Vraag

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 09:47
De Galaxy S9 wordt op 25 februari voorgesteld, maar ondertussen ben je voor een S8 op dit moment 477 euro kwijt (527 euro + 50 euro cashback.)

Mijn graag is, wat voor innovatie zit er aan te komen? Is het het wachten waard?

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Als je nu een telefoon nodig hebt, is het het waard. S9 ga je waarschijnlijk niet voor minder dan 699,- kunnen krijgen, als het niet meer is.

The devil is in the details.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

thijsken schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:25:

Mijn graag is, wat voor innovatie zit er aan te komen? Is het het wachten waard?
Uit je post-history haal ik niet geheel het kennisniveau van je omtrent Android maar als je alle geruchten/hints op internet hebt gelezen, is de S9 vooral (zegt men) een betere camera dan de S8. En natuurlijk andere coole meuk zoals een net iets sneller modem of net een iets betere IP-rating.

Zegt je dit allemaal niks of boeit dat niet; koop dan gewoon een S8 of misschien zelfs een nog goedkopere Samsung; was de recente J-versie niet "beter" prijstechnisch tov de topmodellen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:32
Hij doet of deed mee aan de BTW dagen. Via een truck kon hij nog goedkoper (maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement nemen en die gelijk opzeggen)

Zie Ogi18 in "[Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen"

Ik ben er nog steeds blij mee en voor sub 400 is het een nobrainer

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 25-01-2018 22:52 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
thijsken schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:25:
Of het het wachten waard is is persoonlijk. De S9 wordt in ieder geval een heel stuk duurder, dus als je dat wilt uitgeven aan een telefoon. Wat betreft verbeteringen kun je het beste even de verschillende nieuwssites bekijken. Er is al het eea. 'uitgelekt'.

Overigens kan ik aan je openingspost niet zien wat je zelf al gevonden hebt. Kun je dat toevoegen aan je OP?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:40
@thijsken wat vind je belangrijk in een telefoon? Kwa snelheid ga je geen verschil merken. Kwa scherm waarschijnlijk ook niet. Vind je betere video belangrijk? dan zou ik even wachten. Maar vind je 4K @30fps genoeg? dan zou ik gewoon nu via het truukje de S8 kopen. Sowieso is ~300 tot 500 euro meer uitgeven voor enkel de camera een beste uitgave. De S8 camera is gewoon erg goed.
Pagina: 1