Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zucht, wat een gejank om niets weer... Het is een spelletje...

I am the great Cornholio!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:39
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:32:
Gisteravond nog even een paar uur gespeeld, ben nu inmiddels level 11.
Vind het een geweldige game en hoop dat hij me blijft verbazen.
Speel de game grotendeels voor de Story en wil de map 100% icons halen , zoals ik bij Orgins ook had gedaan.

@mike0001

Heb geen last meer van lag gehad :)
Gewoon uit nieuwsgierigheid, aangezien je Origins blijkbaar ook al gespeeld hebt: waar verbaas je je zo over? Ik ben er na een uur of 25 (level 18 volgens mij) mee gestopt omdat juist niks me verbaasde. Gewoon Origins maar dan ietsje uitgebreider maar wel met minder gevoel voor schaal. Uiteindelijk was ik weer lekker icoontjes af aan het werken op een kaart. Misschien heb ik te snel opgegeven, maar tot aal level 18 vond ik niks noemenswaardig aan de game.

Edit: Ik hoop dat de volgende AC weer een soort van reboot wordt. Maar nu met de stap naar volwassenheid zoals andere games die deze generatie ook gedaan hebben. Het voelt en klinkt allemaal zo infantiel en "gamey". Iets ergens bezorgen? Laat me maar 10 minuten op een paard zitten of een manier van fast travel gebruiken en niet letterlijk 15 seconden een kant op rennen. Doe dat dan lekker zelf de volgende keer. De controls van het paard mogen ook drastisch aangepast worden qua feel. Het voelt meer alsof je in een auto zit. En dan die voice acting. Je kan bijna geen enkele NPC serieus nemen. Tegen het cartooneske aan. Als je op het begin dat gezin redt in dat afgebrande dorp, dan rennen ze 10 meter weg en dan gaan ze daar op een rijtje springend staan juichen alsof hun favoriete club heeft gescoord. Kan dan niet ff op een andere realistischere manier? :+

bram1984 wijzigde deze reactie 25-01-2019 09:15 (33%)

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

bram1984 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:08:
[...]
Je kan bijna geen enkele NPC serieus nemen. Tegen het cartooneske aan. Als je op het begin dat gezin redt in dat afgebrande dorp, dan rennen ze 10 meter weg en dan gaan ze daar op een rijtje springend staan juichen alsof hun favoriete club heeft gescoord. Kan dan niet ff op een andere realistischere manier? :+
Oh, bij mij werden ze voor mijn neus toen ik wegliep achter mijn rug geëxecuteerd, dat zag er dramatisch en triest uit. :+ O-)

Jivebunny wijzigde deze reactie 25-01-2019 10:16 (3%)

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• bram1984
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:42:
[...]

Ik vind de setting en tijdperk erg interessant om in te spelen, ook al is het 70% een kopie van Orgins.
De nieuwe elementen voelen als een grote verbetering aan, waardoor het fijner speelt.
Weet niet of u de game speelde voor de story of andere redenen?

Zelf speel ik het spel namelijk echt voor de Storymode, alleen daarvoor moet je soms levelen voordat je bepaalde missies kan doen. Om die reden kies ik ervoor om elke nieuwe regio eerst alle Icons te completen voordat ik de story verder speel.
Op deze manier blijf je altijd iets boven het level van de storymissie, dit was in Orgins namelijk wel de beste manier.

Edit:

Ik zie dat jij je forumpost hebt aangpast.
Ik vind juist het vrij rondrennen en ondekken het mooiste wat erbij is, was al verbaast dat er een quick save optie in het menu was.
Zelfs als ik naar een ander eiland moet pak ik braaf mijn schip om erheen te varen, onderweg natuurlijk nog even de piraat uithangen :).

Ben het met je eens over dat gezin die stom begon te springen, mijn vriendin en ik dachten dat het een bug was en hebben het opgenomen. Maar dit is dus geen bug 8)7
Mwah, ik vind het verhaal van AC doorgaans vrij lame dus dat aspect boeit me nooit zo. Ik speel het meer voor de lol en het freeroamen. Ik doe ook eerst alle sidecontent voordat ik verder ga met het verhaal.

De nieuwe elementen voelen op zich wel als een verbetering, maar aan de andere kant vind ik de game op veel vlakken minder dan Origins. Ik ben me in ieder geval in mijn 18 levels geen enkele keer verbaasd.

@Jivebunny Die executie zie je niet hoor. ;)
AC3 remastered is voor 29 maart.

Hij ziet er goed uit, en TokW is een hele leuke dlc, maar denk niet dat ik er nog eens doorga, heb ik de tijd niet voor. Al heb ik wel wat heimwee naar de MP

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 07-02-2019 12:19 (10%)

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-02 22:08
MatMich schreef op maandag 11 februari 2019 @ 02:12:
Mooi spel maar ik moet wel zeggen dat de keyboard besturing op een PC echt heel erg hard zuigt.
De helft van de tijd reageert het echt als een drol.

Ik zou een ander platform dan PC adviseren.
Of een Xbox controller aansluiten. Werkt dus met zoveel games een stuk fijner. Ik gebruik eigenlijk geen muis en toetsenbord meer

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 11:44

luigi87

Domotica Fanaticus

Shadow343 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Die hyrkanos dude heb alle side missions al gespeeld in die area met level 9 nu
ik heb hem van de rand gekeild volgens mij met een sparta kick.
Hulleman schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:38:
[...]

Klopt ja, wanneer je kan enteren er door heen rammen. Ik ben net opweg naar t orakel voor de eerste keer (geen idee of je daar vaker heen moet), maar dan heb je n idee waar k ben
Ben al stukje verder. maar heb het even uitgevoerd en werkt prima idd :D

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

ik wil niet bot klinken, maar heb je al eens bedacht dat je misschien gewoon zuigt in videogames?

of op zijn minst de diffculty lager zetten als je moeite hebt.

Combat in dze game is echt niet moeilijk vergeleken met wat er op de markt is. En een first person shooter vergelijken met een 3rd person actie game is zo scheef als maar zijn kan

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 14-02-2019 00:22 (37%)

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:02
MatMich schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:08:

Ze zouden eens naar Farcry moeten kijken hoe het wel hoort.
Dat is een... schietspel?

• bram1984
Notna schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:35:
[...]

[...]

Bijzonder; ik heb mijn skilltree op een Warrior/Assassin build gezet met ditto wapens/armor (nadruk op Assassin) en een fort was echt, zelfs op lagere levels, binnen 10 minuten klaar (op Normal/Hard).

