Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Ben75
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 27-03 11:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• Ben75
Ik heb een Bluetooth hoofdtelefoon, maar een MP3/4 speler die d.m.v. inear met een draadje zijn verbonden. Ik gebruik deze speler voor o.a. luisterboeken en muziek. Nu ben ik op zoek naar een MP3/4 speler met bluetooth die ik met mijn koptelefoon kan verbinden. Helaas heb ik al wat mindere berichten/reviews gezien over de Diffrce speler omdat deze niet het laatst afgespeelde nummer onthoud en dat is wel de bedoeling van het luisteren naar een luisterboek zodat ik verder kan gaan met luisteren waar ik gebleven ben. Mijn Philips mGoGear 4MB doet dit prima. En voor deze wil ik graag een goed vervanger. Wie helpt mij?

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

Moderator Consumentenelektronica

In GoT we trust

Portables vallen onder Mobile en niet onder Consumentenelektronica. Schopje die kant op: CEA > ATT

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ben75
Zal wel

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:16

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Ben75 je post is al erg compleet, maar er ontbreken nog een aantal dingen.Zo ontbreek onder andere je budget. Zou je dat kunnen toevoegen?

• Nitein-Repart
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20:48
Ik weet niet of deze vraag nog open staat, gezien de post van een half jaar geleden, maar ik wil toch reageren.

Ik heb zelf een Sony NW-35 muziekspeler. Speciaal aangeschaft om te kunnen werken met mijn radio die Bluetooth ondersteunt. Dat werkt prima. Nadeel is alleen dat de prijs aardig hoog is (meestal 200, ik heb hem bij een BTW-actie voor 165 aangeschaft) en er alleen een computerkabel is meegelevert, dus een kop om hem aan het elektriciteitsnet aan te sluiten moet je zelf regelen. Ook zitten er geen oortjes bij.
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True