Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:58

westergas

rikkie_pc

Gisteren de "family" quest uit gespeeld, beste einde *O*
Uurtje of 100...level 51. Nu verder met cultisten en mercenaries verslaan :)

Ben wel een paar quest givers kwijt op de map. Ik mis in ieder geval een paar icoontjes in het gebied van de olympics. Die zouden toch gewoon moeten blijven staan ook al kijk je er niet direct naar om?

westergas wijzigde deze reactie 17-10-2019 09:32 (42%)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-02 15:33
Wee Man schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:51:
Ik heb het basisspel gisteren uitgespeeld. 100 uren speeltijd, level 57, 94%, beste einde, alle cultisten gevonden en rank S1 mercenary.

Ik kijk er naar uit om met de DLC aan de slag te gaan. En ik denk dat ik de losse quests hier en daar ook nog wel ga oppikken.
Atlantis DLC is echt ongelooflijk goed. Ik ben bijna klaar met Episode 2 en heb al gehoord dat Episode 3 nog beter is... Wat een toptitel. Vind het spijtig voor mensen die nooit de season pass of zo hebben gekocht, want de DLC is echt wel de max.

• piripi
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-02 16:03
Is het kopen van de season pass nog steeds de goedkoopste manier om beide DLC's te kopen?
Ja inderdaad

xbox: pvanst1p

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-02 15:33
En je krijgt AC3 remastered er ook bij en nog een andere AC titel ergens die'k al vergeten ben.

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:13
rens-br schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:53:
[...]

Gaat die op de Wishlist erbij. Jammer alleen dat de Season Pass net zo duur is als de gehele game.
Game net voor € 25 nieuw gekocht. Season pass is € 40 geloof ik. Best duur, maar ik ga het gewoon doen. Veel content in die DLC's.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:51
rens-br schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:53:
[...]

Gaat die op de Wishlist erbij. Jammer alleen dat de Season Pass net zo duur is als de gehele game.
Aanbiedingen in de gaten houden. Vorige maand was die €19,99 (Voor PS4 iig). Heb je nu niks aan helaas, maar wie weet is die binnenkort wel weer een keer in de aanbieding.

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-02 15:16
.jef schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:32:
En je krijgt AC3 remastered er ook bij en nog een andere AC titel ergens die'k al vergeten ben.
Assassin's Creed III Liberation. Van oorsprong een PS Vita titel, later geport en nu dus geremasterd.

• RoamingZombie
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21-02 16:44

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Audione0 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:40:
Vraagje?

Gezien Death Stranding nog eventjes op zich laat wachten en waarvan ik de spellen die ik leuk vind allemaal uitgespeeld heb wil ik mij aan ACO wagen.

Persoonlijk ben ik wel een beetje van magische onderdelen in een spel in de zin van dingen die niet kunnen in het eggie..
Komt dit voor in de spel, of is het alleen maar sluipen en vechten met echte mensen en ben je overgeleverd aan de natuurlijke elementen..
Omdat ACO in de griekse mythology afspeeld ga ik er eigenlijk wel een beetje vanuit dat er ook mystieke gebeurtenissen afspelen in dit spel?
Helaas zitten er 'magische' wapens en mythische beesten in. Maar nee, je kan geen spells slingen. Het is allemaal mêlee of archery.

Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. - Dylan Thomas

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 20:43
gamerboy schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:21:
[...]

mee eens in origins had je er na 20 levels zoveel van dat je het nauwelijks kon opkrijgen ;)

echter in odyssey heb ik ze hard nodig om mijn legendary set te blijven upgrade. ben nu level 22 en legendary sets (plus delen van het ship) upgrade is niet goedkoop. materiaal is mijn probleem niet meer alleen de (ja je had gelijk) drachme.

dus iemand die een goeie methode heeft om in korte tijd veel drachme te krijgen?
Je kunt wapens en gear ook verkopen en dat kan best een leuke hoeveelheid drachme opleveren.