Gevechten zijn ook helemaal niet houterig. Nu denk ik wel dat deze game gewoon _niet_ gemaakt is voor een PC, maar een typische console game is. Gamen met een gamepad (op de PC) is wat mij betreft echt een must bij deze.

Ook snap ik niet dat je/men zo een moeite hebt met de huurlingen. Koop ze óf af voordat je een fort gaat doen (je stikt toch vaak van het geld) óf zorg ervoor dat je stealthy je werk doet. Vanaf level 35 had ik echt 0 moeite om mercanaries van gelijk level dood te maken, zelfs niet als ze met 3 of 4 man kwamen.

Nu op level 65 (bijna de 70, yay :P ) ern doe bijna geen moeite meer om ze af te kopen. Als ze komen, dan komen ze maar :+
Ik wilde ze niet afkopen, maar juist verslaan voor de loot en gewoon omdat het kon. Maar goed, ik heb de game bij level 17 of 18 op marktplaats gezet. Dus over alles wat daarna gebeurt, kan ik niet meepraten.

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:12
luigi87 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:05:
Als je in een dialoog een verkeerde reactie geeft lig je weer eens in bed met de een of ander.
Als je niet voor de optie met het hartje kiest, dan zal dat ook niet gebeuren :+ Mijn Kassandra wordt langzaam de hoer van het oude Griekenland :+ Zou wel grappig zijn als er ineens "Game Over, killed by STD" in beeld komt _O-

• Hulleman
  • Laatst online: 15:31
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:13:
[...]

Als je niet voor de optie met het hartje kiest, dan zal dat ook niet gebeuren :+ Mijn Kassandra wordt langzaam de hoer van het oude Griekenland :+ Zou wel grappig zijn als er ineens "Game Over, killed by STD" in beeld komt _O-
Ik speel ook als Kassandra en inderdaad, ze is er niet vies van. Verbaasd me nog dat de NPC's ook nog een beetje hard to get gaan zitten spelen. Voor een bak pixels ziet ze er toch niet onaardig uit, mij wat te breed in de schouders, maar toch :+

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Nu online

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

bvenlh schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:19:
Wat vinden jullie van de duur van de game? Ik heb er echt al veel uren opzitten (lvl 48) maar ben nog lang niet klaar, doe ook wel redelijk wat sidequests als ik in de buurt ben. Ben nu bij het Odyssey verhaal waar ik de graanvoorraad van Sparta in brand heb gestoken.
Persoonlijk vindt ik het spel heerlijk lang, heb er inmiddels >120 uur inzitten (inclusief sidequests e.d.).

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• FranticDJ
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11-01 01:13
Bas170 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:43:
[...]

spoiler:
Dacht dat je daar automatisch uit geteleport wordt zodra je de loot (z'n hoofd) pakt.
spoiler:
nope, heb ook nog steeds z'n HP bar in beeld :') maar vond net een filmpje. als je uit die kamer bent gelijk rechts. Dan klimmen en een stukje zwemmen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19:20
Kwam gister een avontuurlijke hond tegen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-02 08:11

Willybubba

Nut up or shut up.

Van het weekend even kort AC3 Remastered gespeeld. Ik vond hem destijds al underrated, dat weet ik nog wel. Nu merk je wel dat het een oudere game is, maar qua gameplay, sfeer en verhaal doet het mij meteen verlangen naar een nieuwe old-school AC game. Het begint meteen al met een introverhaal over Templars en Assassins en zo... Dat mis ik wel een beetje.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
NenF2018 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:42:
Bij RDR2 had ik het gevoel dat ik me in die wereld bevond, en hier heb ik echt het gevoel een spelletje te spelen.
de reden waarom ik RDR2 geen reet aan vond en Odyssey wel...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:40
Ik heb laatst ook Odyssey weer opgepakt na RDR2. Op sommige vlakken is het een stap terug, maar qua snelheid vind ik Odyssey echt een verademing. Het tempo waarop je je door de wereld begeeft, het looten van vijanden en kampen, fast travel. Gaat allemaal zoveel fijner dan in RDR2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20-02 13:35
Ik vond RDR2 ook niet leuk om te spelen, het zag er super uit maar het kwam me te veel neer op van cutscene naar cutscene rijden, met redelijk platte en korte combat momenten (je schiet ze ff neer en dan is het weer klaar).

Met AC Oddyssey heb ik gevechten een beetje in dark souls stijl, dodgen, blocken, powers af laten gaan als je adreline hebt opgebouwd, ik heb er meer lol mee. Het stealth werkt ook cool, misschien is het allemaal wel erg vergevend, niet het gevoel van wow als ik een 'baas' neerhaal maar het verhaal gaat verder en er zit een lekkere flow in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
Ik heb RDR2 uitgespeeld voor het verhaal en vanwege de mooie wereld. Odyssey is inderdaad zo "gamey" (tegen het kinderachtige aan soms) als maar kan, zoals @NenF2018 al zegt. Totaal ongeloofwaardig met hilarische voice acting en het gevoel voor schaal vond ik ver te zoeken, waardoor ik al snel afhaakte. Dan vond ik Origins echt een stuk beter.
ok en effe terug on topic... trailer voor de tweede story arc:

YouTube: ASSASSIN'S CREED ODYSSEY: STORY ARC 2 - THE FATE OF ATLANTIS

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09:49
Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:32:
[...]

Ik had de story af na 200 uur, maar heb nog genoeg andere quests (non-repeatable) die ik nog moet doen.
Dat zijn flink wat uren! Dan heb ik nog een lange weg te gaan, want elk nieuw eiland waar ik kom doe ik alles voordat ik verder ga met de story. Zo heb ik orgins ook 100% gespeeld,

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:17
G_Dragon schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:00:
[...]

Herkenbaar, eerst lekker rustig en dan oh even snel het verhaal afmaken >:) .
Is level 99 het maximaal zonder of met DLC? weet wel dat ik nog een lange weg heb te gaan met mijn level 26..
Ik denk met, maar dat weet ik niet zeker (aangezien ik wel de DLC heb).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:19:
@Wailing_Banshee ik ben nu level 49 , ging best hard met de xp die ik kreeg de afgelopen dagen :).

Vond op een afgelegen eilandje de drietand van poseidon toen ik aan het exploren was, was zo blij als een kind. Gebruikte al bijna vanaf het begin een blauwe drietand en had tot gisteren geen nieuwe gevonden.
Die drietand heeft een heel leuk voordeel: onder water kun je ook heel veel ontdekken! Ik wil nog wel eens een schip doordemidden varen en dan achter de kisten aan duiken... Niet aan te raden zonder de inscription op die trident :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Heb even niet gespeeld ben nu level 76 om aan de dlc te beginnen. Die setts die ze erin hebben gesoken is wel nice. Ik ging altijd met een assassins build, maar heb nu een warrior build voor de verovringsbattles, mijn warrior damage is meteen verviervoudigd.

