Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Loont het zicht deze pc te upgraden?

Pagina: 1
Acties:

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 28-05 23:34
Ik lees vooral een probleem met je HDD en GPU, dus je kan er allereerst een SSD bij inprikken en een nieuwe GPU om te kijken of de boel beter loopt.

Mocht je dan toch nog niet tevreden zijn, dan hoef je de SSD en GPU in ieder geval niet meer te halen want die heb je al. :)

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True