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
[...]

mee eens in origins had je er na 20 levels zoveel van dat je het nauwelijks kon opkrijgen ;)

echter in odyssey heb ik ze hard nodig om mijn legendary set te blijven upgrade. ben nu level 22 en legendary sets (plus delen van het ship) upgrade is niet goedkoop. materiaal is mijn probleem niet meer alleen de (ja je had gelijk) drachme.

dus iemand die een goeie methode heeft om in korte tijd veel drachme te krijgen?
Forts veroveren. Die hebben genoeg schatten + wapens opgestald waarmee je kan cashen. Als je nog niet erg sterk bent, doe je dat het liefst in stealth. Deed ik ook in het begin, naarmate lvl40 naderde raasde ik als Rambo door de forts heen met tig vijanden tegen mij(ging niet altijd goed, met name toen ook nog eens huurlingen op me afkwamen :+ )

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Samsung 50ru7170

• westergas

westergas

rikkie_pc

[...]
echter in odyssey heb ik ze hard nodig om mijn legendary set te blijven upgrade. ben nu level 22 en legendary sets (plus delen van het ship) upgrade is niet goedkoop.
Ik ben pas bij level 50 begonnen met mijn favo set te upgraden. Daarvoor heeft het weinig zin imo maargoed iedereen heeft zijn eigen stijl :)

• peto84
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-02 20:47
Chaoss schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:51:
Verdwijnen de veldslagen na verloop van tijd?

Ik had de 2de leader omgebracht waardoor er weer een veldslag beschikbaar was maar ik ben toen ander quests gaan doen en na verloop van tijd was die veldslag niet meer beschikbaar?
Ja fracties vallen elkaar aan, ook zonder hulp van huurlingen.

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:09

vhal

ಠ_ಠ

Wanneer komt deze game echt los?

Ik ben nu een paar uurtjes verder op het eerste eiland maar ik krijg een beetje een DragonsAge:Inquisition déjà vu. Er is erg veel te doen maar in de echte verhaallijn kan ik nog niet echt inkomen (het "pakt" mij nog niet echt). Bij God of War werd ik juist wel in het verhaal gezogen...

STRAVA

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 21-02 12:21
vhal schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:16:
[...]

Neen, dit is mijn eerste AC, de vorige delen heb ik niet gespeeld
okey dan heb ik 2 dingen voor je;

aller eerst is odyssey en origins meer richting de RPG based game gegaan. hiervoor waren de assassin games volledig anders.

Zowel odyssey als origins hebben een learning curve (soort van) waardoor het begin wat langzaam aanvoelt. echter is het wel zo dat bij origins het verhaal echt gelijk begint en bij odyssey dit allemaal iets langer duurt. dit heeft er deels mee te maken dat de mechanics van odyssey net weer wat anders en uitgebreider zijn.

ten tweede zou ik dan zeggen mocht odyssey je niet liggen zou je altijd origins nog eens een poging kunnen geven!

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• gamerboy
westergas schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:42:
Gisteren begonnen aan
spoiler:
Medusa

Kreeg wel een beetje het Dark Souls gevoel...sodemieters die is lastig! Paar keer geprobeerd maar ik kwam er niet doorheen (level 54)
deze video heeft mij aardig geholpen want voor mij voelde het ook als |:(

https://www.youtube.com/watch?v=apbU6QHaTz0

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• westergas

westergas

rikkie_pc

Floks schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:30:
Even een stomme vraag! En ja ik heb google heel even gebruikt, maar niet doorgezocht, ivm spoilers.

Wat is nou het max level? Want wat ik zo lees in dit topic, heeft het eigenlijk geen zin om wapens te uppen, maar meer om te sparen voor je max level schip.Je krijgt toch meer hogere wapens en armor door te spelen.

Ik zit nu op level
spoiler: level
55
en blijf nieuwe items krijgen.
Items uppen, of wachten tot je max level bent?

