Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nature
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-06 22:53
quote:
olakrak schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 18:04:
[...]

vind ik ook, uit ervaring weet ik dat het vaak niet door de nieuwe Nederlanders zelf komt. Mijn ouders werden 7 jaar in een azc geplaatst zonder dat ze mochten werken, leren of zelfs vrijwilligers werk doen. Tegenwoordig krijgen zelfs mensen met hbo diploma geen baan meer naar 45, dan kan hij het wel schudden. En nee, onze procedure is nooit gesloten geweest en wij hebbben niet eens een rechtbank bijgewoond, gewoon gewacht.

Dit is echt een probleem die we samen moeten oplossen. Want dit werkt tegen de nieuwe Nederlander en het kost de regering veel geld.
Met nieuwe Nederlanders bedoel ik eigenlijk mensen die er 50 jaar zijn, vluchtelingen die er al 10 jaar of langer zijn werken er nog geen 10%

image upload

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:15

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
ph4ge schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:44:
Gewoon iedereen recht op bijstand ongeacht vermogen en dat compenseren met iets hogere belasting op (grote) vermogens. Dan hoef je niet zo moeilijk te doen en zijn de kleine spaarders en mensen met gewone banen die verstandig met hun financiën om gaan niet de lul vanwege een of andere arbitraire grens terwijl ze wel hun hele leven mogen meebetalen.
Dit. Het zal mij echt een rotzorg zijn als een deel van mijn belastinggeld gaat naar mensen die gespaard hebben en in de bijstand geraken en vervolgens niet eerst al hun gespaarde geld hoeven opmaken (Die grens van 5k? Mag van mij betreft best hoger). Als ik namelijk *zelf* in die situatie kom zou ik het ook fijn vinden als ik niet mijn hele leven zuinig opgebouwde vermogen kwijtraak door domme pech. Dat kleine flutbeetje extra belasting heb ik er graag voor over.

Ik snap werkelijk niet die fanatieke aversie van sommige mensen. Altijd dat schoppen naar beneden. Want dat is het. Die ziekelijke afgunst. Ik moet altijd dan denken aan dat plaatje met die koekjes.

Geef wat extra van dat belastinggeld uit om belastingontwijking en witte-boorden-fraude te voorkomen en de uitkeringen kunnen verdubbelen bij wijze van spreken.

Dit dus.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Draadloze speakers

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True