Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tóch een manier gevonden voor GRATIS upgrade naar Windows 10

Pagina: 1
Acties:

• HtheB
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-02 23:33
Ik ben er zelf achter gekomen om tóch NA 16 januari de gratis upgrade van Windows 10 binnen te halen en te installeren.

De link verwijzingen en knoppen zijn weliswaar weg, maar de échte link bestaat en werkt nog steeds.

Download Windows 10 Upgrade:
https://download.microsof...Windows10Upgrade24074.exe

Op het moment van schrijven werkt het link en ook de upgrade werkt prima.
Grijp je (laatste?) kans nu het nog kan! :9

Succes!
-HtheB

https://i.imgur.com/Mqc3uNI.png
Edit: Bewijs materiaal toegevoegd

[Voor 8% gewijzigd door HtheB op 20-01-2018 01:37. Reden: Edit: Bewijs materiaal toegevoegd]

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Als je nu nog niet bent geupgrade, dan wil je waarschijnlijk niet, toch?
* Evanescent spreekt voor zichzelf ;)

offtopic:
Ik wil het liefst geüpgrade naar Linux, maar ik heb wat essentiële hard- en software die ik echt niet onder Linux aan de praat krijg :'( Dus ik draai nog even Windows 8.1.

edit:
En bewijsmateriaal is gewoon 1 woord. :P

[Voor 8% gewijzigd door Evanescent op 20-01-2018 01:42]

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• denPes
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 08-04 18:41
quote:
Evanescent schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:40:

offtopic:
Ik wil het liefst geüpgrade naar Linux, maar ik heb wat essentiële hard- en software die ik echt niet onder Linux aan de praat krijg :'( Dus ik draai nog even Windows 8.1.

edit:
Inderdaad.

Maar je kunt volgens mij gewoon nog altijd win10 downloaden, en installeren, en je win7 key gebruiken om 'm te activeren. Voor de mensen die dat willen.

• Juicy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17:01

Juicy

i7-4930K enabled

Dit stond zelfs bij het artikel over het beëindigen van de upgrade mogelijkheid vanuit Microsoft.

-

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
quote:
Evanescent schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:40:

offtopic:

edit:
Naast dat ik niet snap dat je niet wil upgraden, want er is geen enkele reden om op Windows 7 of Windows 8 te blijven, snap ik ook niet waarom Microsoft het nog steeds mogelijk gemaakt op een lastigere methode.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

quote:
grote_oever schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:41:
[...]

Naast dat ik niet snap dat je niet wil upgraden, want er is geen enkele reden om op Windows 7 of Windows 8 te blijven, snap ik ook niet waarom Microsoft het nog steeds mogelijk gemaakt op een lastigere methode.
Laten we die discussie niet (wéér) voeren. Ik vind Windows 10 gewoon niet fijn. Dat is persoonlijk. Het liefst zou ik helemaal van Windows af willen maar dat lukt nog even niet.

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• 50Miles
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:33
Ik heb net een licentie voor Win10 Pro voor 19 euro gekocht via een redelijk bekende webshop. Waarom dan nog die truc uit halen?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
quote:
Evanescent schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:43:
[...]

Laten we die discussie niet (wéér) voeren. Ik vind Windows 10 gewoon niet fijn. Dat is persoonlijk. Het liefst zou ik helemaal van Windows af willen maar dat lukt nog even niet.
Ik wil de discussie niet beginnen. Het sluiten van de gratis update is vaak een extra reden om niet te updaten. Dat werkt gewoon niet mee. Oude Windows versies is gewoon een probleem en een hele grote. Het kost Microsoft bakken vol met geld en oude versies zijn vaak niet niet veilig.

• We Are Borg
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20:41
quote:
nieuws: Microsoft is gestopt met gratis Windows 10-upgrade via toegankelijkhe...
quote:
Een nieuwe verlenging zit er officieel niet in, zo blijkt nu. Voorlopig staat het bestand waar de upgradelink naar verwees nog wel online, zodat gebruikers nog steeds van de workaround gebruik kunnen maken, al is niet bekend hoe lang.