Missies blijven toch 5 levels onder je, over het algemeen!
Ik doe sinds ~lvl 50 ook mijn gear uppen en ben sindsdien constant blut. Ik kom al na het uitspelen van de main story geen betere (legendary) gear meer tegen dus up ik mijn favo gear om te paar leveltjes.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ga maar stoppen met de message board quests denk ik, dat is echt alleen maar heen en weer lopen.

Ben nu in Athene bezig, lvl 20 en heb er nu al heel veel tijd in zitten.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:49

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Chaoss schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:49:
Ik ga maar stoppen met de message board quests denk ik, dat is echt alleen maar heen en weer lopen.

Ben nu in Athene bezig, lvl 20 en heb er nu al heel veel tijd in zitten.
Ja dat is het enige in de game wat ik oversla. Voegt echt niets toe.

I have the cape.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bart ® schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:56:
[...]

Ja dat is het enige in de game wat ik oversla. Voegt echt niets toe.
Ik ook, en die zandloper icoontjes sla ik ook over. Dat is alleen maar filler imo.

• antonvdijk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-02 14:19
Laatst Odyssey aangeschaft na de positieve verhalen hier en nadat ik Origins uit het stof had gehaald.

PSN Deal of the Week:
https://store.playstation...id/STORE-MSF75508-DOTW2/1

Season Pass (2 uitbreidingen + AC3 Remastered) voor 20 euro.
Kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Overigens inhoudelijk:
Ik lees hier en daar dat Odyssey een relatief makkelijke game is.
Heb af en toe toch best moeite in grotere gevechten, maar ook zeker op zee, om te winnen.
Zijn er bepaalde trucjes? ik las bijvoorbeeld de heal vaardigheid en verder focussen op jager/hunter.
Zelf vind ik dit geen leuke speelstijl, dus heb wat anders gekozen.
Ben benieuwd welke speelstijlen jullie erop na houden.

Daarnaast vind ik het lastig door de scaling, dat ik moeilijke punten niet kan outscalen.
aan ene kant is dit natuurlijk een goede/leuke zaak, maar ik heb het gevoel dat ik constant moet vechten op mijn level of mijn level -1.

• antonvdijk
rens-br schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:40:
[...]

Verhaallijn pushen is volgens mij juist niet handig, de gebieden waar je komt vereisen namelijk een bepaald level. Het is (denk ik) handiger / beter om alle gebieden waar je komt eerst volledige te unlocken en daardoor te level uppen.

Ik ben momenteel level 25 en ben nog niet op Andros geweest.
dat verklaart een hoop, ik was van plan naar Korinthe en Keos te gaan als level 19,5.
eerst maar een detour starten :)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:16:
Dit heb ik gelijk uitgezet toen ik de game voor het eerst ging spelen, je kan namelijk instellen dat de vijanden het zelfde level als de speler hebben. Vond dat wat realistischer dan dat ze -2 levels onder je zijn
Hetzelfde is natuurlijk ook prima, ieder zo zijn ding. Vind het in ieder geval al stukken beter dan in Origins. Daar gingen de vijanden niet mee omhoog, waardoor ik in sommige gebieden echt totaal overpowered was.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:29:
wanneer de Mastery Levels beginnen ( ben momenteel mastery 703 volgens mij )
Geen idee wat dat precies zijn. Ik heb het spel (nog niet misschien) uitgespeeld.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21-02 16:53
rens-br schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:45:
[...]

Geen idee wat dat precies zijn. Ik heb het spel (nog niet misschien) uitgespeeld.
https://assassinscreed.ub...the-mastery-levels-system

Hier staat het uitgelegd :)

G_Dragon wijzigde deze reactie 07-11-2019 15:12 (15%)

• antonvdijk
Om het even bij AC te houden ;)
G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:29:
[...]

