Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu een tijdje bezig. Erg mooi allemaal, vooral grafisch. MAAR ... gameplay wise vind ik het eerlijk gezegd nog al matig. En ik stoor me ook aan het feit dat al verschillende malen het bij mij helemaal fout gaat qua story, niet omdat ik dat kies, maar omdat ik niet weet welke buttons of hoe ik de buttons (lang, kort, mashing) tijdens een action sequence moet indrukken...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:30

s0kkie

Cowabunga

Ik vond het eigenlijk vrij duidelijk. Met een pijltje er boven is lang ingedrukt houden, zonder iets is gewoon normaal 1 keer snel drukken en knipperen is button smashen :)
Controller icoon er bij is je controller bewegen en verder pijltjes gewoon met analoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik wordt nu al voor de tweede keer uit de verhaallijn gegooid omdat we iets in game gedownload moet worden. Voor de tweede keer lukt dat niet en blijft hij op 0% hangen zonder voortgang.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1806/426529/f7K9Lip9.jpeg

Blijft dat zo? Is er een optie op dit allemaal in 1x te downloaden zodat ik er vanaf ben?

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 30-06-2018 13:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gewoon moeite met het uitspelen van de game. Ben er telkens na een uurtje eigenlijk wel klaar mee. Grafisch veel erg mooi, maar gameplay en controls erg matig imho ...

Niet echt mijn ding blijkbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

@Donstil Ik heb hier echt 0,00 problemen mee gehad :/
Ik wist niet eens dat de game dit deed, bij mij had ik de game compleet uitgespeeld en daarna nog een aantal chapters overnieuw en ik heb deze melding nog nooit gezien, heel vreemd dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
s0kkie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:46:
@Donstil Ik heb hier echt 0,00 problemen mee gehad :/
Ik wist niet eens dat de game dit deed, bij mij had ik de game compleet uitgespeeld en daarna nog een aantal chapters overnieuw en ik heb deze melding nog nooit gezien, heel vreemd dit!
Je ziet bij mij in het menu rechts onder ook "downloading additional content".
Het lijkt dus wel de normale gang van zaken te zijn maar hij wil alleen bij mij niet echt verder.

Ik kan nu ook niet spelen. Als ik de game start kom ik in het scherm hierboven.
Alles al geprobeerd behalve de PS4 wissen en opnieuw proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 02-07-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het ook nul keer gehad. Net de story gefinished. Wel benieuwd naar wat andere stukken, maar niet echt zin om nog eens te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:41
Vreemd @Donstil, dit krijg je daadwerkelijk tijdens het spelen? De game heb je gewoon geïnstalleerd, patch gedownload, geïnstalleerd en daarna begonnen met spelen? Ik heb de game platinum (m.a.w meerdere malen verschillende routes doorspeelt) en dit echt nooit gehad. Speel zelf op een normale ps4, zonder dus extra grafische upscaling of whatever, speel jij op een pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:45:
Ik wordt nu al voor de tweede keer uit de verhaallijn gegooid omdat we iets in game gedownload moet worden. Voor de tweede keer lukt dat niet en blijft hij op 0% hangen zonder voortgang.

[afbeelding]

Blijft dat zo? Is er een optie op dit allemaal in 1x te downloaden zodat ik er vanaf ben?
alles verwijderen en opnieuw installeren, kijk even of er een krasje zit op de disc. als dit het geval is, dan de achterkant onder koud water houden en drogen. zoiets had ik destijds ook met gta, daarna opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
Recent een PS4 Pro met deze game gekocht en ik ben zwaar onder de indruk. Wat een prachtige beleving. Ik heb normaal gesproken weinig geduld met games maar dit hield me vast.

Na 1x het spel doorlopen te hebben sta ik op 41% bij de trofeeën. Ik ga nu beginnen aan Heavy Rain (eerste keer!) en dan keer ik nog eens terug naar Detroit.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Eiríkr schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:22:
Recent een PS4 Pro met deze game gekocht en ik ben zwaar onder de indruk. Wat een prachtige beleving. Ik heb normaal gesproken weinig geduld met games maar dit hield me vast.