Ben wel benieuwd naar de abilities en gear die eraan komt nu

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:39:
[...]

Dat vind ik wel onwijs gaaf uitgewerkt van Ubisoft, zulke kleine details zijn altijd goed.
Ik zal goed oppassen onder water, want je hebt natuurlijk ook nog die gemene haaien die denken oeh ik zie eten..
In diepe zee zijn ze snel weg en hoef je er niet veel zorgen om te maken.

toevallig had ik net wat screenshots gemaakt toen ik die kist op m'n dek zag liggen en had ik, heel toevallig, ook een screenshot van die kist die door de lucht vloog:

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:34:
[...]

Is er een betere trident te vinden dan?
Want ik vind dat een heerlijk wapen om mee te vechten, lang moeten zoeken naar een epic trident
Mechanisch is een trident een speer, dus makt weinig uit of je met een trident of een speer doet. Ik gebruik speer van athena (+23% warrior damage + 9% alle damage, +25% health/damage tijdens conquest battles), en daar heb ik nog eens +15% damage voor -15% health opgegooid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 21-11-2019
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:00:
[...]

Klopt, alleen beide vechten ook hetzelfde ondanks het verschil in de vorm en grote?
Ik zal eens gaan kijken naar die Speer van athena , misschien kan die mij overhalen.
Persoonlijk vind ik een trident er gaaf uitzien + lekker vechten.
Je kunt een skin van een trident gewoon gebruiken op een normale speer.

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:00:
[...]

Klopt, alleen beide vechten ook hetzelfde ondanks het verschil in de vorm en grote?
Ik zal eens gaan kijken naar die Speer van athena , misschien kan die mij overhalen.
Persoonlijk vind ik een trident er gaaf uitzien + lekker vechten.
Ik zou zeggen probeer het zelf eens, maar ja, ze vechten hetzelfde.

En je kan idd de looks aanpassen van je gear zonder de gear zelf te veranderen. Ik gebruik de pirate set voor +50% assassin damage, maar die ziet er echt lelijk uit, dus heb de look aangepast naar wat kleurijkers

Acties:
  • +1Henk 'm!
Is verspilling van een engraving. Je spendeert wat? 3% ofzo van je tijd onder water? Gewoon swappen als je gaat duiken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:18:
@jacolc @AntiChrist7
Bedankt voor jullie gouden tip, heerlijk om alles zelf een uiterlijk te kunnen geven.
Heb gelukkig een goede speer kunnen vinden van level 99 , deze gelijk op de trident laten lijken.

Vraag mij alleen nog wel af hoe Ubisoft het gaat oplossen met de Legendary Gear/wapens, aangezien je die niet kan verkopen of dismantelen. De opslag in je schip lijkt de enige oplossing tot nu, maar wat moet je als die vol raakt met Legendary gear/weapens en je inventory ook. Dan zit je vast als speler, of je moet geen dubbele kunnen krijgen van de Legendary.
Volgens mij is dat iets wat ze hebben aangepast sinds Origin. Een legendary is uniek. Ik ben nu zo langzamerhand al m'n legendary spul aan het upgraden, dus ik heb alles nu weer in m'n inventory.

Wat betreft die speer, ik gebruik eigenlijk alleen daggers... Die weaponswap gebruik ik eigenlijk niet (tenzij de weekly iets nodig heeft). Dus daar heb ik die trident in zitten :D

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jurjen08 schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:47:
Wat ik niet zo snel kan vinden, wellicht dat iemand dit weet.
Ik heb nu wat low (20+) level legendary armor en ben nu inmiddels lvl 51.
Loont het om deze te upgraden?
Bij ander armor wordt alleen de armor waarde verhoogd, maar niet de stats (bvb 8% warrior dmg).
Ik zie soms hoge level armor met wel hoge stats, zijn deze geupgrade of opnieuw gevonden op dat level?
Alvast bedankt! :)
Als je de setbonus veel gebruikt misschien wel. Ik loop al heel lang met piratenset rond voor mijn assassin build en die upgrade ik wel. Maar het kost zoveel resources dat je best af bent eerst te beslissen welke pieces je echt gaat gebruiken, en level 20 is daar nog te laag voor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-02 01:36
Ik ben ondertussen alweer 300+ uur met deze game bezig, nog steeds op de eerste playthrough en ik heb nog niet eens alles van de map explored. Eergisteren wel het eerste deel van Fate of Atlantis uitgespeeld, waar ik ook gerust 3 avonden mee bezig ben geweest. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik alles in deze game lopend doe en Phobos nooit gebruik. Wel de unicorn en Pegasus skins geloot van de orichalcum vendor, maar het paardje blijft gewoon op stal. Verbazingwekkend hoeveel ze in deze game hebben gepropt. Ik ben de schoonheid van Red Dead Redemption 2 helemaal vergeten, nadat ik met deze game ben begonnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-02 01:36
G_Dragon schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:52:
[...]

Dat had ik ook gevonden, alleen het is geen antwoord op mijn vraag.
Tuurlijk als je uitrekent kom je uit op 1440 Mastery Levels, maar is dat het max wat je kan worden of gaat het nog hoger? :P

[...]

Dat zijn al mooi veel uren, zit net tegen de 100 uur aan. hoeveel van de map heb je al gecompleted?
Ben gisteren zelf begonnen aan " The Lecacy of the first blade " , die order of the acients was makkelijker dan ik had verwacht. Fate of Alantis staat hierna op mijn lijstje om te gaan spelen,
Ik heb nog een aantal kleinere eilandjes te exploren. Op sommige ben ik nog niet eens geweest, op andere heb ik nog een aantal quests en synch punten te bezoeken. De laatste keer dat ik heb gechecked had ik 94% van de map explored. Ik heb dus nog genoeg te doen tijdens het wachten op het 2e deel van Fate of Atlantis :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
Poops_McGhee schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:15:
[...]

Ik heb nog een aantal kleinere eilandjes te exploren. Op sommige ben ik nog niet eens geweest, op andere heb ik nog een aantal quests en synch punten te bezoeken. De laatste keer dat ik heb gechecked had ik 94% van de map explored. Ik heb dus nog genoeg te doen tijdens het wachten op het 2e deel van Fate of Atlantis :D
Dan ben je behoorlijk ver! Waar zie je dat trouwens op hoeveel % je zit? Ben er zelf ook wel erg benieuwd naar hoeveel ik zit :) is de dlc Fate Of Atlantis nog niet compleet dan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:56:
[...]