Nee precies, vond het anders te makkelijk.
Ja dit is wel een betere manier dan Origins had, nu levelt de wereld tenminste mee tot level 99.
Alleen word je daarna helaas ook overpowered wanneer de Mastery Levels beginnen ( ben momenteel mastery 703 volgens mij )

Correctie :

[Afbeelding]
Oh toch iemand die het te makkelijk vond.
Hoe doe jij dan bijv. legendary boar? ik kwam daar gewoon niet voorbij op hetzelfde level, achteraf bleek dat ik wel wat meer abilities zou moeten unlocken om het een stuk makkelijker te maken.

• G_Dragon
antonvdijk schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:10:
[...]

Om het even bij AC te houden ;)

[...]

Oh toch iemand die het te makkelijk vond.
Hoe doe jij dan bijv. legendary boar? ik kwam daar gewoon niet voorbij op hetzelfde level, achteraf bleek dat ik wel wat meer abilities zou moeten unlocken om het een stuk makkelijker te maken.
Oh oeps dat is wel een erg foutje, zal mijn reactie nog even aanpassen.
Tuurlijk waren de eerste 60 levels niet makkelijk om heel eerlijk te zijn, maar ik wou gewoon dat de hele wereld je heen gelijk op ging met je level.

• antonvdijk
G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:12:
[...]
Oh oeps dat is wel een erg foutje, zal mijn reactie nog even aanpassen.
Tuurlijk waren de eerste 60 levels niet makkelijk om heel eerlijk te zijn, maar ik wou gewoon dat de hele wereld je heen gelijk op ging met je level.
no worries, overkomt de beste ;)
Equazor_ schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:34:
Ik heb nog steeds het volgende probleem met het spel, Ik heb boven en onder een zwarte balk van ongeveer 2cm.

Ik lees op andere forums dat toen het spel uit kwam dat meer mensen dit probleem hadden, maar dit kwam veel voor als je 2 schermen of een Ultrawide scherm gebruikte.

De settings staan allemaal goed in het spel.
Fullscreen
16:9 aspect ratio
resolutie: 1920x1080
Resolution scale op 100%

Gebruikte hardware:
PC met een GTX1080 via HDMI aangesloten op een LG OLED65C8
Ik draai windows 10, voorzien van alle updates.

Wat heb ik geprobeerd:
Andere videokaart drivers
Andere HDMI kabel

Nu kan ik met een borderless gaming tool het probleem fixen door borderless window te draaien maar dan kan je HDR niet aanzetten.

Gelukkig zijn zwarte balken op een OLED niet heel erg maar ik zou het liefste toch echt fullscreen willen gebruiken.

suggesties?
Je geeft aan dat de instellingen in het spel goed staan, heb je ook gecheckt of de instellingen van windows op hetzelfde staan? ik heb het idee dat die dan op 1920x1200 (ipv 1080) staat, waardoor je een 16:10 verhouding krijgt en het beeld dus breder wordt in verhouding. hierdoor kan hij in de hoogte (boven en onder) het scherm niet meer vullen

• gamerboy
antonvdijk schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:30:
Overigens inhoudelijk:
Ik lees hier en daar dat Odyssey een relatief makkelijke game is.
Heb af en toe toch best moeite in grotere gevechten, maar ook zeker op zee, om te winnen.
Zijn er bepaalde trucjes? ik las bijvoorbeeld de heal vaardigheid en verder focussen op jager/hunter.
Zelf vind ik dit geen leuke speelstijl, dus heb wat anders gekozen.
Ben benieuwd welke speelstijlen jullie erop na houden.
Ben ik het zelf mee eens echter bij de bossfights (zal niet spoileren maar je weet waar ik het over heb als je ze tegen komt) gebruik ik de heal abilities wel. daarnaast zorg dat je autocraft aan hebt staan voor je arrows en gebruik die dan ook veel. early game kan je de snake-set (van armor) compleet krijgen en die geeft poison damage welke super handig is. daarnaast zoek een bow die fire/poison damage op de boog heeft zitten en bewaar deze. dit is altijd nog een goed na-effect.

dat zijn een beetje mijn bevindingen maar vraag gerust door ;)

• EdwinB
Floks schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:42:
Die laatste upgrades van je schip zijn wel duur.... iemand een idee hoe te farmen?
De laatste upgrade van elk onderdeel van je schip heb je niet persé nodig. Voor de achievement is het in ieder geval voldoende om alles te upgraden tot het één na hoogste niveau.

