Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 24-07 17:48
Om de andere S9 topics niet teveel te vervuilen met cashback ervaringen maar even een topic aangemaakt.

Even mijn eigen ervaring tot nu toe: Dinsdag 13-03 Galaxy S8+ opgestuurd , Woensdag 14-03 via de postnl app gezien dat deze is aangekomen, echter geen handtekening dat het pakketje is opgehaald. Vanavond zoals meerdere mensen onderstaande mail gehad ....

Beste Klant,

Na analyse van het door jou ingeruilde toestel en aanmelding van jouw nieuwe Galaxy S9 of S9+ bevestigen wij hierbij dat deze volledig voldoen aan de opgegeven voorwaarden en de kwaliteitseisen van de inruil. Wij bevestigen dan ook de betaling van de afgesproken inruilwaarde voor je oude smartphone en de extra inruilwaarde van €100.

Alvast Bedankt

LOOP, Samsung Inruil

Zal even melden als het geld gestort is.

• opperbom
Na gisteren het mailtje te hebben gehad dat het toestel aan alle voorwaarden voldeed, krijg ik zojuist het mailtje dat mijn toestel ontvangen is en getest gaat worden.

• opperbom
quote:
Garret1410 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:05:
Ik heb een S8 om eventueel in te ruilen maar vroeg me af of jullie ook de accessoires mee sturen.
Er staat niets over in de voorwaarden maar het zou jammer zijn als ik niet het bedrag krijg als wat er geoffreerd is omdat ik geen accessoires mee heb gestuurd.
Accesoires niet meesturen. Geheugenkaarten en simkaarten bijvoorbeeld worden vernietigd

• opperbom
Op https://eu.community.sams...-p/432391/highlight/false kunnen ze je status nakijken.Wel ff aanmelden met je Samsung account.

• opperbom
En ook hier netjes 398.17 euro gestort. Komt dus eindelijk beweging in.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True