Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 66 67
Acties:
  • 558.457 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben trouwens wel heel benieuwd naar de audits van Tether. Als het allemaal in orde is dan zou dat prachtig zijn. Want dat het niet gebacked zou zijn horen we al weet ik veel hoelang met een zooi FUD erbij. Stel dat er daar inderdaad dingen niet kloppen en er voor miljarden die er niet zijn aan BTC gekocht is. Holy crap wat krijgt de hele markt dan een knal. Daar is de val van 20k tot nu niets bij.

Edit: In ander nieuws: Dag 9k ;w

[Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 21:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:44:
Als dat gebacked zou zijn, is dat toch makkelijk te latebn zien. En daar is toch ook iedreen gebaat bij. Dus er zal wel het een en ander aan t licht komen
Is ook makkelijk te laten zien inderdaad. Opzich verdient een exchange meer dan genoeg om alles netjes gebacked te hebben, maar het zou mij ook niets verbazen als er wel mee gekloot word. Laten we hopen dat het allemaal netjes gegaan is. Ben wel klaar met de FUD berichten als: Mega crash incoming when Tether blows !!!
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:46:
[...]

The Flippening is dan real. Hopelijk zijn bepaalde coins dan volledig los van BTC.
Droom verder. Als BTC gaat, gaat alles. Sowieso: Er word BTC gekocht met Tether en dan ? Precies daar worden altcoins van gekocht.

[Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 21:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Nu wel ja. In de toekomst zullen er coins zijn die niet of nauwelijks afhankelijk van BTC zijn. Wanneer en welke coins is natuurlijk de vraag.
Eth, ltc en xrp. Waarom? Waarom niet? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:40
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:46:
[...]

The Flippening is dan real. Hopelijk zijn bepaalde coins dan volledig los van BTC.
Haha, dat heeft niks te maken met het loskomen van BTC. Als Tether een scam is, dan stort ALLES in.

Een eventuele flippening zou daarna wel kunnen ontstaan, omdat alles weer vanaf ~0 begint :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Nu wel ja. In de toekomst zullen er coins zijn die niet of nauwelijks afhankelijk van BTC zijn. Wanneer en welke coins is natuurlijk de vraag.
Misschien wel ja, ik moet het nog maar zien. Voorlopig is het niet aan de orde, ook met een audit van Tether het komende jaar niet. Los van moet ik nog maar zien dat er een altcoin is die echt beter is dan BTC. Ja, BTC is langzaam. Het boeit alleen niets dat er een coin is die 10x of 1000x sneller is, want ook dat is niet genoeg. Uiteindelijk zijn de meeste coins BTC klonen met kleine verbeteringen, maar die zijn niet groot genoeg om echt voldoende te zijn. Stel er komt een coin die met blockchain en decentralisatie 10 miljoen transacties per seconde kan doen, dan word het interessant. Niet bij een coin die 100x sneller is dan BTC en verder gelijk. Voor mij is zo'n coin dan gewoon gelijk want in de praktijk maakt het gewoon geen reet uit. Voorlopig is BTC de koning en dat zie ik voorlopig niet veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 09:18
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:54:
[...]

Punt is dat nu inderdaad alles naar de klote zou gaan maar er komt een moment dat er coins zijn die niet meer van BTC afhankelijk is.
Klopt, en ik hoop dat dat slechts een handjevol zullen zijn. Er zijn nu gewoon teveel.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:57:
[...]

Ik heb het niet over BTC-vervangers, maar over coins met een volkomen andere toepassing die niet meer zullen reageren op de BTC-koers omdat ze niet meer tegen BTC verhandeld worden. En ja ik denk dat dat op termijn voor VET/VeThor zal gelden.
Ik geloof het als ik zie, tot die tijd niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
[...]

Want? Zijn er nu buiten crypto ook teveel netwerken, valuta, databases etc?
Zolang er vraag is naar al die verschillende muntjes hebben ze dus bestaansrecht.
Is er vraag naar de muntjes, of is er vraag naar het nieuwe goud en een belegging met potentiële lambo in het verschot?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-04 09:38
Het verbaast me hoe vaak ik het op Reddit voorbij zie komen dat het mensen overkomt dat hun telefoon kapot gaat en ze daardoor geen toegang meer hebben tot hun Google Authenticator. Vervolgens hebben ze de 2FA-key en/of QR-code nergens opgeslagen/uitgeprint, waardoor ze hun account niet meer inkomen. Ik hoop dat iedereen op dit forum wel even 5 seconden de moeite heeft genomen om die code uit te printen o.i.d.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Is er echt vraag naar aandelen omdat mensen graag een stukje ASML willen bezitten, of willen beleggers gewoon geld verdienen?
Je kunt de vergelijking tussen aandelen en cryptomuntjes niet trekken. Bij aandelen word je deels eigenaar van het bedrijf en krijg je bepaalde rechten die daarbij horen, bij crypto is dat dus niet het geval.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Is er echt vraag naar aandelen omdat mensen graag een stukje ASML willen bezitten, of willen beleggers gewoon geld verdienen?
Als ik jou zo hoor moet je aandelen Ripple gaan kopen, geen XRP.