In plaats daarvan gewoon lekker quests doen en de DLC als je klaar bent met de main storyline.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
rens-br schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:37:
[...]

Wat vond je niet goed / fijn aan het paardrijden?
Niet zozeer 'niet goed' in Oddysey, maar het paardrijden in RDR2 vind ik zo mooi gedaan, inclusief het voeden, verzorgen en algemene bonding dat ik denk dat in elke game waar paardrijden in zit een terugval is vergeleken bij RDR2.

Al denk ik ook wel weer dat dit in een spel als oddysey weer wat overdreven zou zijn omdat het over het algemeen gewoon een 'snellere' game is als RDR2, daar paste het ook wel goed in naar mijn idee.

In oddysey met al die heuvels (bergen) ben ik wel blij dat ik me geen zorgen hoef te maken dat Phobos te pletter valt :+

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Sipio schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:49:
Niet zozeer 'niet goed' in Oddysey, maar het paardrijden in RDR2 vind ik zo mooi gedaan, inclusief het voeden, verzorgen en algemene bonding dat ik denk dat in elke game waar paardrijden in zit een terugval is vergeleken bij RDR2.

Al denk ik ook wel weer dat dit in een spel als oddysey weer wat overdreven zou zijn omdat het over het algemeen gewoon een 'snellere' game is als RDR2, daar paste het ook wel goed in naar mijn idee.
Ah op die manier. Kan mij de terugval inderdaad dan goed voorstellen. Ik vond het bij RDR2 soms een beetje overdreven. (Al was het een heftig moment toen mijn eerste paard overleed en niet meer terug kwan :()
In oddysey met al die heuvels (bergen) ben ik wel blij dat ik me geen zorgen hoef te maken dat Phobos te pletter valt :+
Nja hij / ze gaat wel dood hoor. Maar komt gelukkig na een tijdje weer terug.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
rens-br schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:55:
[...]

Ah op die manier. Kan mij de terugval inderdaad dan goed voorstellen. Ik vond het bij RDR2 soms een beetje overdreven. (Al was het een heftig moment toen mijn eerste paard overleed en niet meer terug kwan :()

[...]

Nja hij / ze gaat wel dood hoor. Maar komt gelukkig na een tijdje weer terug.
Ik ben in RDR2 1 keer een ravijn ingestort en tijdens de val al op stop gedrukt en een nieuwe save ingeladen, kon het niet aanzien, 😂 was erg begaand met mijn trouwe ros.

Wist trouwens niet dat phobos ook dood kon, toch maar iets voorzichtiger doen dan, komt dan iig weer terug dat scheelt :P

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Sipio schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:06:
Wist trouwens niet dat phobos ook dood kon, toch maar iets voorzichtiger doen dan, komt dan iig weer terug dat scheelt :P
Kwestie van hard genoeg vallen. :P

• Bart ®

Bart ®

Paard met vleugels gaat niet dood.

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

Chaoss schreef op maandag 11 november 2019 @ 01:25:
Ik had vandaag pas voor het eerst dat mijn paard dood ging omdat ik van een huge cliff spring, achja /care. Het paardrijden is idd ruk vergeleken met RDR, dit beest beweegt zo houterig. Moet zeggen dat ik best veel lopend doe.

Be nu lvl30 en red mij prima in de meeste gevechten, gebruik een combi van assassin, warrior en hunter. Maar de veldslagen zijn wel erg lastig merk ik, heb de laatste 2-3 pogingen verloren. Het is niet dat ik zelf dood ga maar ik moet toch best lang op een vijand inhakken voordat hij dood is en dan gaat het niet snel genoeg. Laatst keer had ik 3 luitanants en 20 soldiers dood en alsnog de slag verloren. Hoe doen jullie dit?
Focussen op captains. Ik dood nagenoeg geen soldiers.