Nee deze heb ik niet gebruikt, wist geen eens dat er een glitch was.
Ben van mening dat zulke dingen het speelplezier verpesten en de game te makkelijk maken 8) .
Het blijft wel vreemd dat ik een heel stuk minder ability points heb, met iets minder experience... Nu heb ik nog niets gedaan met de DLC's en daar zitten ook een aantal ability points in, heb ik begrepen, maar toch...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Poops_McGhee schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Die set heb ik ook laatst compleet gekregen. Eindelijk! Maar na het "aantrekken" ervan, voelt het helemaal niet in deze wereld thuis, dus heb ik het maar "in de kast" gehangen. De 100% extra bow damage is wel leuk. Ik gebruik de bow alleen nooit hidden, dus in Assassin spec heb je er weinig aan. Cosmetisch gezien is het wel een leuke outfit, maar niet in Odyssey. In GTA Online zou het niet misstaan :D
Maar dat is het mooie van AC: Odyssey: als de looks je niet aanstaan, maar de specs wel, dan verander je toch gewoon de looks?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:28:
@jacolc Thanks! Die battles vind ik niet zo interessant, speel ook het liefst stealth/bow en daar past dit eigenlijk niet bij ....

De moeilijkheids spike bij die boar is echt belachelijk. Hij blijft maar Adds spawnen en regenerate ook nog eens health. Heb hem uiteindelijk weten te cheesen, maar totaal uit de game deze fight ...
Die boar is verreweg het lastigste mythische dier. Er zijn nog wel meer mythische wezens aanwezig in de game, maar die vond ik allemaal prima te doen.
-SaveMe- schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:57:
[...]
Enemies zijn wel allemaal health sponges ... En die legendary beasts helemaal. Vind ik totaal niet in de game passen. Leukste blijft tot stealthy en creatief een fort clearen :)

Oh, en die mercs zijn soms ook wel erg irritant :9
Ik had een meer melee speelstijl, omdat ik al snel in de gaten had dat die boog echt waardeloos is voor mij. Al vond ik een boog nog wel fijn met de perk dat alle pijlen gifpijlen worden. Vervolgens met mn melee/stealth build echt massive damage te doen als een tegenstander vergiftigd is (verlaagd armor). Je moet je volledig focussen op een speelstijl en daar ook je outfit / skills en weapon perks bij uit te kiezen. Tip, maak jacht op cultleden en zoek daarbij de cultleden op die een legendary set geven die je boogdamage verbetert.

Ik gebruikte een amazon legendary set (voor kassandra wat mij betreft ook de mooiste set) of pirate legendary set, incl bijna maxed out stealth/melee skill en melee/stealth weapon perks. Bijvoorbeeld combi 20% extra damage tegen elites/mercs en 50% extra stealthdamage. Met een stealth attack en vervolgens die special attack met de leonidas speer (ook stealth) sloopte ik de meeste mercs al wel mee. Ook als ze wat levels hoger waren.

Hulleman wijzigde deze reactie 03-06-2019 16:08 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:23

-SaveMe-

-klik-

Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:22:
[...]

Ik ben nu lvl56 en heb er iets van 120uur in nu. En zon 20 25% vd kaart nog te gaan. Het word wel heel eentonig. De eerder genoemde vergelijking met The Witcher 3 vind ik niet echt opgaan, die had veeeel meer diepgang en variatie. Maar het is wel een fijne timekiller dit :o
Inderdaad. Speelt zeer lekker weg. Zeker als je wat levels en dus abilities hebt is het echt smullen. Speel voornamelijk Assassin, maar schuw de boog en brute combat ook niet en vaak gaat dat lekker in elkaar over...

Wat ik wel erg mis is een soort van journal, waar je over het verhaal en personages terug kan lezen ...

Overigens ben ik nu level 49, met 65u op de teller....

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SemperFidelis
Bas170 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:54:
En blue rarity wapen voor 10 coins
Echt wie koopt dit nog? Hier heb je zelfs als je net begint vrij weinig aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Raem Nou, ik vind dat de main game al veel te veel content heeft, zeker als je die blauwe quest lines van de patches mee rekent. Ik denk dat ik om de game uit te gaan spelen de 150u wel ga aantikken en dan ben ik ook wel weer toe aan iets anders. Maar voor nu zit ik er nog lekker in !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja ik bedoelde de betaalde DLC.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Denk dat ik na 132u de game maar vaarwel zeg. Het was mooi, tijd voor wat anders...

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

Spuit 11 kwam er gisteren @lvl15 achter dat je twee zwaarden tegelijk kan uitrusten :*)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Nu online

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

First Blade vind ik vrij meh. Einde was wel interessant, maar meer niet.

Fate of Atlantis voelt lekker fris aan, met nieuwe enemies die andere aanvallen hebben dan de reguliere enemies, waardoor je beter moet nadenken over wanneer je je abilities gebruikt en meer moet dodgen tijdens combat.

Daarnaast mooie omgevingen in Fate of Atlantis. Persoonlijk vindt ik het echt een aanrader.

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • +1Henk 'm!
janvanmil schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:57:
Heeft iemand de laatste DLC al kunnen starten? Ik dacht dat die vandaag uit kwam,.of heb ik t dan verkeerd.
Ben nog niet thuis, maar is in principe vandaag. op reddit was er al "eerste gameplay" te zien

EDIT: is nu aan het downloaden

er moet nog een lost tale of greece komen denk ik?

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 16-07-2019 18:03 (12%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-02 15:16
QuZyX schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:12:
Als je alle content wilt (game + DLC), is dan de Ultimate Edition de juiste editie ?

Of zit daar (nog) niet alles in ?

Heb het opgezocht en die versie komt met een season pass, maar ik heb 0 ervaring met de season pass of wat dit is.. :)
Een bekende Ubisoft kwaal: je hebt een schema nodig om hun edities te snappen.

De season pass geeft je toegang tot alle DLC die uitgebracht is nadat het spel uitkwam. Dit gaat dus om nieuwe omgevingen, nieuwe missies, nieuwe beloningen oftewel echt nieuwe gameplay. De season pass van dit spel geeft je toegang tot drie episodes van Legacy of the First Blade, drie episodes van Fate of Atlantis en een extra missie. Daarnaast krijg je ook een remaster van Assassin's Creed III en van Assassin's Creed Liberation.

