manhunt nog doen, Coney Island, Summit dus nog heel wat uren vertier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-03 08:03
zonet mijn eerste keer de Capitol gedaan, dus nu het hele Black Tusk gedoe, ben benieuwd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb m'n gear redelijk compleet, weinig zit voor die 5% min/max nog moeilijk te gaan doen, maar het blijft gewoon een zeer vermakelijke game om continue als backup te spelen (en goed voor je guardian rank). Soms kom je bij een story mode, soms in een tier5, leuke variatie waar ik genoeg builds heb om elke situatie wel aan te kunnen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23-05 12:27
Jeroenzer schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:17:
[...]

Ja klopt, vind x aantal missies wel vervelend maar inmiddels ben ik weer helemaal erin gedoken en vind ik het weer top!
Ik ook hoor. Als ik even loos wil knallen dan speelt ik even wat dingen vrij of een missie links of rechts. Maar ik heb echt 0 binding met het verhaal of karakters

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
tommy2005 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Heartland even afwachten. Ik vind survival heel gaaf in het eerste deel. Wie weet komt er een soort gelijke ervaring.
Dat wordt een PVPVE 5vs5 game, recent was er nog zo'n game uitgebracht waar je gedropt wordt en in bepaalde tijd bij een evacuation point moet komen, het zal zeker de mensen van survival wel aanspreken (mij totaal niet, maargoed :P).
Nemean schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:15:
Ik merk dat ik er na TD1 er aardig uit ben met het modden van gear, ik heb nu diverse gear bekeken maar ik zie nergens slots beschikbaar staan waar eventuele gear mods in geplaatst kunnen worden. Ik heb redelijk wat gearmods geloot maar ik heb bij mijn gear (bag, holster e.d.) geen optie om ze toe te passen. Zie ik nu iets over het hoofd of ben ik totaal vergeten hoe deze game nu eigenlijk werkt? :+
Als je bij stats-venster van gear naar beneden ga, zie je de beschikbare modslots (tot dacht 2 slots en een dye slot), welke je met X (xbox) kan aanpassen. Die gearmod slots komen pas later echt groter beschikbaar, volgens mij zijn ze niet zo aanwezig op de eerdere gear van de game. Verder heb je ook nog talents op gear zitten (maximaal 2), waarvan later ook maximaal 1 is aan te passen.

Het is vanuit TD1 even paar stappen afstand nemen, TD2 heeft een iets ander (maar later logischer) systeem qua mods, talents en slots.

[Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2021 15:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-05 09:47
Nemean schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:15:
Ik merk dat ik er na TD1 er aardig uit ben met het modden van gear, ik heb nu diverse gear bekeken maar ik zie nergens slots beschikbaar staan waar eventuele gear mods in geplaatst kunnen worden. Ik heb redelijk wat gearmods geloot maar ik heb bij mijn gear (bag, holster e.d.) geen optie om ze toe te passen. Zie ik nu iets over het hoofd of ben ik totaal vergeten hoe deze game nu eigenlijk werkt? :+
Als je in de inventory een gear selecteerd en vervolgens F drukt (PC versie) is het vierkantje bedoelt voor modificatie.
Om te modificeren druk je spatie en krijg je een overzicht te zien met mods die je karakter verzameld heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 14:09

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Kieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Wordt er nog veel gespeeld in de tweakers guild? veel online?
Er wordt door een paar man gespeeld idd, denk max 10 die spelen

PSN: CartmanMMA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 14:09

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Kieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:08:
[...]

Twijfel om het weer is op te starten, ben volgens mij lvl 36 maar heb vaak alleen 's avonds vanaf 22 uur tijd. Weet niet of er dan vaak nog mensen online zijn?
Een van mijn kennissen die in de clan zit speelt vaak vanaf 21.30 ivm zn werk. Ikzelf stop meestal rond die tijd.

PSN: CartmanMMA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-03 08:03
Kieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:08:
[...]