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:38

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
50Miles schreef op Saturday 20 January 2018 @ 08:49:
Ik heb net een licentie voor Win10 Pro voor 19 euro gekocht via een redelijk bekende webshop. Waarom dan nog die truc uit halen?
Omdat dat niet een legale manier is.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Rickpwns
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 25-03 22:56
Gisteren een migratie gedaan en tijdens de installatie gewoon een Windows 7* key ingevoerd. Werkte gewoon.

*Uiteraard bedoelde ik een Windows 7 key, geen Windows 10. Voorheen nooit gebruikt voor de upgrade van Windows 10.

[Voor 36% gewijzigd door Rickpwns op 20-01-2018 16:03]

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:38

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
mschol schreef op Saturday 20 January 2018 @ 15:47:
[...]

als dat zo was konden er ook geen digitale keys in de PW gekocht worden voor weggooi prijzen:
[afbeelding]
let vooral op de minimum prijs van ~20 euro een hele lange tijd voor een W10 home licentie

voor de volledigheid:
[afbeelding]
W10 pro heeft ook een tijd onder de €50,- gehangen als minimum prijs
Die prijzen zijn niet voor niets uit de Pricewatch verdwenen 8)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

461943

Sorry, maar dit is niets nieuws. Gewoon de media creation tool downloaden van MS zelf, die doet exact hetzelfde.

• Natriumlamp
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 02-04 20:04
Naar mijn weten is een upgrade uitvoeren niet eens vereist. Zolang er maar een geactiveerd exemplaar op je machine staat. Heb zelf meerdere machines die eerst Windows 7 of 8.1 draaiden gewoon geïnstalleerd met USB stick. Opgeven dat je geen license key hebt, de juiste versie kiezen (dus Windows 7 pro wordt Windows 10 pro) en wanneer de installatie gedaan is dan is Windows 10 netjes geactiveerd. Met USB 3.0 en een SSD kost dit alles minder dan 10 minuten. Werkt als een zonnetje :)

[Voor 8% gewijzigd door Natriumlamp op 20-01-2018 20:21]

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:
JackSparrow schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Die prijzen zijn niet voor niets uit de Pricewatch verdwenen 8)
en toch was er voor tweakers niks aan de hand voor vele maanden.. :w
ondertussen blijven de winkels wel actief in de pricewatch, met andere producten, waar ze hetzelfde lijken te doen; Meten met 2 maten noemen ze dat.
Voelt een beetje als meten met 2 maten, daarnaast waren de licenties voor MS legaal, al niet 100% voor de EULA

maar goed, dit is verder een discussie die niet hier verder gevoerd hoeft te worden

[Voor 10% gewijzigd door mschol op 20-01-2018 20:42]

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

quote:
MC trouble schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:04:
Bedankt voor de Tip. Ik dacht dat aanbod allang voorbij was toen iemand het laatst aan mij vroeg.

Nog even snel 3 oude originele oude Windows HDD's inpluggen en upgraden 0:-)
Niet doen.
Daar mee koppel je de licentie aan een moederbord.
Je zal individuele PC's klaar moeten maken en die per stuk upgraden. Dan krijgen ze elk een eigen code.

Windows 10 licenses die eenmaal geactiveerd zijn, zijn niet overdraagbaar naar een ander systeem.

Project Magna | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85 | Bendao E-Scooter '10

• route99
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18:33

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chucky_666
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08-03 16:00
Op 15 maart nog steeds kunnen doen voor iemand anders zijn laptop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:01

1lau

Hearthstone Arena Player

quote:
Ik heb van de week bij een wijkgenoot de hdd vervangen met een sdd en gekloned bij haar laptop en de stof met perslucht eruit gezet

De link werkt nog steeds bij het overzetten van W7 home premium naar W10 Home
Dikke pluim voor de TS _/-\o_

twitch.tv/animesenshi, twitter.com/asenshihs, instagram.com/ asenshihs & Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:54

HKLM_

www.cloud23.nl

Vanmiddag mijn windows 10 geactiveerd met een windows 7 OEM key werkt dus ook nog gewoon

Ubiquiti • Unifi USG 3P • Unifi Switch 16 ports 150w •Unifi Switch 8 Ports• Unifi AC-LR • Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True