In de Ultimate Edition zit deze season pass maar ook het digital deluxe pakket, dat bevat wat uitrustingen, wat wapen, skins en boosters. Leuk voor erbij maar het voegt geen extra content toe. Als dat je niet interesseert en je wil die €15 liever ergens anders besteden dan kun je de Gold Edition kopen, dat is het spel plus de season pass.

Dus:
Standard edition: alleen het spel
Deluxe edition: het spel plus digital deluxe pakket
Gold edition: het spel plus de season pass
Ultimate edition: het spel plus digital deluxe pakket en de season pass

Acties:
  • +1Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

R.G schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:57:
Wat is er mis met oddyseyp ?
Niet goed geoptimaliseerd. Je hebt een monster PC nodig om dit smooth te draaien @4K. Zet dat maar uit je hoofd met deze setup. Genoeg over te vinden online.

Ik heb een 6700K en een 1080Ti en ik neem genoegen met 50-60 FPS @3440x1440 custom high/ultra. Dips rond 40fps. Loopt op sommige momenten alles behalve soepel maar ik ga er maar niet meer op letten, ga geen 2080Ti kopen voor 1 spel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

westergas schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:11:
[...]

Niet goed geoptimaliseerd. Je hebt een monster PC nodig om dit smooth te draaien @4K. Zet dat maar uit je hoofd met deze setup. Genoeg over te vinden online.

Ik heb een 6700K en een 1080Ti en ik neem genoegen met 50-60 FPS @3440x1440 custom high/ultra. Dips rond 40fps. Loopt op sommige momenten alles behalve soepel maar ik ga er maar niet meer op letten, ga geen 2080Ti kopen voor 1 spel :)
Cpu is je bottleneck. Mijn framerate verdubbelde toen ik van een quadcore naar een hexacore met HT ging.

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

westergas schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:56:
[...]

Zowel CPU als GPU zit af en toe rond de 100% dus als ik ze beide zou upgraden zit ik goed. Maar voor 1 spel vind ik dat wat overdreven....hoewel het wel begint te jeuken ;)
AC is niet het enige spel dat aanzienlijk beter loopt op een hexacore dan een quadcore ;). En in de toekomst worden dat er alleen maar meer...

Serieus, ik had een i5 4670k met een GTX1080ti. Ik game op 2560x1440@144Hz met nagenoeg alle settings max. In drukke gebieden haalde ik in AC:Origins zo'n 35fps. Na een upgrade van die i5 4670k naar een i7 8700k ging ik in diezelfde drukke gebieden van 35fps naar 70fps. In rustigere gebieden ging ik over de 100fps, waar dat voorheen bleef hangen op 65fps. Dat scheelde echt bizar veel. Van bijna onspeelbaar naar smooth as butter.

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
R.G schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:57:
Wat is er mis met oddyseyp ? Like
Een fx 6300 met een vega 64 32gb ddr3 dual channel, 1000w voeding , solid mainboard
4k ultra Odyssey haalt 32 fps op 850 ssd Evo op een 7200 rpm hd haal ik 31 fps
Het voelt nu alsof de Vega slechte aankoop is 🙈🙈😝😭
Trouwens resolutie van 4k naar 1080p blijft ook 32 fps
Als je op 4K en op 1080p dezelfde framerate haalt, dan is de CPU je bottleneck op 1080p. Op 4K lijkt 32fps me niet gek en valt me nog alles mee gezien je setup (ligt ook aan de settings waar je op draait ofc). Of een Vega 64 een miskoop is weet ik niet. Vega staat niet bekend dat het een hele knappe kaart is en al helemaal niet in AC.

Hulleman wijzigde deze reactie 29-07-2019 12:22 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 21-02 20:43
Gisteravond ook even een uurtje gespeeld met MSI Afterburner grafieken in beeld. Ik zie een beetje hetzelfde beeld van GPU op 100% met licht wisselende GPU core speed. De CPU schommelt veel meer en schiet alleen tegen de 100% in stedelijke gebieden.

Genieten van de game doen we zeker. Al een uur of 50 bezig en nog volop zin om te spelen. Dat is met andere games wel anders geweest (de laatste 3 tomb raiders bijvoorbeeld). Ik zocht gewoon een mooi excuus om een zak geld uit te geven aan een Ryzen upgrade :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 17-02 09:53
Gisteren opnieuw aan origins begonnen, deze keer op pc, eerst gespeeld op de one X.
Vond de game in 4k op xbox al mooi, maar op pc zie je toch wel goed dat alles toch echt nog een stuk mooier kan. Wat me vooral opviel is dat ik de wereld echt 10x overtuigender en interessanter vind in origins dan in Odyssey, ben ik de enige die vind dat de wereld van oddyssey ongeinspireerd aanvoelt? elke omgeving voelt hetzelfde, grotendeels copypaste aan.

Bij Origins heb ik veel meer het gevoel dat ik daadwerkelijk in oud egypte rondloop, dan bij oud griekenland in Odyssey. Grappig dat ik meer plezier haal uit een 2e keer origins dan een 1e keer odyssey.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-02 22:08
Ik heb dubbel zoveel uren in Odyssey zitten dan in Origins.

Toch ben ik het helemaal met je eens. Origins voelde veel completer.
Het verhaal greep me ook veel meer aan. Het begin van de Assassins.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat Odyssey nu met het verhaal te maken heeft.
Ja beetje met de present day en de Staff van Hermes.... mja....

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Voor ik aan Odessey begon (half Juni) was Black Flag mijn favoriet maar inmiddels is Odessey daar wel echt voorbij. Ik had ten tijden van de release geen "Zin" weer aan een AC te beginnen maar nu ik niets te spelen had en de game voor 22,95 op schijf te krijgen bleek (Ps4) heb ik hem toch aangeschaft.

Wat heb ik me hierin vergist zeg, sinds de eerste uren zit ik er echt helemaal in, wat een gave wereld. Nu 107 uur op de teller, level 69 en de hele kaart inclusief alle vraagtekens gehad. Alleen nog wat Story trophy's en dan kan dit wel eens mijn eerste AC game worden welke ik op 100% uit speel :P .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:07:
[...]

Helemaal met je eens, heb zelf de main map helemaal compleet op de side quests na. Ben gister begonnen aan aflevering 22 van Atlantis, hier gaat nog wel veel tijd inzitten ben ik bang.