Twijfel om het weer is op te starten, ben volgens mij lvl 36 maar heb vaak alleen 's avonds vanaf 22 uur tijd. Weet niet of er dan vaak nog mensen online zijn?
Ik meestal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Huidige seasons zijn inderdaad allemaal re-runs van oude seasons, volgens mij is inderdaad Season 2 aan de beurt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-05 04:56
Inmiddels member geworden van een clan gevonden met de naam GOT.

Ik heb geen idee of dit, van oorsprong, ook daadwerkelijk vanuit Tweakers is onstaan.

Wegens inactiviteit van de andere members, werd ik vandaag gepromoot naar "commander". ðŸĪŠðŸ˜„

Mochten andere ps-spelers een clan zoeken, dan zijn zij uiteraard welkom bij GOT. 😅

Psn: Pteradon-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Ik zou GCrock joinen op discord, is een youtuber die al hele lang tijd wekelijks raids doet voor de 3 platformen die je kan joinen. Er is een aardige community waar ook zelf raid groepjes worden gemaakt met veel uitleg en hulp.
https://discord.gg/gcrock

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yammie74
  • Laatst online: 17-05 09:47
tommy2005 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:11:
Zijn er hier nog wel eens mensen die een raid spelen? Ik zou graag eens een raid doen, die heb ik nog nooit gedaan namelijk.
Join de discord van Division 2 https://discord.gg/thedivisiongame
Kanaal: lfg-raid-pc

Er is genoeg aanbod en er zijn genoeg groepen die beginners mee op sleeptouw nemen.
Wel even aangeven dat het je eerste keer is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 28-04 19:18
Deurstopper schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:22:
[...]

Ik wil dit spel ook weer gaan oppakken, maar dan op Stadia. Cross-play werkt verder prima met PC. Speel je dagelijks? Zou ook weleens zo'n raid willen joinen.
Ik ben op de Discord van GCrock super geholpen. Elke dag verzorgen ze daar raids voor ftc (first time completion. Een aantal vaste spelers loodsen je dan helemaal door de raids heen. Ze vertellen je datgene wat je moet weten voor je rol in de raid. Een full 6 red dps build is wel nodig.

Ik heb iron horse deze week 2x gedaan. Twee keer verschillende rollen in de raid. Dat helpt enorm om het grote plaatje te snappen. Ze doen regelmatig speed runs etc. En ze streamen veel op Discord waarin ze alles uitleggen.

Hele leuke community echt een aanrader.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

áĩ€áīīáīą áī·áīĩáīšáīģ, áĩ€áīīáīą áīļáīąáīģáīąáīšáī°

NLxAROSA schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:27:
[...]

Het blijft een loterij iedere keer. Ik herinner me nog het grinden voor Barrett's Vest in Division 1. Sommige mensen hadden in vijf runs Lexington vijf keer die chest en anderen na 200 keer nog helemaal niets.

Wat dat betreft is het in TD2 iets beter met loot allocation, maar het blijft een grind. In een groepje heb je meer kans maar dan moet je wel mensen vinden die mee willen runnen.
Je moet voor de grap eens bounties gaan halen achter elkaar. Mijn vrouw en ik heb in totaal 10 exotics (Chameleon) verzameld, na ongeveer 25 +/- bounties. :+

Blijkbaar is dat een exotic die alleen bij bounties dropt.

Voor de Bulletking enorm veel The Tombs gespeeld, na 20 keer opgegeven. Laatst voor de lol die missie nog eens gedaan en per direct de Bulletking gekregen.

• SinergyX
Die kan je inderdaad niet meer kopen, de perks uit die pass (unlocks van die 8 missies en de professions) zitten nu de Warlords Ultimate versie samen met een level boost. Maar ik weet niet of die ook in de normale versie van Warlords zat.

• SinergyX
Die 8 mis je ook niet zo bijzonder veel aan, die zijn eenmalig en voegen weinig toe. Maar las op reddit dat ze blijkbaar altijd unlocked zijn, dus zou prima kunnen dat je dus wel kan spelen.