Na 1x het spel doorlopen te hebben sta ik op 41% bij de trofeeën. Ik ga nu beginnen aan Heavy Rain (eerste keer!) en dan keer ik nog eens terug naar Detroit.
Vergeet ook zeker niet Beyond Two Souls en Until Dawn (deze laatste is wel van een andere developer) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
s0kkie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:39:
[...]

Vergeet ook zeker niet Beyond Two Souls en Until Dawn (deze laatste is wel van een andere developer) 8)
Goede tips, goede tips! Dit soort spellen komen eigenlijk in het donker het best tot zijn recht, niet?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Eiríkr schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:05:
[...]

Goede tips, goede tips! Dit soort spellen komen eigenlijk in het donker het best tot zijn recht, niet?
Until Dawn wel, dat is een survival horror maar met dezelfde gameplay. De andere zijn niet zo heel donker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff ik kom maar niet voorbij de brug scène.

Mijn robot blijft maar
spoiler:
neer geschoten worden
door Hank.

Is dat heel schadelijk voor het hele verhaal?

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 07-08-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:41
Donstil schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:43:
Ppff ik kom maar niet voorbij de brug scène.

Mijn robot blijft maar
spoiler:
neer geschoten worden
door Hank.

Is dat heel schadelijk voor het hele verhaal?
spoiler:
Nee. Ik neem aan dat je met brug scene bedoelt dat ze aan het water zitten? Je kunt als je daar bent in ieder geval bijna niks meer aan de uitkomst veranderen, die staat aan het begin van die scene al vast door je relatie met Hank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sjoerdje131 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:06:
[...]
spoiler:
Nee. Ik neem aan dat je met brug scene bedoelt dat ze aan het water zitten? Je kunt als je daar bent in ieder geval bijna niks meer aan de uitkomst veranderen, die staat aan het begin van die scene al vast door je relatie met Hank.
De scène heeft “The bridge” vandaar maar zoiets dacht ik al. Ik heb inmiddels verder gespeeld en 2 scenes later kwam het antwoord op mijn vraag al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Voor de geinteresserden, ik heb hem zojuist uit de psn store gehaald voor 40€.

Dus we gaan straks maar eens beginnen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie speelt Detroit hier met HDR (bij voorkeur op een OLED)? Ik heb een beetje het idee dat HDR het beeld wat donkerder maakt. Wellicht realischter vanwege OLED, maar het lijkt anders te werken dan in andere games. Het "popt" wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:21
bram1984 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:34:
Wie speelt Detroit hier met HDR (bij voorkeur op een OLED)? Ik heb een beetje het idee dat HDR het beeld wat donkerder maakt. Wellicht realischter vanwege OLED, maar het lijkt anders te werken dan in andere games. Het "popt" wat minder.
Dit soms? Is maar een vraag, geen conclussie; Op een budget tv wil je echt geen HDR aan hebben staan. Het beeld wordt donkerder en de kleuren doffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:31:
[...]

Dit soms? Is maar een vraag, geen conclussie; Op een budget tv wil je echt geen HDR aan hebben staan. Het beeld wordt donkerder en de kleuren doffer.
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar een OLED is niet echt budget. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
bram1984 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:32:
[...]

Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar een OLED is niet echt budget. :P
Er bestaat geen goedkope OLED? je snapte me wel, demk ik. Kwam deze opmerking toevallig net tegen in PS4 topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Er bestaat geen goedkope OLED? je snapte me wel, demk ik. Kwam deze opmerking toevallig net tegen in PS4 topic.
Jawel, maar dan nog is OLED het beste wat je momenteel kunt krijgen en zeker geen budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dan is het idd goed prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HDR is soms gewoon een raar iets. Bij Knack 2 moet ik HDR uitschakelen om het in te schakelen. Heel gek, maar echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou eerste keer uitgespeeld en tis idd een briljant spel, een volgend playthrough gaat zeker gebeuren en hopelijk houd ik er dan wat meer in leven... :+

Waar ik stiekem wel op hoop is dat er een update/DLC komt voor psvr, ik denk dat dit spel daar best goed voor zou zijn. De besturing vond ik bij tijd en wijlen wel wat awkward first person vr zou dat misschien wel op kunnen lossen.

Maar don't think it will happen though, denk dat het teveel aanpassing vereist,van 3rd maar 1st person.