Alleen verbaas ik mij over het feit dat je nog maar level 69 bent in 107 uur? :)
Ben namelijk zelf 120 uur bezig en level 99 ( mastery level 650 ), heb het idee dat je ergens veel XP hebt laten lopen als dit verschil zo groot is..
Ooh whow dat scheelt wel ja, had je de 50% Extra XP bonus aan? (Ik heb dat sinds lvl 55 ongeveer wel)
Ik heb alleen de missies gedaan welke verplicht zijn (en die reuzen), dus echt grote aantallen XP heb ik nog niet vergaard.

Misschien dat het zo met Main missies harder gaat.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:14:
[...]

Ja klopt, daarom schrik ik er ook best wel van.
Zal vanavond nog wel even een foto als bewijs uploaden, ja ik heb wel de 50% bonus aanstaan.
Die kreeg ik toen ik het spel kocht?
Ooh ja, ik had later pas door dat dit een optie was 8)7
Nou vind het wel prima, hak nu ook iedereen de moedern :) . Of geeft lvl99 nog een andere bijzonderheid?

Wel alvast de SeasonPass gekocht, wil alles er wel uithalen nu.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:19:
[...]

Tot level 99 levelen je wapens/gear mee en dat vind ik wel erg belangrijk, als je voorbij level 99 komt krijg je die mastery levels en daar ben ik erg tevreden over. Je kan dan nog meer je char aanpassen naar je eigen hand, ik krijg zoveel leven per hit dat ik gewoon al 40 uur lang niet dood ben gegaan..

De DLC's zijn zeker de moeite waard, heb de afgelopen 2 jaar geen game meer gespeeld die zo'n goede seasons pass had. Vind sowieso dat Odyssey een van de weinige goede single player games is van de afgelopen jaren, je bent er tenminste niet in 40 uur doorheen _/-\o_ .
Cool, klinkt goed. Ik ga vanavond aan de story beginnen dus hoop daarmee ook naar 99 te gaan.

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:30:
[...]

Cool, klinkt goed. Ik ga vanavond aan de story beginnen dus hoop daarmee ook naar 99 te gaan.
Top hou me op de hoogte! :)
Ik heb nog wel een screenshot van afgelopen zaterdag waarop te zien is hoeveel XP ik nu gemiddeld krijgt.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ja lvl27, dan kom je ook pas net kijken :P .
Graveren en upgraden heb ik ook tot lvl 55. Toen vond ik het laatste stuk van een set en die upgrade ik nu elke 5 levels even omhoog.

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:59:
Ja lvl27, dan kom je ook pas net kijken :P .
Graveren en upgraden heb ik ook tot lvl 55. Toen vond ik het laatste stuk van een set en die upgrade ik nu elke 5 levels even omhoog.
Hier de beloofde screenshots :)

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:31
Ike. schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:41:
Vandaag voor het eerst Assassin's Creed: Odyssey gestart op de PS4.
Ik heb de season pass gekocht en van beide alle 3 de episodes gedownload. Nu geeft de 'ingame store' aan dat er ook nog 'The Secrets of Greece' DLC is die in 'own' maar als ik die wil downloaden dan geeft de PSN store een error aan dat er geen content is.
Bekend probleem? Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Ik kan 'The Secrets of Greece' ook niet vinden in de PS Store.
Als ik het me goed herinner dan hoef je die niet apart te downloaden, je ziet de missies in de 'gewone' hoofdgame meteen.

• westergas

westergas

rikkie_pc

G_Dragon schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:03:
Trouwens kan je ook story creator uitzetten?
ja. Bij settings oid. Makkelijk te vinden.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:40
Ik zag dat de "Old Flames Burn Brighte" missie te spelen is. Kan ik de game (qua trophies) eindelijk op 100% zetten.

Raem wijzigde deze reactie 07-08-2019 13:09 (14%)

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-02 10:09
Ik ben zaterdag begonnen aan Oddysey en het is voor mij een positieve verrassing. Het vorige deel kwam ik totaal niet in en was ik snel op uitgekeken.
Ik ben nu net level 10 en vind het erg vermakelijk sofar. Ook tof dat je weer ala Blackflag weer lekker kan varen.
Hier ben ik nog wel even mee zoet.

PSN ID Binloading_nl

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:28:
@Donstil Ik ben nu bijna klaar met Episode 3, ben verrast hoe snel ik level in de dlc (Mastery Level 699)
Lekker :)

Ik ben door de vanilla game heen nu, eerste AC op Platinum.
127 uur uiteindelijk en geëindigd met level 78.

Heb nu al die DLC pakketten gedownload en de eerste missies van Legacy of the first blade gedaan.

• G_Dragon
Donstil schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:36:
[...]

Lekker :)

Ik ben door de vanilla game heen nu, eerste AC op Platinum.
127 uur uiteindelijk en geëindigd met level 78.

Heb nu al die DLC pakketten gedownload en de eerste missies van Legacy of the first blade gedaan.
Jou reis is dus net begonnen :), heel veel plezier met de uitbreidingen!
De enige tip die ik je kan geven is volg bij Atlantis wel een guide, want je wil de dlcs niet afsluiten met een bad ending want dat beinvloed best veel namelijk.

Ben trouwens wel benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen met leven 78 in de dlcs, ik had zelfs af en toe nog moeite :D ..

EDIT:

@Donstil done with the dlc

G_Dragon wijzigde deze reactie 13-08-2019 20:37 (13%)

Er is toch maar 1 ending voor de atlantis dlc?

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:00

Oxigeon

En zo is dat!

Hier eigenlijk ook een vaste AC speler. Odysey kwam echter zo snel op Origins dat ik deze nog niet heb gekocht. Is deze game beter dan Origins? Origins wel even gespeeld maar niet als alle ander3 games veel. De map was eigenlijk echt te groot voor mij haha. Te veel ontdekken en niet verder komen in de game.

Nu ik aam het typen ben denk ik ik ga hem weer eens instaleren

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Fuck ik stap net Atlantis Episode 2 binnen. Blijkt nu dat ik een trophy gemist heb in Episode 1 welke nu niet meer te halen is :(

Super irritant altijd die time sensitive trophy’s.

Mocht iemand dit dus lezen en ook een trophy hunter zijn. Voor de he Conqueror trophy moet je eerst de Quest Free Their Minds, the Rest Will Follow voltooien voor je aan het eind gevecht begint.