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
The Division Heartland is now available in the Ubisoft Store.

The Division Heartland - Meld je nu aan om de game te testen | Ubisoft (NL)

[Voor 17% gewijzigd door LadyVodka op 06-09-2022 11:39]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:15
Jazeker de moeite, laadtijden zijn vlot op PS5 en ik zou rond 100GB rekenen!

Ha net even gecontroleerd en het is 114GB, ik heb ook wel warlords of New York aangeschaft trouwens.

[Voor 40% gewijzigd door psych op 30-11-2022 19:21]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-04 07:22
psych schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:18:
Jazeker de moeite, laadtijden zijn vlot op PS5 en ik zou rond 100GB rekenen!

Ha net even gecontroleerd en het is 114GB, ik heb ook wel warlords of New York aangeschaft trouwens.
Is 114 gb idd. Is al gedownload . Effe gespeeld en zit nu in het witte huis. Heb de dlc nog niet aangeschaft. Eerst eens zien of het mij bevalt. Ben nog maar level 2 lol

• LordKnox
  • Laatst online: 15-05 22:06

LordKnox

Opperbaas.

Vooral lekker het verhaal spelen tot level 30. MAak je geen zorgen over builds of welke wapens het beste zijn. Je krijgt zo snel nieuwe gear dat dat allemaal geen zin heeft.Vooral genieten van het verhaal. Vanaf level 30 (of 40 als je de DLC hebt) kun je pas echt gaan grinden voor een build.

• SinergyX
Gewoon lekker je ding doen, vergeet niet dat je al vrij snel 'call for backup' kan doen, grote kans krijg je dan een zwaar overgearde lvl40 als hulp, maar er zijn genoeg mensen die nog kunnen helpen.

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-04 07:22
SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:15:
Gewoon lekker je ding doen, vergeet niet dat je al vrij snel 'call for backup' kan doen, grote kans krijg je dan een zwaar overgearde lvl40 als hulp, maar er zijn genoeg mensen die nog kunnen helpen.
Heb de eerste missie ook iemand geholpen. En daarna samen de tweede gedaan....

• SinergyX
Ricmaniac schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:19:
Is de endgame nog een beetje actief enzo of is daar eigenlijk niks meer te doen omdat er weinig spelers zijn enzo? of valt dat wel mee?
Ligt beetje aan welke endgame, Summit zie je niet bijzonder veel mensen meer (oh wat was er veel boehoe toen floor 10 nerf werd gedaan :P), terwijl de weekly en events altijd goed bezocht worden.

Hardcore mode kan leuk zijn, maar er zijn simpelweg teveel crashes, bugs en exploits dat een insta-kill zo kan gebeuren zonder dat je daar enige invloed op hebt, dat bijna niemand het meer doet. DZ is gewoon een toxic plekje geworden, maar met de geruchten dat exclusive exotics voortaan gaan droppen in DZ, dat kan nog een leuk relletje worden :P

Ik speel het nog regelmatig, zelfs div1 nog opgepakt met de events (makkelijker classified te scoren), met de overstap van xbox naar PC was het alleen een uitdaging om weer aan te haken en mijn oude classifieds weer te halen. Bij Div1 zal je veel vaker flinke rush tegenkomen qua teamsetup, bij Div2 is het nog veel meer 'relaxed' als je nog niet op niveau bent van end-gear.

Voordeel van PC blijft wel de chat, bij een backup call met lagere lvl vraag ik altijd of ze de missie gewoon willen doen, of even snelle rush, alles wat ik loot geef ik dan ook gewoon aan hun.

Expertise is wel het aspect waar de echte grind zit, moet nu nog 4 lvls en daarna een vrachtlading om wapens uberhaubt op die 10% bonus te krijgen, maar blijkbaar gaan de geruchten dat met TU17 (die gaat vrijdag naar de PTS) daar dus weer wijzigingen in gaan komen.

