Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ethernet verbonden maar geen Internet connectie

Pagina: 1
Acties:

• Leylander
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 26-03 21:12
@rens-br Ik kan mijn inventaris even posten. Deze is up to date:

gallery: Leylander

Qua netwerk setup is het niets speciaals.
Ik ben via ethernet verbonden met de modem en gebruik Avast Antivirus. Deze heb ik eens uitgeschakeld alsook de firewall om na te gaan of het daar kon zitten.

• Raverty
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

probeer eens met een live linux usb / dvd op te starten als die het doet dan weet je dat het aan windows ligt en anders is er waarschijnlijk wel wat defect.

• Leylander
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 26-03 21:12
quote:
rens-br schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:01:
@Leylander er zit een killer netwerkkaart in en die staan berucht om de waardeloze werking en drivers. Verwijder eens alle drivers / software e.d. die met je netwerkkaart te maken hebben, ook via apparaatbeheer en start dan je PC opnieuw op.

Windows zal dan als het goed is zelf de drivers opnieuw installeren.
Ik heb dus de geinstalleerde software van killer verwijderd via add/remove programs.
Ineens schoot het internet weer in gang.

Ik ben dus niet in device manager moeten gaan.

Zeer bizar maar nu is het in orde!

Bedankt allen!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True