I have the cape.

• antonvdijk
RoeKoe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:09:
Gister AC Odyssey toch maar even op de kop getikt. Ik was enorm fan van de eerste delen en kon mijn weg in eerste instantie niet echt vinden in AC Orgins. Ga er nu met een andere instelling in wetende dat het een open world RPG is geworden.

Iemand nog tips en tricks voor de beginner?
1. De starterslocatie moet je even doorkomen
2. Alle begin is moeilijk/moeizaam, het wordt veel leuker naarmate je wat dingen geunlocked hebt
3. Doe wat je leuk vindt, er is zoveel te doen (je moet niet alles doen)
4. Focus je in eerste instantie op 1 talent tree
5. Er is een heal talent, neem deze altijd (in ieder geval niveau 1)

verder zal ik niets verklappen, gewoon lekker zelf ervaren :)
maar bovenstaande is hoe ik er tegenaan keek, heb het spel nu paar weken en de main storyline 1x rond.

• Broodro0ster
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-02 23:25
RoeKoe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:09:
Gister AC Odyssey toch maar even op de kop getikt. Ik was enorm fan van de eerste delen en kon mijn weg in eerste instantie niet echt vinden in AC Orgins. Ga er nu met een andere instelling in wetende dat het een open world RPG is geworden.

Iemand nog tips en tricks voor de beginner?
Ik kan mij herinneren dat het in het begin een beetje zoeken was en in het begin waren gevechten vrij moeilijk. Je moest de gevechten zoveel mogelijk 1-on-1 houden want vijand ging niet snel dood.
Zodra ik level 10 was, had ik een aantal skills, betere gear en ik kon vechten met groepjes vijanden. En vanaf dat punt vond ik het heel leuk om verder te spelen.

• G_Dragon
https://www.psx-sense.nl/...hijnt-voor-de-ps4-en-ps5/
Klink erg leuk als dit waarheid is :)

• westergas

westergas

rikkie_pc

Zit nu op 110 uur ~97% en voor mij is de rek er wel uit. Er is ontzettend veel content maar er zit weinig diepgang in. Allemaal meer van het zelfde.
En jammer dat je eigenlijk vrijwel niets hebt aan je (dure!) boot, behalve af en toe naar een eilandje varen.

Zal mezelf pushen tot de 100% maar de DLC's ga ik niet spelen denk ik.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04:20

sjaool

Every life should have 9 cats

westergas schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:45:
Zit nu op 110 uur ~97% en voor mij is de rek er wel uit. Er is ontzettend veel content maar er zit weinig diepgang in. Allemaal meer van het zelfde.
En jammer dat je eigenlijk vrijwel niets hebt aan je (dure!) boot, behalve af en toe naar een eilandje varen.

Zal mezelf pushen tot de 100% maar de DLC's ga ik niet spelen denk ik.
Ik heb begrepen dat DLC's zeker de moeite waard zijn. Atlantis was bijna net zo groot als de normale game heb ik begrepen.

Ik zit nu op 54% en iets meer dan 126 uur. Ja, ik hou er niet van om door een game te racen. Zonde van het geld en de game is gewoon prachtig om in rond te lopen. :P

"When you grow up your heart dies"

• G_Dragon
Yes! Ik kan het eindelijk zeggen na 165 uur en 33 minuten, ik heb de game 100% gespeeld!
  • Alle quests & side quests gehaald
  • Alle locations voltooid
  • Alle dlcs uitgespeeld
  • Alle legendary weapons
  • Alle upgrades van het schip
  • Mastery Level 708

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 11:05
Ben gisteren maar eens een game+ spel begonnen. Was bezig met de Atlantis DLC, maar ik had geen idee meer wie wie was! Dus een game+, met focus op het verhaal om m'n herinneringen te verversen :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• westergas

westergas

rikkie_pc

G_Dragon schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:21:
Yes! Ik kan het eindelijk zeggen na 165 uur en 33 minuten, ik heb de game 100% gespeeld!
  • Alle quests & side quests gehaald
  • Alle locations voltooid
  • Alle dlcs uitgespeeld
  • Alle legendary weapons
  • Alle upgrades van het schip
  • Mastery Level 708
Dat is echt bizar.
Ik zit op 132 uur (ik ben een langzame speler maar dan nog) en zit op 99% van het basis spel. Schip upgrades op het 1 na hoogste level. Max schip is echt extreem duur (en compleet nutteloos), hoe dat in 165 uur kan is me een raadsel...