Maar zeker een 9/10. _/-\o_

[ Voor 198% gewijzigd door Flagg op 04-09-2018 10:08 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:00:
Nou eerste keer uitgespeeld en tis idd een briljant spel, een volgend playthrough gaat zeker gebeuren en hopelijk houd ik er dan wat meer in leven... :+

Waar ik stiekem wel op hoop is dat er een update/DLC komt voor psvr, ik denk dat dit spel daar best goed voor zou zijn. De besturing vond ik bij tijd en wijlen wel wat awkward first person vr zou dat misschien wel op kunnen lossen.

Maar don't think it will happen though, denk dat het teveel aanpassing vereist,van 3rd maar 1st person.

Maar zeker een 9/10. _/-\o_
VR? Nou alsjeblieft niet zeg. De oogverblindend mooie graphics zijn een van de sterkste punten van deze game, net als de facial animations. Die haal je beide compleet onderuit met first person VR.

Ik heb 'm gisteren ook uitgespeeld, maar heb volgens mij maar 60% van de game gezien. Ongelooflijk hoeveel vertakkingen ik nog zie in mijn flowcharts.

In de winter ga ik nog wel een keer een playthrough doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:04:
[...]

VR? Nou alsjeblieft niet zeg. De oogverblindend mooie graphics zijn een van de sterkste punten van deze game, net als de facial animations. Die haal je beide compleet onderuit met first person VR.

Ik heb 'm gisteren ook uitgespeeld, maar heb volgens mij maar 60% van de game gezien. Ongelooflijk hoeveel vertakkingen ik nog zie in mijn flowcharts.

In de winter ga ik nog wel een keer een playthrough doen.
Als optie hé, het is niet verplicht. :P

Facial animations zijn idd goed, maar de oogverblindende mooie graphics zijn me niet echt opgevallen, nou zegt dat ook niet zoveel want ik let er niet op, dus als het niet opvalt is het waarschijnlijk redelijk natuurgetrouw. :)

Ja tweede playthrough ga ik zeker doen, eens kijken of het verhaal echt anders gaat worden of dat je alleen in de laatste 90% van het spel de uitkomst kan beïnvloeden. En dan beloof ik dat ik op de oogverblindende graphics ga letten. :P
Ben wel blij dat je geen savegames hebt, je keuzes zijn ook daadwerkelijk je keuzes en "laat ik even die andere optie proberen" is niet mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Flagg Opties zijn nooit verkeerd inderdaad.

Het zal er wellicht aan liggen op wat voor TV je speelt, maar op een OLED is het echt ongelooflijk mooi. Ik zei het al in het PS4 topic: de mooiste game die ik ooit gezien heb, waarschijnlijk. Is natuurlijk ook niet gek met al die statische fixed omgevingen. Het huis van Hank is bijvoorbeeld bijna fotorealistisch echt. Ook hoe de sneeuw voor een lichtbron omlaag dwarrelt is net echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:16:
@Flagg Opties zijn nooit verkeerd inderdaad.

Het zal er wellicht aan liggen op wat voor TV je speelt, maar op een OLED is het echt ongelooflijk mooi. Ik zei het al in het PS4 topic: de mooiste game die ik ooit gezien heb, waarschijnlijk. Is natuurlijk ook niet gek met al die statische fixed omgevingen. Het huis van Hank is bijvoorbeeld bijna fotorealistisch echt. Ook hoe de sneeuw voor een lichtbron omlaag dwarrelt is net echt.
100" fullhd projector. :)

Dus da's absoluut niet te vergelijken met elkaar.

Voordeel van een projector is dat je naar gereflecteerd licht kijkt en niet direct in de lichtbron en uiteraard het formaat, immersion is heel makkelijk behaalt op 2,5m afstand.

Nadeel is het slechte contrast en minder spetterende kleuren en 4k zou geen overbodige luxe zijn. Als is dat laatste smaakafhankelijk, ik hou niet zo van kauwgomballen kleuren en dus is een projector voor mij ideaal.

Al heeft iedereen die in de mancave wandelt wel een wow gevoel, zeker de mensen die voor het laatst een fletse zakelijke SD projector van 20 jaar geleden gezien hebben. :)

Straks is de eerste aanschaf na de ps5, een 4k projector. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 04-09-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:17:
[...]