Als je opzoek bent naar een goede toepassing moet je bij het bedrijf zijn, niet het muntje.

[Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 22:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bmfd
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Ik heb dit ook niet voor elkaar. Ga er maar werk van maken.
Lijkt me een slimme zet. :) Het is een kleine moeite, maar het kan je uiteindelijk veel gedoe besparen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:19
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:44:
Als dat gebacked zou zijn, is dat toch makkelijk te latebn zien. En daar is toch ook iedreen gebaat bij. Dus er zal wel het een en ander aan t licht komen
Dat is inderdaad heel makkelijk te laten zien, namelijk door een auditor. Laten ze die nou ontslagen hebben.

Gisteren een update over het gerucht dat Tether, Noble bank in belastingparadijs Puerto Rico gebruikt voor zijn reserves. De relatie met crypto zou kunnen qua periode, maar dat het om Tether gaat, zie ik nog niet helemaal. Zolang daar geen transparantie over is, blijf ik het uiterst schimmig vinden.

https://www.newsbtc.com/2...-puerto-rico-says-bitmex/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
blabla1986 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:40:
[...]

Dat is inderdaad heel makkelijk te laten zien, namelijk door een auditor. Laten ze die nou ontslagen hebben.

Gisteren een update over het gerucht dat Tether, Noble bank in belastingparadijs Puerto Rico gebruikt voor zijn reserves. De relatie met crypto zou kunnen qua periode, maar dat het om Tether gaat, zie ik nog niet helemaal. Zolang daar geen transparantie over is, blijf ik het uiterst schimmig vinden.

https://www.newsbtc.com/2...-puerto-rico-says-bitmex/
Ja dat is ook mijn punt, dat je vrij makkelijk de lucht kan klaren.

Aangezien dat niet gebeurt kan je wel wat rottigheid verwachten, rest nog de vraag hoe bont ze het hebben gemaakt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Wat zijn die voordelen dan? Beleggers die in aandelen zitten om bedrijvigheid te bezitten? Laat me niet lachen. Beleggers beleggen om rendement te maken. Zelfde als bij crypto dus.
Dus je geld storten op een spaarrekening om rendement te maken is ook hetzelfde als crypto?

Het einddoel kan wel overeenkomen, dat betekent niet dat het onderliggende systeem overeenkomt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FNZwart schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:34:
[...]

er zijn toch ook cryptomunten die op een aandeel lijken:
recht op deel van de winst / revenue (door bvb staking)
stemrecht / voting

volgens mij heb je verder als (kleine) aandeelhouder niet heel te zeggen bij een ahold / asml etc

en bij een faillisement ben je je geld in beide gevallen kwijt
Alleen heb je niks, de muntjes zijn geen spaarsysteem oid. Stopt het muntje dan is geld foetsie. Bij spaarzegels heb je nog een onderliggende waarde die door een curator gewaarborgd wordt. Krijg je ook niks maar het gaat om het idee. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lambogenie
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-05-2018
Shmorky schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Vind het nogal meevallen eerlijk gezegd...
Toch zonde voor wie rond 22.30 is ingestapt.

Ik gelukkig niet *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
pirodr01 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:21:
[...]

Het is nog nergens officieel aangekondigd. Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat wanneer het echt om enkel POC gaat, VEN dit niet optimaal aangepakt heeft. Maar eerst graag officiële berichtgeving wat mij betreft.
https://twitter.com/BMWUSA/status/976151860162818049

Zet dit soort tweets ook in een ander daglicht trouwens https://twitter.com/mspandorah/status/968441330320855040

[Voor 12% gewijzigd door Richh op 20-03-2018 23:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:53:
[...]

Inderdaad een scam, op de officiële site staat dan ook:

[...]

Je kunt de link dus beter ook even weghalen. :)
Ah oké, done it. Maarja altijd oppassen geblazen, voor criminelen is crypto echt een hot topic, er vallen zoveel mensen makkelijk te belazeren. Weet zeker dat er mensen zijn ingetrapt.
Pagina: 1 ... 65 66 67

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee