Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bitstreaming nodig of niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hourglass
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 03-12-2018
Vraagje omtrent afspelen van films met allerlei dolby formaten...*KNIP*
Ik heb ooit mijn pc ingesteld zodat deze via ffd audio en mediaplayer classic allerlei dts en dolby formaten ondersteunde.
Maar nu heb ik een nieuwe pc en wil dit allemaal instellen, maar ik heb het idee dat het niet staat zoals het stond.
De software die ik op de oude pc gebruikte was mediaplayer classic 32 bits en ffd show.
Nu vraag ik me af of het handig is om ffd show sowieso nog te gebruiken aangezien hier volgens mij geen recente nieuwe versies voor zijn.
Media Player Classic is in ieder geval wel netjes bijgehouden en zal ik waarschijnlijk kunnen gebruiken.
Wat ik me ook afvraag is of ik sowieso wel ffdshow nodig heb, is het niet zo dat hdmi dit gewoon regelrecht naar de denon stuurt en die weet dan welke speaker signalen die moet aansturen ? (bitstreamen?)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nuc Skull Canyon (hdmi2.0)
Denon X 4200
Sony Led tv.

[Voor 2% gewijzigd door FeaR op 19-01-2018 09:16]

Alle reacties

• Hourglass
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 03-12-2018
Bedankt voor de antwoorden.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True