Div3 zal er voorlopig niet komen, alle zinnen waren gezet op de 2 nieuwe games, de mobiele versie en de 'survival' versie (pubg style gok ik?), Heartland en Resurgence, die ergens dit jaar zouden uitkomen. Maar gezien de laatste conference call met Ubisoft, weet ik niet wat daar nu de verwachtingen van zijn. Gelijktijdig zou ontwikkeling ook worden stopgezet voor Div2, maar dat is ook weer opgepakt, dus van alles kan nog gebeuren :P

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
sig69 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:34:
Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip (y) (ik ben extreem n00b, ik weet het)
beginnend speler zijn we allemaal geweest ;) Ik weet redelijk zeker dat je gewoon verder kunt. Div2 heeft aardig wat issues met disconnects en crashes (vergelijkbaar met jouw gevalletje machine gewoon uitzetten), maar ik heb nog nooit gehoord van gevallen waardoor je daardoor niet verder kon met een save (tenzij je speelt met een hardcore character)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:12
Ik heb ook al 15 jaar niet echt meer serieus een game gespeeld dus de opties zijn nogal overweldigend laten we maar zeggen.. Moet er even inkomen :*)

Roomba E5 te koop

• Ricmaniac
  • Laatst online: 20:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

New york story eindelijk uitgespeeld. dan unlock je ineens allemaal endgame dingen :P stom dat ik het toen de tijd nooit afgemaakt heb haha.

Naja story klaar en denk niet dat ik verder nog iets ga doen. Al zou ik die raid wel eens willen proberen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:36

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.

In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Vandaag kon je dag ik de game modus op de PTS spelen. Year 5 begint dacht ik in juni dit jaar, Descent zat in season 1 dus zag begin juni zijn. Daarna komt er nog wat meer Castle rebuild, paar nieuwe missies en dan volgend jaar nog een nieuwe DLC.

Ik speel nog bijna dagelijks, soms paar backup calls, andere keren wat farm voor de events, vermaak me nog steeds prima met de game. Ze hebben de crashes op de PC redelijk aangepakt, heb nog steeds m'n crash maar lang niet zo veel meer als vroeger.

Resurgance en Heartlands boeien mij verder weinig,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 08:43
Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.

In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.
ja speel division 2 nog regelmatig, ff snel paar missies op heroic en af en toe in het weekend missies op legendary ivm benodigde tijd. Blijft leuk Inmiddels onderweg naar LvL 5000 pfffff 8)7

Ben te vinden op de PS5 Noobkiller_SLD mocht je hulp nodig hebben 8)

[Voor 4% gewijzigd door Mr. Blonde op 21-04-2023 11:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-05 13:23

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-05 12:43
Kieft91 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:56:
[...]

Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat ben ;) )
redelijk druk, heb eigen clan..altijd wel iemand online..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 21:26
Misschien de game ook nog maar eens weer doen. Had laatst een keer de New York DLC gekocht, maar nog nooit gespeeld. Altijd al weer graag willen spelen. Zoveel plezier gehad met het eerste deel, deel 2 ook nog maar eens doen :)

Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Fraggert schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:14:
Zo, tijdje niet geweest hier, ik speel weliswaar Division 1&2 alleen singleplayer maar had gehoopt op een berichtje over The Division 3.....maar helaas.....een snelle ronde op de Google leert mij dat zelf in feb 2023 stellig nog werdt gesteld dat daar geen plannen voor zijn.

damnit -O-
Die moeten eerst nog succes halen met die 2 nieuwe games (heartland en .. iets mobiel?), eigenlijk was Div2 qua ontwikkeling vorig jaar stop gezet, het was enkel door de nog steeds aardige playerbase dat ze besloten toch nog verder te gaan met ontwikkelen, nu eerst komt descent en later nog wat extra zut.

Denk dat ze eerst bij het bedrijf zelf wat zut in orde moeten maken voordat ze aan een Div3 zouden gaan werken, ze hebben niet zoveel succes gehad met hun huidige game-lineup :P

Pagina: 1 ... 10 11 12

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee