Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Icloud Mail

Pagina: 1
Acties:

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Als de Windows laptop al is gesynchroniseerd dan is je mail weg. Gelukkig zat het in de prullenmand en stond het op de nominatie om weg te gaan. Prullenmand is uiteraard geen (tijdelijk) archief.

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Log in via icloud.com en klik op instellingen. Links onderin zie je diverse herstelopties. Wellicht dat je daar iets mee kan?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
AMDRadeon schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:03:
Mijn vraag:

Goedenavond mede-tweakers. Zojuist heeft iemand van de visite (7 jaar oud) mijn prullenbak geleegd van mijn Icloud Mail op mijn IPhone 6. Zijn deze mails nog terug te halen? Zojuist ingelogd op Icloud, maar daar kon ik geen bestanden of mails herstellen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

IPhone 6 in combinatie met Icloud Mail en een Windows Laptop.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Gekeken of ik bestanden kon herstellen maar helaas. Flink op google rondgekeken, maar op dit moment kom ik er niet uit. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Bij voorbaat, dank.
Log eens online in in je e-mailaccount. (ziggo-gmail etc) daar zal het nog wel staan. en Msn,Live,Hotmail etc sowieso

Go Heavy; Squat One Week, Deadlift Next Week !

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

iCloud uses IMAP for Mail, so messages are stored on the iCloud server instead of being downloaded onto your Mac. It means that, if you have deleted a mail, you have lost it and you can't recover it.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:26

Geronimous

Moderator Spielerij
Hm, is er geen Prullenbak voor de mail op je iPhone?

Zo niet, kijk eens op icloud.com Mail naar een prullenbak. Neem ook eens contact op met Apple, mogelijk dat zij nog niets terug kunnen laten zetten...

[Voor 59% gewijzigd door Geronimous op 17-01-2018 05:43]

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 05:42:
Hm, is er geen Prullenbak voor de mail op je iPhone?
quote:
AMDRadeon schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:03:
Mijn vraag:
Zojuist heeft iemand van de visite (7 jaar oud) mijn prullenbak geleegd van mijn Icloud Mail op mijn IPhone 6.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Indien het ook weg is op je PC, ja. Dat een 7 jarige toegang tot je toestel krijgt. touch-id niet aan ?
of helemaal geen code of dergelijks om toegang tot je toestel.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Waarom wil je verwijderde items überhaupt terug hebben? Als je mail wil bewaren maak je daar een map voor aan, niet zomaar dumpen. Een klik en het is foetsie.

Maar idd, wat moet een 7 jarige met je iPhone zonder beveiliging? ;)

I reject your reality and substitute my own

• hEgelia
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-05 17:25
Ik vrees ook dat deze mails gewist zijn; de prullenmand is juist 't vangnet. Je zou contact op kunnen nemen met Apple / iCloud Support en wellicht kan iemand je nog van dienst zijn, maar die kans lijkt me eerlijk gezegd miniem.

In mijn mening zijn er twee fundamentele problemen te vinden in je verhaal. De eerste is dat mails van enig belang gewoon niet thuishoren in de prullenmand. De tweede is dat in principe niemand je persoonlijke mail zou horen te beheren, behalve jezelf. Wanneer dan een jong kind zich toegang weet te verschaffen tot je mailaccount, met alle gevolgen van dien, dan ben je er eigenlijk zelf bij.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True