Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 24-05 21:07
De BlackBerry KEY2

De opvolger van de KEYone met de beste camera die we ooit hebben gezien op een BlackBerry. Met 20% grotere keyboard toetsen in matzwart en een nog zuinigere chipset om de hele dag met het scherm aan je toestel te gebruiken.

Specificaties in een notendop:

Behuizing: Series 7 aluminum frame, Gorilla Glass 3 front, soft-touch texture on the back for added comfort and grip, Touch-enabled backlit full QWERTY keyboard. 151.4mm x 71,8 mm x 8.5mm

Scherm: 4.5-inch IPS LCD, 1620x1080px resolution, 3:2 verhouding, 434ppi

Camera: Dual: 12MP, f/1.8, dual PDAF, 1.28µm pixel size, 73.9-degree FoV, 12MP, f/2.6, PDAF, 1.0µm pixel size; dual-tone LED flash, 4K recording @ 30fps

Front camera: 8MP fixed-focus camera, selfie flash via LCD display, 1080p video @ 30 fps

OS/Software: Android 8.1 Oreo; BlackBerry Hub and various UI enhancement, BlackBerry's suite of apps

Chipsets: 14nm Qualcomm Snapdragon 660: Octa-core 2.2 GHz Kryo 260 + 1.84 GHz Kryo 260, Adreno 512 GPU

Geheugen: 6GB of RAM; 64GB/128GB in het toestel en uitbreidbaar met een micro sd.

Battery: 3,500mAh battery met Quick Charge 3.0 support

Connectivity: Single-SIM/Dual-Sim versions; USB-Type C (USB 3.0) with OTG and DisplayPort out; Dual-band Wi-Fi a/b/g/n/ac; GPS; NFC; FM Radio; Bluetooth 5.0

Verder: Fingerprint reader in de spacebar, speakers onder het toestel, 3.5mm audio jack; Speed Key voor snelkoppeling met apps.

The engineering team also made sure to squeeze the most out of the second snapper. Besides helping in low-light, it is also used for depth-sensing and a Portrait mode. Plus, through the magic of interpolation, the Key2 promises a "better-than-digital" zoom, in its "Optical Superzoom" mode. On an unrelated note, the BlackBerry camera also comes with Google Lens integration enabling quick visual searches.

Pre-order in half juni in VS, Canda, China, UK, Duitsland, Frankrijk en UAE en in Juli voor Nederland, Belgie

De prijs van het toestel is € 649,00

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[Voor 128% gewijzigd door Noresponse op 04-07-2018 20:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noresponse
quote:
CoeliJoeli schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:26:
Zeer geïnteresseerd in deze telefoon! Vooral de shortcuts klinken ideaal.
Op dit moment heb ik een Huawei P10 waar ik ook zeer tevreden mee ben. Toch vraag ik mij af of dit een geschikte upgrade zal zijn?
Shortcuts zijn geweldig en zo heb ik de A voor mijn bankapp en de S voor Spotify en B voor BBM en K voor Keyboard Browser voor de BlackBerry. H voor Hub en met die speedkey kun je dus makkelijk switchen tussen BBM en je Browser of app.

Ik hoop dat men voor de KEYone de rechtershift knop toewijzen voor speed key en wellicht met de Oreo update.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noresponse
Je kan een pre-order doen vai selfridges UK die leveren ook in Nederland. Reviews zijn goed en vooral de software en Keyboard zijn een upgrade.

Voor keyone users het lijkt dat oreo eind deze maand beschikbaar komt, maar er zijn ook geruchten die opduiken dat BlackBerry gaat wachten om een Android P uit te brengen voor alle toestellen in September ivm licentiekosten.

• Noresponse
Ik heb een KEYone en een vriend van mij ook vanaf dag één en nooit problemen gehad met los scherm fo enig ander probleem.

• Noresponse
Ik heb gemiddeld elke 5 weken een update gehad via KPN van BlackBerry de afgelopen jaar op een enkele maand ( DTEK50 wel). Ik dacht dat dit ergens in februari was, maar daarna kreeg ik ze gewoon weer.

De DTEK50 krijgt elke 4-5weken gewoon zijn maandelijkse update.

Ik heb de KEYone de tweede keer bij bol.com gekocht ivm >200 euro aan bol.com bonnen die ik had en had mijn eerste KEYone uit Engeland doorverkocht die zoiezo 30 euro goedkoper was dan in Nederland later en het toestel toendertijd verkocht voor 50 euro minder dan de toen geldende verkoopprijs. in Nederland. Dus uiteindelijk 20 euro op toegelegd. Verkocht aan mijn vriend :).

[Voor 42% gewijzigd door Noresponse op 29-06-2018 00:30]

• Noresponse
12

[Voor 91% gewijzigd door Noresponse op 04-07-2018 20:11]

• Noresponse
TCL heeft nog geen nieuws over een nieuwe BlackBerry device en ze willen er nog niks over kwijt. De jongens van BlackBerry base zullen proberen de komende twee dagen TCL te ondervragen over een nieuwe BlackBerry device.

• Noresponse
De KEY2 is op dit moment bij Bel en Simpel verkrijgbaar tot 25 september voor € 539,00.

Het toestel krijgt nog tot april 2021 update's en zal vermoedelijk niet meer naar android 9 of 10 gaan. Android 9 zal wel uitgerold worden als er een nieuwe KEY3 gaat komen van TCL, maar dat is nog onzeker doordat TCL nog aan het praten is over patenten en betalingen aan BlackBerry. Nu gaat er ongeveer 200-250 euro naar BlackBerry per verkochte toestel ivm software en update's inclusief BlackBerry Apps.

Het is een mooie upgrade als je een Priv, Passpoort hebt en heb je een KEYone dan is het keyboard iets beter en systeem sneller en met 6GB kun je alles gewoon open laten staan. De batterij gaat makkelijk een dag mee met zwaar gebruik, maar de camera is overdag wel beter, maar met minder licht is de KEYone iets beter.

[Voor 80% gewijzigd door Noresponse op 21-09-2019 16:36]

• Noresponse
De motion heeft ook een update gekregen.

Ik ben er wel achter als er update"s zijn van google voor oa malware die bepaalde systeemrechten kunnen beinvloeden BlackBerry daarvoor geen update doet en dat is alleen omdat de hardware beveiligd is en mijn advies is zoiezo als je toestel opstart je een hardware code hebt ingesteld. Zo zijn er wel meer items waarom BlackBerry niet elke update meer uitbrengt , maar ze pas later uit rolt als het iets wat een BlackBerry toestel zou kunnen beinvloeden. Dit is meteen de reden dat er niet elke maand een update uitkomt en dat is goedkoper voor BlackBerry alsmede.

Een App die ook voor extra veiligheid kan zorgen is locker. Je apps opgesloten in een kluis en je kan daar apps zoals je bank, creditcard etc. in stoppen en natuurlijk je rive foto's ,documenten :)

Als je al een bankapp onder je key hebt moet je wel 2x inloggen en draadloos betalen is geen probleem.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True