100" fullhd projector. :)

Dus da's absoluut niet te vergelijken met elkaar.

Voordeel van een projector is dat je naar gereflecteerd licht kijkt en niet direct in de lichtbron en uiteraard het formaat, immersion is heel makkelijk behaalt op 2,5m afstand.

Nadeel is het slechte contrast en minder spetterende kleuren en 4k zou geen overbodige luxe zijn. Als is dat laatste smaakafhankelijk, ik hou niet zo van kauwgomballen kleuren en dus is een projector voor mij ideaal.

Al heeft iedereen die in de mancave wandelt wel een wow gevoel, zeker de mensen die voor het laatst een fletse zakelijke SD projector van 20 jaar geleden gezien hebben. :)

Straks is de eerste aanschaf na de ps5, een 4k projector. :P
Nice.

Ik heb 'm op een 65 inch OLED gespeeld en vooral de HDR implementatie is echt goed gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:25:
[...]

Nice.

Ik heb 'm op een 65 inch OLED gespeeld en vooral de HDR implementatie is echt goed gedaan.
Ja dat blijft het grootste nadeel van projectoren, hdr is aanwezig op de nieuwere "4k" modellen maar door het gebrek aan lichtopbrengst en contrast heeft het geen enkele meerwaarde.

En 4k laser projectoren durf ik nog niet naar de prijs te kijken. :)

Ach ja luxeproblemen moet je maar denken. Maar dat er een 4k projector gaat komen staat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Nu in de sale voor €30 bij PSN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:50
19 euro bij bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:02

westergas

rikkie_pc

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb hem gister pre-ordered via Epic voor op de pc (voor de liefhebbers, die hebben tot 13 juni 10 euro korting op alles boven 14.99, dus effectief betaal je dan nog maar 29,99 voor de game). Betekent denk ik dat dit topic van PS4 naar [Multi] gaat ? ;)

Nu wachten tot de herfst :( :)

- verkeerd getal in hoofd, gecorrigeerd :) -

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 22-05-2019 16:34 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

2Dutch schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:45:
[...]

Heb hem gister pre-ordered via Epic voor op de pc (voor de liefhebbers, die hebben tot 13 juni 10 euro korting op alles boven 14.99, dus effectief betaal je dan nog maar 19,99 voor de game). Betekent denk ik dat dit topic van PS4 naar [Multi] gaat ? ;)

Nu wachten tot de herfst :( :)
Je bedoelt denk ik €29.90 ;)

https://www.epicgames.com...detroit-become-human/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Inderdaad, my bad :o Still a good deal tho imho. Ben normaliter een gamekeyhunter, maar ja Epic-store valt weinig (lees 0) gamekeys via derden voor te vinden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door 2Dutch op 22-05-2019 16:34 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zo. Weekje of zo terug voor 8 dollar gekocht, nu 1 maal uitgespeeld. Gaat
spoiler:
Kara
toch net om zeep op het einde,
spoiler:
liep
stukje verkeerd. Prut. Nu maar eens kijken wat er gebeurt met andere keuzes in het spel.

Is wel lastig dat ik bij een nieuwe save mijn vorige paden kwijt ben, had ze er graag bijgehouden.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 24-06-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

spoiler:
[quote]maartend schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:39:
Zo. Weekje of zo terug voor 8 dollar gekocht, nu 1 maal uitgespeeld. Gaat kara toch net om zeep op het einde, liep stukje verkeerd. Prut. Nu maar eens kijken wat er gebeurt met andere keuzes in het spel.

Is wel lastig dat ik bij een nieuwe save mijn vorige paden kwijt ben, had ze er graag bijgehouden.
[/quote]

Eeeeehhh spoiler tags bestaan met een reden he }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:38:
spoiler:
[quote]maartend schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:39:
Zo. Weekje of zo terug voor 8 dollar gekocht, nu 1 maal uitgespeeld. Gaat kara toch net om zeep op het einde, liep stukje verkeerd. Prut. Nu maar eens kijken wat er gebeurt met andere keuzes in het spel.

[/quote]

Eeeeehhh spoiler tags bestaan met een reden he }:|
Geregistreerd in 2002, je zou denken dat zo iemand wel weet wat een spoiler is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:57:
[...]

