Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ellen024
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 03-02-2018
Hoi allemaal,
Ik ben beginnend freelance journalist met een interesse in video en zou me graag verder ontwikkelen in video's maken in het algemeen. De onderwerpen van mijn video's lopen altijd erg uiteen. Interviews zijn wel cruciaal.
Nu weet ik niet anders dan dat ik werk met Sony HXR's, maar ik zou me graag bekend maken met systeemcamera's. Echter ben ik een complete leek.
Nu kan ik voor een redelijke prijs een Canon EOS M6 krijgen, maar ik zou graag weten of deze camera aanbevolen wordt om mee te filmen, en zoja, wat voor lenzen ik daar het beste voor kan gebruiken.
Mocht dit niet een geschikte beginnerscamera zijn om professionele video's mee te maken, dan hoor ik heel erg graag wat voor camera wel geschikt is voor mijn werkveld!

• Ellen024
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 03-02-2018
quote:
Hoi! Dankjewel voor de links! Ik probeer zoveel mogelijk reviews te lezen, maar de meeste gaan over fotografie. Ik heb wel veel vlogreviews gezien, die waren wel behulpzaam. Ik hoopte hier wat ervaringen van mensen zelf te krijgen, en misschien wat adviezen
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True