Edit: Gelukkig heb ik ook nog een save van twee uurtjes hiervoor *O*

Donstil wijzigde deze reactie 24-08-2019 12:31 (9%)

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-02 18:37
Net Atlantis uitgespeeld. Het blijft een heerlijk spel. Kan me niet herinneren dat ik eerder een spel een jaar aan het spelen was, en nog altijd niet alles gehaald heb, terwijl het leuk blijft :)

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

westergas schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:01:
Wat ik wat minder vind in dit spel is dat je hele kampen uit kan (moet?) moorden zonder dat daar een reden voor is. Spartan? Athens? maakt allemaal niet uit iedereen moet d00d. Past totaal niet bij de uitstraling van Kassandra die, afhankelijk van de dialoog keuzes die je maakt, zeer zachtaardig over kan komen.
Al speel ik met Alexios deel ik je gevoel. Je hebt sowieso geen allignment met een factie, iedereen is fair game. Enige gevolg is je Wanted level.

Overigens irriteer ik me vooral (op xbox One) aan de opstart tijd, checking for additional content.......

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zo ik heb de game en alle dlc uit. Bijna 167 uur plezier gehad. Voor mij de tofste AC tot nu toe.

• Ike.
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:45:
[...]

Jou reis is dus net begonnen :), heel veel plezier met de uitbreidingen!
De enige tip die ik je kan geven is volg bij Atlantis wel een guide, want je wil de dlcs niet afsluiten met een bad ending want dat beinvloed best veel namelijk.

Ben trouwens wel benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen met leven 78 in de dlcs, ik had zelfs af en toe nog moeite :D ..

EDIT:

@Donstil done with the dlc

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Welke wapens en armor set heb jij in die screenshot?

• G_Dragon
Ike. schreef op maandag 2 september 2019 @ 00:04:
[...]

Welke wapens en armor set heb jij in die screenshot?

Draag het volledige Demigod's Armor en gebruik de Arachne's Stingers ( van een mercendary ) / Hade's Bow

G_Dragon wijzigde deze reactie 02-09-2019 09:09 (4%)

• westergas

westergas

rikkie_pc

Spelen meer mensen op hard? Belachelijke HP sponsen zijn de vijanden dan zeg...

• EdwinB
G_Dragon schreef op maandag 2 september 2019 @ 00:34:
[...]

[Afbeelding]

Draag het volledige Demigod's Armor en gebruik de Arachne's Stingers ( van een mercendary ) / Hade's Bow
Je hebt geen 2 wapen in gebruik? Het lijkt me dat je altijd een 2e wapen in gebruik wil hebben zodat je daar altijd nog een extra health, damage, armor bonus over kan krijgen?

EdwinB wijzigde deze reactie 02-09-2019 14:01 (3%)

• Ike.
  • Niet online
steefje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:24:
Vraagje. Zet hem maar even in de spoiler tags

spoiler:
Ik ben bezig nu ongeveer level 30 en speel als Alexios. Nadat ik mijn moeder heb ontmoet moet ik mijn vader zoeken. Die blijkt dan ergens in een grot te zitten nabij Atlantis. Hij vraagt me vervolgens om op 5 plekken te zoeken naar een tablet (?) Al die gebieden zijn een veel te hoog level voor mij dus ik wacht nog even.
Is dit nu onderdeel van de main quest of van de DLC?
Main story ;)
Als je bij je quest lijst kijkt kan je zien welke quests bij de DLC horen en welke main story zijn.

• westergas

westergas

rikkie_pc

steefje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:41:
[...]

Thanks. Kan nu net zeggen dat ik het overzicht heel duidelijk vind. Scroll me de tandjes tussen alle beschikbare quests
Je kan ze ook sorteren tussen bepaalde types en op tijdstip ;)

• G_Dragon
Lol one shot kill

Mijn verzameling tot nu toe :)

• G_Dragon
Ike. schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:43:
[...]

Hoe heb jij al die mastery levels gehaald? Dan ben je toch ongeveer 99 + 600 keer in level gestegen, minus de 'extra' ability points die je in game kan halen.
Dan ben je toch honderden uren bezig?
Ik wou dat ik een antwoord voor je had, het enige wat ik gedaan heb is vroeg ingame levelen en voor de rest story/season pas spelen. Die Masterylevels gingen vanzelf omhoog door quests te behalen , ik ben nu bezig met alle locaties te voltooien op de orginele map en ben in 2 uur spelen bijna weer 1 mastery level omhoog ( 2.491000 xp ).

Edit;

Hier mijn stats

G_Dragon wijzigde deze reactie 04-09-2019 16:07 (8%)

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-02 18:37
Fotos taken "1". Dat vind ik je grootste achievement :o

• EdwinB
G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:58:
[...]

Ik wou dat ik een antwoord voor je had, het enige wat ik gedaan heb is vroeg ingame levelen en voor de rest story/season pas spelen. Die Masterylevels gingen vanzelf omhoog door quests te behalen , ik ben nu bezig met alle locaties te voltooien op de orginele map en ben in 2 uur spelen bijna weer 1 mastery level omhoog ( 2.491000 xp ).

Edit;

Hier mijn stats

[Afbeelding]
Iedereen moet maar spelen op zijn eigen manier, maar als ik mijn stats bekijk na zo'n 90 uur spelen geloof ik er helemaal niets van dat jij met 140 uur normaal spelen zo extreem veel meer van alles hebt. In mijn gedachten kan het niet anders dan dat je gebruik hebt gemaakt van slimme trucjes om zo op hoog tempo heel veel XP, gold en resources te harvesten.

• EdwinB
G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:44:
[...]

Ik begrijp uw reactie , het is ook een erg groot verschil en waardoor het zo groot is geen idee. Ik kan u alleen verzekeren dat ik nooit een glitch heb gebruikt omdat ik altijd al vond dat het je speelervaringen verpest in games.

Ik loot ook bijv. alle weaponraks in de kampen en alle paarse heb ik altijd al verkocht en de rest gesloopt, pas vanaf het moment dat mijn schip volledig geupgraded was ging het hard met mijn resources.
Ik wil je zeker ook wel geloven hoor, maar het verschil is echt heel erg groot. Hoe kan het dat je resources ineens heel gard gingen na volledige upgrade van je schip. Krijg je dan ineens meer resources binnen? Ook als je kisten opent op het land? Of ben je gewoon urenlang gaan varen om drijvende goederen op te pikken?

• G_Dragon
EdwinB schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:13:
[...]