Geregistreerd in 2002, je zou denken dat zo iemand wel weet wat een spoiler is. :+
ach ja, stuk of 50 eindes, niet echt een issue met zulke spellen :P . maar 6 pagina's na dit spel is uitgekomen? vreemd, misschien komt het door de constructie van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
bram1984 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:57:
[...]

Klopt. En met zo veel eindes is dit nou niet echt een spoiler. In mijn optiek. Ik zeg niet hoe en waar en waarom precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:12:
[...]

Klopt. En met zo veel eindes is dit nou niet echt een spoiler. In mijn optiek. Ik zeg niet hoe en waar en waarom precies.
Mwah bij een maincharacter dat doodgaat is een spoiler tag het minste wat je kan doen. Misschien kan bijvoorbeeld niet iedereen dood in de game? Niet iedereen kent de QD games natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
bram1984 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:44:
[...]

Mwah bij een maincharacter dat doodgaat is een spoiler tag het minste wat je kan doen. Misschien kan bijvoorbeeld niet iedereen dood in de game? Niet iedereen kent de QD games natuurlijk.
Ach, sinds Game of Thrones is alles mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sjo net voor de 2de keer uitgespeeld, en moet zeggen dat er toch behoorlijk grote verschillen zijn vwb eindes. Had eigenlijk verwacht dat voor de verschillende characters de laatste scène iets anders zou zijn maar is toch echt wel heel anders.

Er is een duidelijk gevaar voor een 3de playthrough zelfs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

maartend schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:39:
Zo. Weekje of zo terug voor 8 dollar gekocht, nu 1 maal uitgespeeld. Gaat
spoiler:
Kara
toch net om zeep op het einde,
spoiler:
liep
stukje verkeerd. Prut. Nu maar eens kijken wat er gebeurt met andere keuzes in het spel.

:+
spoiler:
Bij mij ging Kara al heen snel dood omdat ik niet de trap naar boven nam bij de beatdown door pappie :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Het mocht even duren maar we hebben een datum *O*

12-12-2019

Mag er een [PC] bij de titel of word het een nieuw topic starten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

westergas schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:56:
Het mocht even duren maar we hebben een datum *O*

12-12-2019

Mag er een [PC] bij de titel of word het een nieuw topic starten??
@Ircghost mag er [PC / PS4] oid in de titel komen te staan? :)
Slinger de game vandaag aan op de pc, speel lekker door..en nu crasht de game al 2x op een bepaald punt :(
spoiler:
Net nadat Kara het hekwerk doorknipt om in een verlaten huis proberen te komen

Begon er al mee dat ie om bepaalde drivers vroeg voordat ik kon installeren. Dit geneuzel aside: jeetje, wat grijpt deze game je naar de keel zeg, niet verwacht. Ziet er ook dikke prima uit op de pc ;)

Heb wel net als hier al genoemd last van "huh welke knop bedoe...en ben te laat :/ "

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 13-12-2019 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 20:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@2Dutch u vraagt wij draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkname
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 19:50
Iemand de pc demo al ergens gezien? Ik heb gezocht maar niet gevonden. De link die ergens werd genoemd was https://www.epicgames.com...detroit-become-human/demo maar die leidt door naar de gewone pagina in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 11:05
Nickkname schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:35:
Iemand de pc demo al ergens gezien? Ik heb gezocht maar niet gevonden. De link die ergens werd genoemd was https://www.epicgames.com...detroit-become-human/demo maar die leidt door naar de gewone pagina in de store.
Hebben ze offline gehaald, als je de demo files vervangt met die van de full versie dan kan je gewoon het volledige spel spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkname
nico445 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:35:
[...]

Hebben ze offline gehaald, als je de demo files vervangt met die van de full versie dan kan je gewoon het volledige spel spelen 8)7
Zucht.... oké dank je wel! Kon er nergens iets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Voor €15 op de PS4 of voor €40 op de PC...ik neig naar de PS4 aangezien ik toch met een controller ga spelen.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkname
Geen mening @westergas maar de gratis demo voor de pc is wel weer beschikbaar ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nickkname schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:46:
Geen mening @westergas maar de gratis demo voor de pc is wel weer beschikbaar ondertussen.
Tnx voor de tip! Helaas te laat, hij ligt inmiddels onder de kerstboom ;) (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07 09:26
Flagg schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:18:
Sjo net voor de 2de keer uitgespeeld, en moet zeggen dat er toch behoorlijk grote verschillen zijn vwb eindes. Had eigenlijk verwacht dat voor de verschillende characters de laatste scène iets anders zou zijn maar is toch echt wel heel anders.

