• Stiepel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-07-2023
Ik zoek een?
Rugged tablet van 8 of 10 inch die Windows 7/10 ondersteunt (geen Windows RT), waarvan de batterij toch zeker een 5-tal uur meegaat.

Wat is je budget?
Indien het kan 500 euro of minder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet zou dienen voor dagelijks buitengebruik, regelmatig in weer en wind. Volgende zou aanwezig moeten zijn:
- GPS
- 4G mobiele verbinding
- camera
- Type A USB-poort
- zeker 2 GB RAM, indien het kan wat meer
- opslagruimte mag beperkt zijn

Wat heb je zelf al gevonden?
Je hebt enerzijds de industriële standaard, toestellen zoals de Panasonic Touchpad, maar hiermee zitten wel al snel boven budget.

Daarom keek ik verder naar minder bekende merken. Volgende voldoet bijvoorbeeld aan alle specificaties:
https://nl.aliexpress.com...0790ab4&priceBeautifyAB=2
Maar hiervoor is het moeilijker de kwaliteit in te schatten. Is zoiets een valabele optie, of heeft iemand misschien nog andere suggesties? Alvast bedankt!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:32
hm de zoekterm rugged windows10 tablet geeft je toch wel wat opties:

een Cat T20 of CAT RG910 mss?

Let wel op": er zijn 'rugged' Als in: tablet met een hoesje en echte rugged tablets.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Stiepel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-07-2023
Die CAT's lijken inderdaad wel interessante opties, die bekijk ik eens in detail! De 2 GB werkgeheugen zal af en toe misschien wel eens tegen zijn limieten lopen.

Toch liefst echt 'rugged', nu en dan een val of wat serieuze waterspatten zou hij toch moeten overleven.