• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-11 12:43
Hallo,

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een Nvidia Shield K1 gekocht (nieuw) voor ca 199,-- Ik werd zeer gelukkig van deze tablet. Supersnel, nauwelijks bloat software en frequente updates. Tot gisteren.

Gisteren heeft mijn dochter per ongeluk de tablet gebruikt als weegschaal. Kon die niet tegen. Tablet geknikt dus schade is beyond reparatie. Helaas :'( :'( :'( Ben zeer verdrietig,

Ik dus bij coolblue naar een nieuwe opzoek maar tot mijn schrik maakt nvidia geen tablets meer. Nog meer verdriet.

Wat moet ik nou? Ik wil geen samsung met massa bloatware en het liefts ook geen 10" maar 8". Ik kan me herinneren dat de K1 ook een hdmi uit had.. Dat is geen moet maar lijkt me wel handig. Wat wel moet is dat ie snel is en vooral geen tot weinig bloatware en android security patches krijgt..

Kan iemand me in de juiste richting duwen qua merk of eigen ervaring (minus samsung want dat vind ik geen optie).

https://k1600gt.nl

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Budget? Weer rond de 200?

Bekijk voor de gein eens "Lenovo Tab 4 Plus 8"; die zijn er in verschillende "smaakjes" van ongeveer 239 tot 350 te vinden. Er is ook een "kleinere" Lenovo Tab 4 maar let even op de resolutie en SoC.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2018 14:59 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:24

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb onlangs tijdens de BTW dagen van de MM de Lenovo Tab 4 Plus 8 gekocht. Stock Android, 3GB intern geheugen, goede stereo speakers.

Tablet draait op dit moment Android 7.1.1 met de december patch.

[ Voor 20% gewijzigd door IkWilbert op 01-02-2018 15:00 ]

I intend to live forever. So far, so good.

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-11 12:43
Hallo @MAX3400

Het budget is inderdaad rond de 200 - Die nvidia was toen heel goed en voor mij gevoel zeer scherp geprijsd voor zijn prestaties. Ik kan wel rekken naar 250 als het moet maar 300 wordt me iets te duur ben ik bang. Ik wil er graag een cover bij. Dat drijft de prijs meestal op..

Hoi @IkWilbert

Ook een Lenovo dus :)

Ik zie inderdaad dat er best wel wat uitvoeringen zijn.
Dank voor de duw in de juiste richting.

Edit:
Gisteren een Lenovo Tab 4 64G bemachtigd. Zit standaard weinig software op en is bloedje snel. Dank voor het advies!

[ Voor 12% gewijzigd door shades op 03-02-2018 09:10 . Reden: Tablet aangeschaft ]

https://k1600gt.nl