• G_Dragon
westergas schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:47:
[...]

Dat is echt bizar.
Ik zit op 132 uur (ik ben een langzame speler maar dan nog) en zit op 99% van het basis spel. Schip upgrades op het 1 na hoogste level. Max schip is echt extreem duur (en compleet nutteloos), hoe dat in 165 uur kan is me een raadsel...
Dank u , ik zie uw reactie als een compliment :).
Ik doe niks anders dan u, gewoon de main story en daarna de side quests en exploren.

Hier een screenshot van mijn uplay, zoals u ziet zit ik inmiddels op 175 uur.

G_Dragon wijzigde deze reactie 23-12-2019 23:13 (3%)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 00:11
Hulleman schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:25:
[...]
De atlantis DLC is ook leuk om te doen.

Ik vond AC nooit te pruimen, totdat ze met origins de open wereld tour opgegaan zijn. Ben wel benieuwd naar AC Ragnarok :)
Die Atlantis DLC heeft mij echt verbaasd. De eerste DLC (hidden blade, toch?) kon mij nauwelijks boeien, maar Atlantis leek wel een heel spel op zichzelf. Heel erg groot en erg mooie werelden.

Ook ik kijk uit naar Ragnarok :)

• EdwinB
DM89 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:08:
Ik ben van plan AC Odyssey te kopen, heb alleen nooit een AC game gespeeld.. is dit een probleem?
Het is gewoon een tof spel om te spelen en ik had er zelf weinig last van dat ik eerdere AC's niet/amper gespeeld heb.

Misschien zelfs een voordeel, want overal klagen mensen erover dat deze AC zo afwijkt, niet in lijn is met het verhaal, enz, en.

• Bart ®

Bart ®

Ik ben van plan AC Odyssey te kopen, heb alleen nooit een AC game gespeeld.. is dit een probleem?
Nee hoor.

I have the cape.

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:37
Nee hoor, het verhaal is prima te volgen zonder voorkennis.

• Hulleman
  • Laatst online: 00:13
Rick-Jan schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:26:
[...]

Toch apart, ik heb Origins helemaal uitgespeeld ( en van genoten!), maar niet aan Odyssey kunnen wennen, Combat voelde niet fijn en het leek wel heel veel op origins allemaal.
Dat kan natuurlijk. Het lijkt zeker op elkaar, maar odyssey gaat qua gameplay veel verder en er is meer te doen. Het spel boeit mij, maar ik snap je als je zegt dat je t al eerder gezien hebt. Ik hoop dat Ragnarok veel nieuwe dingen gaat brengen. Zal wel iets worden met de 9 realms uit de noorse mythologie.

@Piet_Piraat7, vond ik ook! Daar hebben ze echt aandacht aan besteed. Hidden blades vond ik wat cheap overkomen, speelde zich af op de map die je al eens had gespeeld en deed echt hetzelfde kunstje met the elders ipv the cult.

• erik91
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 05:15
Zo, helemaal uitgespeeld inclusief DLC. Ben er iets meer dan 130 uur mee zoet geweest en tot level 86 gekomen. Alle location objectives gedaan, vrijwel alle quests gedaan. Een aantal quests niet kunnen afronden doordat ik te ver in de story was. Had bijvoorbeeld een quest van Kleon open staan maar die was verdwenen toen ik terug keerde naar Attika en die plaag aan de gang was. Het enige wat ik niet gedaan heb is alle Ainigmata Ostraka's oplossen, alleen als ik ze toevallig tegen kwam. Over een tijdje maar is beginnen met de new game + mode.