Er is een duidelijk gevaar voor een 3de playthrough zelfs. :)
Is het puur het einde wat anders is, of ook de rest qua game?
gisteren op de ps4 uitgespeeld, maar man wat een game. Grafisch toch best wel een pareltje, tja het had nog beter gekund. Maar bepaalde scenes toch echt wel top hoor. Maar verhaal is een en al top. ga nog niet voor 2e keer. backlog is nog aardig groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelmb
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
G.Scholtens schreef op maandag 30 december 2019 @ 13:32:
[...]

Is het puur het einde wat anders is, of ook de rest qua game?
gisteren op de ps4 uitgespeeld, maar man wat een game. Grafisch toch best wel een pareltje, tja het had nog beter gekund. Maar bepaalde scenes toch echt wel top hoor. Maar verhaal is een en al top. ga nog niet voor 2e keer. backlog is nog aardig groot
Natuurlijk is de grote lijn wel ongeveer hetzelfde maar zeker richting het einde kun je echt een totaal andere game krijgen.

Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had na 3x uitspelen met totaal andere keuzes maar toch zijn er nog dingen die ik niet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07 09:26
babbelmb schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:55:
[...]

Natuurlijk is de grote lijn wel ongeveer hetzelfde maar zeker richting het einde kun je echt een totaal andere game krijgen.

Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had na 3x uitspelen met totaal andere keuzes maar toch zijn er nog dingen die ik niet gezien heb.
Wie weet ga ik het ooit nog eens doen, begin van de game vond ik namelijk best saai. Einde begon net leuk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Jeetjemina wat een game! Ben volledig het verhaal ingezogen en de personages spoken nog door mijn hoofd.
Heb dit spel via PS Plus gedownload maar achteraf had ik hier wel geld voor willen neerleggen. Een groter compliment kan ik het niet geven.

Helaas een waardeloos einde gecreëerd dus ben nu bezig met mijn tweede sessie voor een beter einde want nu heb ik een zeer bittere nasmaak.

spoiler:
Alleen Kara heeft het bij mij overleefd… Heb Markus opgeofferd in de hoop dat het men pro Android werd maar helaas ging North op rampage en was zijn dood voor niets. Connor ging in HQ van Cyberlife eraan, waarschijnlijk omdat ik voor Hank koos ipv Amanda.

Omdat ik Shawshank Redemption te vaak heb gezien kan ik trouwens niet normaal naar Hank kijken :+

[ Voor 22% gewijzigd door D. Ninjai op 11-01-2020 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Op dit moment is de Deluxe Edition beschikbaar voor € 12,99 op de PS store. Ik denk dat ik er maar eens in zal vliegen. 8)

*edit:

Ondertussen uitgespeeld.

Heb het gevoel dat de scope / onderwerp gewoon te groot is, het spel mist wat samenhang imo. Sommige stukken verlopen / evolueren wel heel snel waardoor dat ik het gevoel had dat je vooruit springt in de tijd, op een klungelige manier... weet niet goed hoe uit te leggen.

Drie aparte story arcs, ook hier had ik meer wat 'overlap' gezien want er is uiteindelijk weinig 'kruising'.
spoiler:
Had ergens meer verwacht dat de 3 verhalen met een epic mind fuck gingen samenkomen.

Eerst vond ik het spel veel beter dan hun vorige game, Heavy Rain, maar nu ik het heb uitgespeeld, ben ik daar niet meer zo zeker van. Het is wel alvast iets minder cringe en niemand roept 'Shaun' :-)

De gameplay van Quantic Dream is nog steeds in het zelfde (heavy rain) bedje ziek:

- beetje houterige besturing bij momenten, al zijn de graphics en animaties nu wel veel beter wat het wat dragelijker maakt

- "duw op knop X in deze halve seconde anders ontploft er iets" -speelstijl is niet altijd leuk imo. Net even geeuwen of de kat springt in je schoot? Pech, de missie wordt totaal iets anders dan dat je voor ogen had.