Pas geleden op niveau 1 gekomen en daarna nog 1 niveau gestegen. Dat niveau heet S1 denk ik?
Ja klopt :) Pas wel op dat je niet verslagen word door de gene voor jou in de game, want dan neemt hij je rang weer over. Heb dit al 2 keer gehad :/

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:59
Wat een enorme DLC zit er bij Odyssey zeg. Ik had destijds de gold edition gekocht, maar na het uitspelen van het basisspel had ik Odyssey lange tijd niet aangeraakt. Inmiddels in chapter 3 van de Atlantis uitbreiding, echt enorm veel extra game. En mooi ook :D

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:59
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:43:
[...]
Op hoeveel uur zit je momenteel ? :)
De content is echt onwijs veel, als je de game 100% wil spelen ben je wel meer dan 160 uur bezig.
Ik geloof zo'n 90 uur, dus dat was de aankoop van de gold edition meer dan waard.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Er is idd een enorme bak content maar 3/4 daarvan is filler en repetitief. Nu ben ik altijd een succer voor vraagtekentjes op een map dus misschien draai ik te veel om de main story heen. Zal de main quest weer eens gaan volgen :)

• G_Dragon
Het completen van de orginele map schiet al lekker op, gisteren de 150 uur aangetikt.

G_Dragon wijzigde deze reactie 13-09-2019 10:39 (7%)

• steefje
Jullie hebben het steeds over 100%. Betekent dit dat je letterlijk iedere side-missie moet voltooien? Elk vraagteken hebt onderzocht, ieder camp moet hebben gecleard etc.

Is ergens zichtbaar op hoeveel procent je zit. En is dat ook zichtbaar per map? Is mij nog niet opgevallen namelijk.

Heb de maingame inmiddels wel uit, maar ben er nog niet klaar mee. Ik probeer nu alle mercs af te slachten en moet nog een stuk of 15 Cults (die kan ik ff niet meer vinden..)

En wat is wijsheid, nu starten met de DLC of eerst de vanila game helemaal op 100% zetten

steefje wijzigde deze reactie 13-09-2019 12:56 (9%)

PSN ID Binloading_nl

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Ik liep wat te zoeken op OC odyssey plaatjes en zag opeens iets wat ik nog niet eerder zag:

http://www.gamersheroes.com/wp-content/uploads/2018/10/Kalydonian-Boar-Level-20.jpg

Dat symbool naast het geld, wat is het?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Samsung 50ru7170

• G_Dragon
steefje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:54:
Jullie hebben het steeds over 100%. Betekent dit dat je letterlijk iedere side-missie moet voltooien? Elk vraagteken hebt onderzocht, ieder camp moet hebben gecleard etc.

Is ergens zichtbaar op hoeveel procent je zit. En is dat ook zichtbaar per map? Is mij nog niet opgevallen namelijk.

Heb de maingame inmiddels wel uit, maar ben er nog niet klaar mee. Ik probeer nu alle mercs af te slachten en moet nog een stuk of 15 Cults (die kan ik ff niet meer vinden..)

En wat is wijsheid, nu starten met de DLC of eerst de vanila game helemaal op 100% zetten
Als je de uplay app op je telefoon download kan je procenten zien van synchronization points & hoeveel procent je de game compleet hebt. Zelf wil ik elke icoon op de map halen en als laatste alle missies doen.

Ik ben met de seasonpass begonnen nadat ik de cult helemaal had gedaan en ik de hoogste mercenary had verslagen 8)

Gisteren de 160 uur aangetikt en nog 3 eilandjes te gaan :)

G_Dragon wijzigde deze reactie 17-09-2019 08:19 (89%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:20
Die Atlantis DLC is echt huge man. Ik dacht dat het (ala vorige games) gewoon een paar missies zou zijn en thats that. Niets van waar en ik geniet er goed van.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

westergas schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:11:
[...]

En wat moet je nou weer met grondstoffen en tablets?
Je schip upgraden.

I have the cape.

• steefje
Vaag. Ik heb deze game zonder DLC. Ik heb hem nu helemaal uitgespeeld en heb 63 achievenments van de 64. Ik mis dus nog Epic Cycle, welke je krijgt voor het behalen van alle achievements.Toch krijg ik deze niet...of moet ik omdat alle dlc nu verkrijgbaar is, deze ook eerst allemaal uitspelen.

PSN ID Binloading_nl

• steefje
Raem schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:33:
[...]

Je speelt hem wel op de PS4 toch? :P
Xbox, zou toch niet uit moeten maken 8)7

Edit:Mmm...realiseer ik me dat je natuurlijk geen platinum kan halen op de Xbox alleen 1000gp. Haha. Te lang op op de ps4 gespeeld 8)7 8)7

steefje wijzigde deze reactie 10-10-2019 20:56 (26%)

PSN ID Binloading_nl

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-02 15:33
Ik ben pas begonnen met AC:O als het spel al makkelijk zes maanden uit was, maar wat een geweldig spel. Heb paar weken geleden platinum trofee gehaald en ondertussen DLC 4 uitgespeeld (als je elke episode als DLC bekijkt) en hoe ongelooflijk zalig is die Atlantis reeks? En van wat ik lees is de laatste de beste van de drie en dat terwijl ik me echt enorm amuseer met episode 2 van Atlantis en de eerste episode echt geweldig vond... Toch echt wel een toptitel!

level 71 momenteel.

• westergas

westergas

rikkie_pc

rens-br schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:50:
Maar het blijft toch een geweldig spel, omgeving en setting is echt prachtig. Het enige wat mij (ook nu) opvalt is het houterige gedrag in cut scenes van Kassandra (of Alexios).
Gaaf spel idd, heb me in tijden niet zo (lang) vermaakt achter de PC.
Kassandra beweegt idd nauwelijks in de cuts maar vind dit niet echt storend. Vind de gezichtsuitdrukkingen wel vaak best goed (en hilarisch).

• G_Dragon
rens-br schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:50:
Gisteren weer opnieuw begonnen met AC:O, dit keer met Kassandra. Vorig jaar bij release het spel bijna meteen gehaald, maar toen te dicht op Origins gespeeld, waardoor het leek alsof ik twee keer 'ongeveer' hetzelfde spel aan het spelen was.

Maar het blijft toch een geweldig spel, omgeving en setting is echt prachtig. Het enige wat mij (ook nu) opvalt is het houterige gedrag in cut scenes van Kassandra (of Alexios).
Heb inderdaad de laatste jaren niet meer zo'n grote mooie single player game zien uitkomen, eindelijk een game die niet de multiplayer/coop mengt met de Single player. Hoop dat de volgende Assassins Creed ook zo goed zal zijn als dit deel.

Hoeveel uur had je erop zitten voordat je opnieuw begon?

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-02 15:16
Ik heb het basisspel gisteren uitgespeeld. 100 uren speeltijd, level 57, 94%, beste einde, alle cultisten gevonden en rank S1 mercenary.

Ik kijk er naar uit om met de DLC aan de slag te gaan. En ik denk dat ik de losse quests hier en daar ook nog wel ga oppikken.
Pagina: 1 2 3 4 5

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True