Ik zit op dit moment alleen met het probleem dat ik mijn wapens / armor niet meer kan upgraden door een tekort aan resources. Zelfs als ik alle overbodige wapens / armor scrap kom ik nog obsidian glass en drachmae tekort.

Atlantis DLC is trouwens echt super vet _/-\o_

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:23
SH-FR schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:58:
Inmiddels AC Odessey inclusief de Atlantis DLC helemaal afgerond. Ik vond het een erg goede game. Kocht hem in eerste instantie als echte Griekenland-fanaat ook om die reden. Missies waren vermakelijk, afwisselend genoeg en het is opmerkelijk hoeveel uren je in dit spel kunt stoppen zonder dat je je echt gaat vervelen. Wel moet ik zeggen dat ik de Atlantis DLC een tikkeltje ingewikkeld vond. Kon het verhaal soms niet helemaal volgen, misschien lette ik ook teveel op de details. Wel genoten van de DLC verder, erg gaaf gedaan.

Hoogtepunten uit de game vond ik toch wel de boss-fights. Erg interessant hoe je daar naartoe werkt en hoe uitdagend die gevechten waren. Daarnaast zeer goed uitgewerkte map, met iedere regio die zijn eigen uitstraling en personages heeft.

Ik heb geen vorige AC games gespeeld, dus in die zin ga ik ook niet vergelijken. Op internet lees je veel Odessey vs Origins, maar ik beoordeel de game gewoon individueel, zoals het mijn inziens ook gewoon hoort. 8.5 van mij!
Ik verveelde me na 10 uur al met Odyssey, maar als het je eerste AC is, kan ik me voorstellen dat het wat makkelijker te pruimen valt. Ik had al iets van 120 uur in Origins zitten. Die vind ik overigens ook een stuk beter.
Betaal gewoon de bounty? Het is niet dat je geld tekort komt na een tijdje...

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 11:05
bram1984 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:00:
[...]

Ik verveelde me na 10 uur al met Odyssey, maar als het je eerste AC is, kan ik me voorstellen dat het wat makkelijker te pruimen valt. Ik had al iets van 120 uur in Origins zitten. Die vind ik overigens ook een stuk beter.
Net even gekeken, maar volgens de app heb ik nu 430 uur staan (kan niet kloppen!) Heb me geen moment verveeld in het spel. En ik heb de gehele AC serie gespeeld. Origins heb ik "maar" op 165 uur staan. Persoonlijk heb ik meer genoten van Odyssey dan van Origins.
bram1984 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:33:
[...]

De mercenaries vond ik een bijzonder storend aspect van Odyssey. Al kwam je er eentje tegen, dan kwamen ze ineens allemaal. Soms was ik 20 minuten lang alleen maar met mercenaries aan het kloten.
Ik vond die huurlingen in Odyssey juist veel beter dan in Origins. Proberen niet gezien te worden (je kunt een fort helemaal leeg halen ook al heb je 5 huurlingen op je staart) of juist wel gezien worden en 5 huurlingen lokken (vooral in het begin veel gedaan om te stijgen in de ranglijst). Gaf juist die extra uitdaging!

Afkopen heb ik nooit gedaan, als ik er vanaf wilde, ging ik even naar de sponsor en had ik een "goed gesprek" met hem :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• EdwinB
Who Am I? schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:00:
In het ergste geval kun je de moeilijkheid nog op easy zetten natuurlijk ;)
Dat werkt inderdaad erg goed. Bij bepaalde bosses heb ik dat dan ook gedaan. Een spel mag best uitdagend zijn, maar ik speel ook gewoon voor mijn plezier en na een x aantal keer niet halen van een boss gaat die gewoon op easy tegen de vlakte. Soms hielp het ook wel om op internet even wat tips op te zoeken om de betreffende boss toch op normal neer te kunnen halen.
Pagina: 1 2 3 4 5

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True