- verkeerd interpreteren van bepaalde keuzes of acties die het spel voorstelt, met als gevolg dat je iets doet dat je helemaal niet wou.

Al bij al heb ik het spel graag gespeeld. De hoofdstukken waren afwisselend en mooi, de muziek is goed, de karakters en voices waren goed. Máár, het spel kon me niet zo echt raken op het einde. Wellicht ook omdat ik er redelijk vlug van uitgegaan ben dat alles toch altijd misloopt en iedereen sterft. Wel een interessant onderwerp, dat zeker.

spoiler:
Marcus was bij mij de enige die in leven was.

[ Voor 96% gewijzigd door SideShow op 26-04-2020 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gisteren 1e playthrough uit gespeeld. Veel lol van gehad, vond deze beter dan Heavy Rain (in ieder geval wat ik me er van kan herinneren). Het verhaal en de karakters had ik ook meer binding mee.

Mijn einde was niet bepaald ideaal
spoiler:
Luther en Alice overleden, de rest van de main personages hebben het wel gered.
dus ik ga er nog wel mee klooien, heb nog een hoop niet gezien.

Was wel compleet onverwacht afgelopen. Was het budget op ofzo??

[ Voor 12% gewijzigd door westergas op 02-07-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-06 09:19
SideShow schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:38:

Eerst vond ik het spel veel beter dan hun vorige game, Heavy Rain, maar nu ik het heb uitgespeeld, ben ik daar niet meer zo zeker van. Het is wel alvast iets minder cringe en niemand roept 'Shaun' :-)
De vorige is niet Heavy Rain maar Beyond: Two Souls ;)

Game play is wel echt een Quantic Dreams dingetje en daar moet je van houden. Ik vind dat persoonlijk heel erg vet en heb al hun games dan ook met alle plezier gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Jammer dat je bij de 2e palythrough niet wat makkelijker door de events kan zappen. Cut scenes overslaan en dat soort dingen.

Er zijn een paar dingen die ik wil fine tunen, om bepaalde karakters in leven te houden. Dan moet je dus vanaf dat punt helemaal verder spelen en alles doen/bekijken. Hoewel ik graag een paar dingen (iets) anders wil doen denk ik niet dat ik het hele verhaal nogmaals door ga. Wil ook niet een hele andere uitkomst, dit is nou eenmaal "mijn" verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:32
Na een jaar de game niet meer aangeraakt te hebben, dit weekend de game weer opgepakt. Ik vind het eerlijk gezegd opmerkelijk dat deze game hier relatief weinig aandacht heeft gekregen. Wat mij betreft is het een pareltje. Getuige ook het feit dat ik het verhaal een jaar na dato bijna feiloos weer op kon pakken. Zat blijkbaar ergens goed in m'n hoofd geprent ;)

Hoe dan ook, heb weinig 'spare time', dus het zal wel even duren voordat ik de game volledig zal voltooien, maar ik vind het weer heerlijk om hier af en toe een uurtje tijd aan te besteden :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:06
Op de PS5 begonnen met deze game van de Plus collectie....... maarre WAUW..... de keuzes, de verhaallijnen ..... bijzondere en aparte game! Onroerende momenten meegemaakt, arme Alice O+

Zocht wat afwisseling voor Call of Duty Cold War, deze game is meer een interactieve film. Ik geniet hier oprecht van en prima naast een shooter te spelen.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Van het weekend met Detroit begonnen en vanavond uitgespeeld. Wellicht kort in 12u speeltijd maar damn wat krachtig. Ik heb een run through gedaan waarbij uiteindelijk:

spoiler:
Alice, Kara samen met Luther de grens over. Markus, North overleven door een ongewapende demonstratie en make love not war act. Connor is deviant geworden en goede buddies met Hank in Cyberlife opslag zodat Connor voor back up zorgde qua droids. En oh Chloe gewoon vrij gelaten.

Het verhaal zoog me meteen erin als combinatie van West World season 3 meets The Matrix. De camera besturing vond ik aardig houterig aandoen maar dat komt omdat ik geen Heavy Rain gewend ben. Ook kwamen de quick time events me op den duur wel de strot uit. Maar dan de opties om je eigen verhaal vorm te geven met flow charts van heb ik jou daar. De graphics en storytelling maken het voor mij tot een verborgen parel die ik dankzij de plus collection blij heb te kunnen spelen.

Gezien ik voor mezelf al het mooiste einde heb ga ik niet van A tot Z alles opnieuw spelen voor een ander einde. Dat deed ik wel kort in een hoofdstuk omdat ik een bepaald einde wel heel wreed vond.

spoiler:
Bij de inval van Jericho door een verkeerde keuze (Kara Alice laten beschermen > beide keihard afgemaakt) had ik een dafuq moment. Sowieso was Kara vanaf het begin al mijn favoriet (Chloe de beste npc) dus denk het niet dat ik zo'n einde halverwege al zou accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:09
Deze game nu pas gespeeld. Waarom.heb ik deze game niet eerder gespeeld. Goed verhaal zou zo opgepikt kunenn worden door HBO om een serie van te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-07 18:50
Nietdatikweet schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:01:
Deze game nu pas gespeeld. Waarom.heb ik deze game niet eerder gespeeld. Goed verhaal zou zo opgepikt kunenn worden door HBO om een serie van te maken :)
Hier toevallig van de week begonnen aan een 2e playthrough. Vorige was paar jaar terug. Blijft ook echt een prachtige game om te zien. Al had ik graag een update voor de ps5 gezien.

Wel 1 van de weinige games waarbij 30fps niet erg vervelend is door het type spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:16
Ik ben hier gisteravond aan begonnen, en ben na een half uurtje danig onder de indruk. Ik denk dat ik me hier goed in kan verliezen.

Heb hem afgelopen week uitgespeeld. Heel toffe game, was ook behoorlijk emotioneel betrokken bij het verhaal van met name Kara. Weet niet of ik nog een poging ga doen om hem op een andere manier door te spelen, maar wellicht dat ik het in de toekomst nog eens doe.

Ik had wel een einde waarbij (bijna) iedereen het heeft gehaald.
spoiler:
Alleen Luther ging dood bij de raid op het schip

[ Voor 60% gewijzigd door Malfunctions op 08-05-2023 11:00 ]

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
Nietdatikweet schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:01:
Idem. Nu tijdens Steam sale opgepakt. Vermaak me er prima mee. Een game die eigenlijk al eindeloos op de wish list stond, maar niet eerder tijd voor gehad. Voor de huidige prijs van nog geen 16 euro goede bang for buck in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
psychodude schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:54:
[...]

Idem. Nu tijdens Steam sale opgepakt. Vermaak me er prima mee. Een game die eigenlijk al eindeloos op de wish list stond, maar niet eerder tijd voor gehad. Voor de huidige prijs van nog geen 16 euro goede bang for buck in ieder geval.
En hij is nu weer in de sale op Steam en heb hem nu ook gekocht.

Heb pas 2.5 uur gespeeld, maar man man wat een ontzettend toffe setting! En grafisch wauw. Echt bizar mooi.

Hier ga ik mij enorm goed mee vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

PdeBie schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:31:
[...]

En hij is nu weer in de sale op Steam en heb hem nu ook gekocht.

Heb pas 2.5 uur gespeeld, maar man man wat een ontzettend toffe setting! En grafisch wauw. Echt bizar mooi.

Hier ga ik mij enorm goed mee vermaken!
Ik had de game in mijn backlog gegooid paar weken terug en onlangs mee begonnen. Inderdaad hele toffe setting.
Ooit op de PS5 geprobeerd maar trok de 30fps niet. Dit maal 4K60 met hoogste settings en wat is het genieten. Dit soort verhaal gedreven games kan ik wel waarderen.
Bij jou is die al uit zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Whoops, deze reactie helemaal gemist. Nee, ik heb hem nog niet uit. Speel ook nog andere games af en toe, maar laatste paar dagen weer opgepakt. Blijft tof. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

PdeBie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:24:
[...]

Whoops, deze reactie helemaal gemist. Nee, ik heb hem nog niet uit. Speel ook nog andere games af en toe, maar laatste paar dagen weer opgepakt. Blijft tof. 8)
Dat geeft niet. ;)
Ik had de game iets later al uit, kon er niet mee stoppen. De rest moest wachten. :P
Heerlijke game.
Pagina: 1 2 Laatste